Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Hmm... Hvem her på tråden sa at JSA var bedre enn Oldboy? Så akkurat ferdig JSA og kan mildt sagt si at jeg er skuffet. FIlmen har jo sine høydepunkt, men som en helhet vil jeg heller si at filmen var temmelig rotete oppbygd i tillegg til at noen av begrunnelsene for diverse handlinger var heller tynne. Jeg prøvde faktisk å like den filmen, men jeg fikk det virkelig ikke til.

 

Forsvar dere selv!

Lenke til kommentar
Jeg leter etter Ningen no joken/The Human Condition, finnes de på DVD?

5184281[/snapback]

Ja, utgitt av Image i USA, anmeldelse her (vet ikke om andre enn R1-utgivelsen og den dyre japanske, alle tre filmene, men som jeg tror er uten forståelige undertekster). Etter en kikk rundt på etailere ser det ut som om den amerikanske er utgått, så bruktmarkedet er beste mulighet (men ser ikke ut som den går billig).

Lenke til kommentar

Er vel kanskje feil sted å henvende seg, men det er da noen kvikke sjeler her også :) Er det noen av dere som har skiftet navn her på forumet? Sitter med et navn jeg brukte da jeg var 13år, som jeg på den tiden synes var veldig tøft. Har nå gjerne lyst å skifte dette til noe annet. Er det noen som vet hvor jeg skal henvende meg videre?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Er vel kanskje feil sted å henvende seg, men det er da noen kvikke sjeler her også :) Er det noen av dere som har skiftet navn her på forumet? Sitter med et navn jeg brukte da jeg var 13år, som jeg på den tiden synes var veldig tøft. Har nå gjerne lyst å skifte dette til noe annet. Er det noen som vet hvor jeg skal henvende meg videre?

5190676[/snapback]

 

Det kunne jeg hatt lyst til og! DoctorMacabre var det midlertidige 1337navnet jeg brukte da jeg spilte UnrealTournament for mange år siden..

Lenke til kommentar
Er vel kanskje feil sted å henvende seg, men det er da noen kvikke sjeler her også :) Er det noen av dere som har skiftet navn her på forumet? Sitter med et navn jeg brukte da jeg var 13år, som jeg på den tiden synes var veldig tøft. Har nå gjerne lyst å skifte dette til noe annet. Er det noen som vet hvor jeg skal henvende meg videre?

5190676[/snapback]

Kanskje ikke helt riktig plass å spørre. Men du må sende en mail til [email protected] med forespørsel. Husk å begrunne navneskiftingen godt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...