Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Så min første Chan-wook Park-film i går: Oldboy!

Må si at den filmen er noe av det beste jeg har sett så langt i år. Plottet var jo en genistrek, selv om slutten ble litt åpenbar etterhvert. Filmen var jo i tillegg veldig estetisk vakker og hadde strålende musikk.

Hadde lest litt om hva folk mente om den her på forumet før jeg så den, og la merke til at mange mente at de andre filmene til Park er bedre. Så hvilke flere burde jeg se nå?

 

btw: Du må ikke se Klodenes kamp, du må høre den: "Jeff Wayne's Musical Version of War of the Worlds"!

Lenke til kommentar
Charlie og Sjokoladefabrikken var ikke sååå bra. Boken var bedre.

5162110[/snapback]

 

Boken er vel bedre uansett hvilke filmer det gjelder, syns allikevel Johnny Depp storspilte. Har forresten lurt litt på en ting fra filmen, når de sender sjokoladen som TV-signaler, er da TV-programmet tatt fra Kubricks 2001?

Lenke til kommentar
Charlie og Sjokoladefabrikken var ikke sååå bra. Boken var bedre.

5162110[/snapback]

 

Boken er vel bedre uansett hvilke filmer det gjelder, syns allikevel Johnny Depp storspilte. Har forresten lurt litt på en ting fra filmen, når de sender sjokoladen som TV-signaler, er da TV-programmet tatt fra Kubricks 2001?

5162802[/snapback]

Det er visstnok en hel scene som inneholder 2001-referanser, så det stemmer nok.

Oldboy er herlig, ja, jeg rasterbatet nettopp avataren min, men klarte å stokke om på rekkefølgen. *puslespill*

Lenke til kommentar

Jeg leter etter en film som jeg så på tv for en god stund siden som handla om da "Warning: Parental Advisory" ble stempla på skiver for første gang og etter litt roting rundt på imdb fant jeg ut at filmen heter "Warning: Parental Advisory", men jeg klarer ikke å finne den noe som helst sted for å kjøpe den.. Noen som vet hvor jeg kan få tak i den?

Lenke til kommentar
Jeg leter etter en film som jeg så på tv for en god stund siden som handla om da "Warning: Parental Advisory" ble stempla på skiver for første gang og etter litt roting rundt på imdb fant jeg ut at filmen heter "Warning: Parental Advisory", men jeg klarer ikke å finne den noe som helst sted for å kjøpe den.. Noen som vet hvor jeg kan få tak i den?

google.gif

http://www.moviemail-online.co.uk/filmsRM/80282 - Ekstremt dyr da... :nei:

Lenke til kommentar

Det var ikke den jeg tenkte på. Den der er ikke noe eksklusiv.

Jeg tenkte mer på denne.

Det kan godt hende at det kun er 1- eller 2-disc her også, men den inneholder tre tegneserier pluss noe annet.

 

This globally exclusive gift pack contains the Sin City DVD and the three books that inspired the film - The Hard Goodbye, The Big Fat Kill, and That Yellow Bastard. This boxset has been personally approved by Frank Miller!

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Det var ikke den jeg tenkte på. Den der er ikke noe eksklusiv.

Jeg tenkte mer på denne.

Det kan godt hende at det kun er 1- eller 2-disc her også, men den inneholder tre tegneserier pluss noe annet.

5176752[/snapback]

Den britiske er en én-disk-utgivelse, selve disken er den samme som er ute overalt ellers (det eneste eksklusive er de tre heftene som er pakket med, men de kan jo kjøpes separat).

Den kommende amerikanske er den lengre Director's Cut, og en mengde ekstramateriale fordelt over to disker, pluss ett Sin City-hefte (The Hard Goodbye).

Omfattende informasjon om den amerikanske Director's Cut'en her , anmeldelse av tegneserieheftet her, anmeldelse av den britiske utgivelsen som er grunnlaget for AmazonUKs eksklusive versjon her.

 

Siden det den opprinnelige spørsmålstiller spurte etter var fler-disk-versjon/mer ekstramateriell tror jeg den kommende amerikanske utgivelsen svarer mer til ønsket en den britiske, uavhengig eksklusivitet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...