Stringer Bell Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hvilken film skal folket se i dag da? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Noe med Jenna Jameson eller Janine Lindemulder regner jeg med. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 HEheae, noe med String-Emil her Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg så Groundhog Day igår, fantastisk film med en småkjip slutt. Idag tror jeg det blir Boogie Nights. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Er nesten sånn at jeg har lyst til å se Remo Williams: The Adventure Begins en gang til. Joel Grey som spiller Chiun er mildt sagt genial i denne filmen. Kan ikke gjøre noe annet en å le av alle konge komentarene hans... Chiun: Women should stay home and make babies. Preferably, manchild. Chiun: You move like a pregnant yak. Sit. Chiun: It would be better for you to eat this can than what is inside of it. Why must everything in this country be coated with monositi-... monosoti... Remo Williams: Monosodium glutamate. You can't even say it. Chiun: I can say "rat droppings." That does not mean I want to eat them. Chiun: You did not ask to be white. So perhaps that is not your fault. You did not ask to be here. Perhaps that is not your fault, either. Remo Williams: You know, Chiun, there are times when I really like you. Chiun: Of course. I am Chiun. Remo Williams: And there are times when I could really kill you. Chiun: Good. We will practice that after dinner. Remo Williams: You know, Chiun, you're a real pain in the ass. Chiun: That is because it is the fastest way to your brain. :!: Remo Williams: Chiun, you're incredible! Chiun: No, I am better than that. Hvorfor kom det aldri en oppfølger til denne geniale filmen, Scooby Doo fikk jo en oppfølger og den første var jo nesten ikke en film en gang. Men finner sikkert et eller annet lurt å se på. Ny filmer som står i hylla for ikke sett etter man har kjøpt dem, er bare lange filmer som nesten er et prosjekt å begynne å se. Snart ingen som er under 2 timer og 30 minutter igjen. Godfather 2 og 3, Dances with Wolves Dir. Cut, Der Untergang, Schindlers List osv. osv... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Nattsvermeren på NRK1. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Jeg har hørt dette tidligere, at den første filmen kan være verdt å se. Men av de resterende 6 filmene, er det INGENTING som er verdt å se? Er alt bare møl? 5146818[/snapback] Nr. 2 er helt OK, men unødvendig. Nummer 3 er så pinlig at jeg måtte gjemme meg under stolen når jeg så den. De andre har jeg ikke sett, og det er et av livsmålene mine å aldri gjøre heller. Som underholdning funker de nok hvis du ikke spør etter så mye, men de vanner ut originalen og spiller kun på den til det ikke er mer igjen av den. Min mening. S, Endret 13. november 2005 av Svankmajer Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Noen som har sett "need to know" reklamen på, og for Discovery? En der som er utrolig lik Sean Penn Lenke til kommentar
ttd Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Endelig fikk jeg sett film igjen, bel The Salton Sea sammen med to buddies, kald cola og sørlandschips. Bedre måte finnes det ikke å tilbringe en søndagskveld Morsom karakterutvikling, et par mer eller mindre forutsigbare plot-twists, og en ORGINAL SKURK! Makan, Pooh-Bear går inn i lista mi over morsomste karakterer i film noensinne. Pur dævelskap. Og den jævla pipelyden! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Mischa Barton. Rune Søgaards nye kjæreste? HVA POKKER?!??! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 WTF! Det kan ikke være riktig... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) http://www.dagbladet.no/kultur/2005/11/14/449307.html Konge! Kung Fu har jeg lenge hatt lyst å se Endret 14. november 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Mischa Barton. Rune Søgaards nye kjæreste? HVA POKKER?!??! 5151213[/snapback] Såså... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Mischa Barton. Rune Søgaards nye kjæreste? HVA POKKER?!??! 5151213[/snapback] Milde himmel! Også hun Barton-dama da. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Barton == total hotness. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Barton == total hotness. 5154058[/snapback] Somebody had a layover in Winnipeg, if you know what I mean. ----- Runar Søgaard == Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Også hun Barton-dama da. 5153820[/snapback] HARR HARR Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hvilken film skal folket se i dag da? 5148616[/snapback] I dag skal jeg se Veiviseren (skal legge meg og se den nå med en gang). Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Klodenes kamp kommer på dvd i morra, er den verdt å kjøpe? Har ikke sett den før. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Klodenes kamp kommer på dvd i morra, er den verdt å kjøpe? Har ikke sett den før. 5158518[/snapback] God effektorgie, men slutten ødela jævla mye for min del... Om jeg ser bort ifra slutten så gir jeg den 7/10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg