Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle bestille den sagnomsuste Blade Runner også, men den gang ei

5097031[/snapback]

Nå fører vel Play, til min kjennskap, kun R2-utgivelser av filmer. Og ettersom, igjen, til min kjennskap, R2-utgivelsen av Blade Runner er OOP, så du må nok lete på nettsteder hvor de fører andre soner òg.

Edit: Eventuelt kjøpe den brukt.

5097181[/snapback]

eller eventuelt bare kjøpe den fra Play sin USA side ;)

http://www.playusa.com/playusa.asp?searcht...ner&page=search

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet når Sympathy for Lady Vengeance/Chinjeolhan geumjassi kommer på DVD? Har hørt rykter om slutten av November...

Som et vagt ekko bakerst i en bortgjemt krok i en søndagshjerne mener jeg også å ha hørt sent november som en mulighet for en koreansk disk, men er ikke sikker.

4904762[/snapback]

Oppdatering re Sympathy for Lady Vengeance: Siste er at den koreanske dvd'en kommer i midten av desember.

Lenke til kommentar

Hadde egentlig håpet på en UE/LE/etc.-utgivelse av Sympathy for Lady Vengeance/Chinjeolhan geumjassi, så det var en litt kjedelig nyhet. Regner derfor med at jeg venter på boksen.

Apropos Chan-wook Park (på sett og vis): Bollywood har nå laget en remake av Oldboy - en nesten identisk film, med unntak av dans- og sangnummerne. Se trailer her.

Andre nyheter: DiskutérFilm-forumet er nå oppe og ruller igjen, etter en trist nedleggelse. Adressen til siden har dog forandret seg. Forumet er nå å finne på http://www.diskuterfilm.com/.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Har sett etter Jacob's Ladder en stund nå... Noen som vet hvor jeg kan få tak i den? Helst fra butikk i oslo, ettersom jeg ikke kan handle over internet:(

Hva er deres meninger om filmen? jeg synes den ser interessant ut, men ingen jeg kjenner har hørt om den en gang, så kunne vært kjekt med litt førstehåndserfaringer!

Lenke til kommentar
Har sett etter Jacob's Ladder en stund nå... Noen som vet hvor jeg kan få tak i den? Helst fra butikk i oslo, ettersom jeg ikke kan handle over internet:(

Hva er deres meninger om filmen? jeg synes den ser interessant ut, men ingen jeg kjenner har hørt om den en gang, så kunne vært kjekt med litt førstehåndserfaringer!

5138915[/snapback]

Kjøpte den for 59,- i superbudgethylla til Platekompaniet på Oslo City.

Har ikke sett den enda.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

5138915[/snapback]

Kjøpte den for 59,- i superbudgethylla til Platekompaniet på Oslo City.

Har ikke sett den enda.

5138950[/snapback]

Takker! Får komme meg til byen så fort jeg er ferdig her på jobben da!

Lenke til kommentar

Dette er kanskje det dummeste og mest meningsløse jeg har sett på lenge. At det er en ny re-make er ikke det som er sjokkerende, men at det er en remake av Night of the Living Dead i 3D, det er sjokkerende.

Hvordan i allverden kan folk tro at dette er noe å satse på? Kanskje det kommer en ny 3D bølge innen filmfronten, som på det glade 80-tall.

For de som vil sjekke ut mer om dette, kan sjekke ut den linken:

http://www.nightofthelivingdead3d.com/main.html

Lenke til kommentar

Blir å velge det beste av to onder, IMHO. Husker desverre (heldigvis) ikke nok av noen av filmene, men mener å huske at Red Heat var artig den gang da jeg var fjortis.

Personlig vil jeg anbefale deg å droppe begge filmen, finne fram en AC/DC-cd, og spille luftgitar kvelden ut. Venner og kjente syns kanskje det ser dumt ut, men luftpublikumet ELSKER det! :cool:

Lenke til kommentar
Håper det kommer noen nye norske filmer på DVD snart. Vil ha Plastposen!

5134818[/snapback]

Haha, den husker jeg faktisk! Leeenge siden jeg så den sist nå, så jeg husker ikke mye, annet enn at det hele handlet om en (søppel)pose, så foregikk det alt mulig rart rundt den. Med andre ord, jeg husker veldig lite, men jeg husker at jeg likte den veldig godt. Skal bli godt å se den en gang i fremtiden. :)

Lenke til kommentar
Står overfor et valgets kval med 2 18 års filmer i kveld:

"Dødsmerket" på tv 3 og "Red Heat" på Tvn.  Med hendholdsvis Seagal og Schwarzenegger i hovedrollene. Vet ikke om jeg har sett noen av dem.

Noen råd om hvilken jeg bør velge? :hmm:

5140173[/snapback]

RED HEAT!!1

Herlig dum popcornaction. :)

Lenke til kommentar
Står overfor et valgets kval med 2 18 års filmer i kveld:

"Dødsmerket" på tv 3 og "Red Heat" på Tvn.  Med hendholdsvis Seagal og Schwarzenegger i hovedrollene. Vet ikke om jeg har sett noen av dem.

Noen råd om hvilken jeg bør velge? :hmm:

5140173[/snapback]

RED HEAT!!1

Herlig dum popcornaction. :)

5140406[/snapback]

Skulle akkurat til å si det selv.

- Do I look like a cab to you?

Arnold - Yes

Lenke til kommentar
Haha, den husker jeg faktisk! Leeenge siden jeg så den sist nå, så jeg husker ikke mye, annet enn at det hele handlet om en (søppel)pose, så foregikk det alt mulig rart rundt den. Med andre ord, jeg husker veldig lite, men jeg husker at jeg likte den veldig godt. Skal bli godt å se den en gang i fremtiden. :)

5140346[/snapback]

Hehe ja, de klarte lage mye handling ut av en episode med en pose. Regner med den kommer. Håper det, iallefall!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...