Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Doom kan til nød gå an om du har testet spillene, spesielt Doom 3, og liker hjernedød action. Ellers var det særdeles slett. Tvilsomt skuespill, kaotisk og uoversiktlig klipping og filming, tullete monstre. Det positive var en FPS scene (som dog var alt for lang) og en OK twist mot slutten. The Rock var beste skuespiller (og det burde jo si ganske mye).

Lenke til kommentar
_crs_: Tipper jeg kommer til å elske den. :)

Problemet er at Doom er ikke kalkun-dårlig, den er grei nok som macho tidsfordriv sammen med kompiser, øl & chips. Men ikke se den sammen med klassikere som f.eks. Aliens, da blekner den.

5050110[/snapback]

Selvsagt, får ta en tur ned til kinoen og sjekke ut førpremieredato. :)

Lenke til kommentar

Er du desperat kan du dra til Bergen og se den på BIFF på tirsdag den 25. oktober. ;) Så den der i går.

5050178[/snapback]

Så den også der i går. Er enig med deg at filmen ikke var noe særlig. FPS view'en de hadde slengt inn var noe av det lille positive i filmen. Orginalt. Ellers var det jo The Rock i hovedrollen som sier sitt. De andre skuespillerne følte jeg prøvde litt for hardt. Man må nok som _crs_ sier ha et kjært forhold til Doom, og ikke være nøye på andre ting enn action, om man skal like denne filmen.

Men faen heller. Se den allikevel!

Lenke til kommentar
Skulle jo vært en serieprat thread også, siden jeg lurer på når simpsons og familiy guy kommer.. savner dem:(

5056038[/snapback]

Navnet på denne tråden kan være litt misvisende. ALT kan diskuteres her, også serier. :)

Se på den som film/TV-delens versjon av såpeboksen (PRS).

Lenke til kommentar

Er du desperat kan du dra til Bergen og se den på BIFF på tirsdag den 25. oktober. ;) Så den der i går.

5050178[/snapback]

Så den også der i går. Er enig med deg at filmen ikke var noe særlig. FPS view'en de hadde slengt inn var noe av det lille positive i filmen. Orginalt. Ellers var det jo The Rock i hovedrollen som sier sitt. De andre skuespillerne følte jeg prøvde litt for hardt. Man må nok som _crs_ sier ha et kjært forhold til Doom, og ikke være nøye på andre ting enn action, om man skal like denne filmen.

Men faen heller. Se den allikevel!

5050256[/snapback]

Doom var ikke verdt de 71 kr jeg brukte på den. Helt greit tidsfordriv, selv om jeg følte jeg satt der langt over 2 timer, selv om filmen varer i 100 min eller noe i den duren. Men nå skal jeg jo innrømme at jeg aldri har hatt noe særlig godt forhold til actionfilmer. Men for fans av Doom 3 er det nok verdt en titt. Men jeg lurer ennå sterkt på hvorfor de har kuttet ut helvete fra en Doom film, det henger ikke på greip for meg. Det positive med filmen var FPS view, motorsag og BFG. Ellers var det MYE dårlig i denne filmen, og skal nok ikke se den igjen med det første.

Lenke til kommentar
Skulle jo vært en serieprat thread også, siden jeg lurer på når simpsons og familiy guy kommer.. savner dem:(

5056038[/snapback]

Navnet på denne tråden kan være litt misvisende. ALT kan diskuteres her, også serier. :)

Se på den som film/TV-delens versjon av såpeboksen (PRS).

5056064[/snapback]

Oki, nice. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...