Deathie Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 The earth's biggest movie database celebrates 15 years today. Visited by over 30 million movie lovers each month! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Fantastisk side! All hail the mighty IMDB!! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Ahh. Har vært en fortreffelig filmhelg. I løpet av helgen har jeg sett: * American Beauty * Doom * Ong-Bak * Swordfish * X-Men 1.5 * X-Men 2 Noe bra, noe mindre bra. Men alle verdt å få med seg. Endret 23. oktober 2005 av Master D Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Var Doom bra? Såg Big Fish og The Phantom Menace igår. Darth Maul e mann! Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Doom kan til nød gå an om du har testet spillene, spesielt Doom 3, og liker hjernedød action. Ellers var det særdeles slett. Tvilsomt skuespill, kaotisk og uoversiktlig klipping og filming, tullete monstre. Det positive var en FPS scene (som dog var alt for lang) og en OK twist mot slutten. The Rock var beste skuespiller (og det burde jo si ganske mye). Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 _crs_: Tipper jeg kommer til å elske den. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 _crs_: Tipper jeg kommer til å elske den. Problemet er at Doom er ikke kalkun-dårlig, den er grei nok som macho tidsfordriv sammen med kompiser, øl & chips. Men ikke se den sammen med klassikere som f.eks. Aliens, da blekner den. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 _crs_: Tipper jeg kommer til å elske den. Problemet er at Doom er ikke kalkun-dårlig, den er grei nok som macho tidsfordriv sammen med kompiser, øl & chips. Men ikke se den sammen med klassikere som f.eks. Aliens, da blekner den. 5050110[/snapback] Selvsagt, får ta en tur ned til kinoen og sjekke ut førpremieredato. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Selvsagt, får ta en tur ned til kinoen og sjekke ut førpremieredato. Er du desperat kan du dra til Bergen og se den på BIFF på tirsdag den 25. oktober. Så den der i går. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Selvsagt, får ta en tur ned til kinoen og sjekke ut førpremieredato. Er du desperat kan du dra til Bergen og se den på BIFF på tirsdag den 25. oktober. Så den der i går. 5050178[/snapback] Så den også der i går. Er enig med deg at filmen ikke var noe særlig. FPS view'en de hadde slengt inn var noe av det lille positive i filmen. Orginalt. Ellers var det jo The Rock i hovedrollen som sier sitt. De andre skuespillerne følte jeg prøvde litt for hardt. Man må nok som _crs_ sier ha et kjært forhold til Doom, og ikke være nøye på andre ting enn action, om man skal like denne filmen. Men faen heller. Se den allikevel! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Så filmen på TV2, Ondskapen. For en provoserene film! Så jævlig.. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Så filmen på TV2, Ondskapen. For en provoserene film! Så jævlig.. 5050376[/snapback] Så jævlig, men likevel så vakkert. En fortjent Oscar-nominasjon. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Skulle jo vært en serieprat thread også, siden jeg lurer på når simpsons og familiy guy kommer.. savner dem:( Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Skulle jo vært en serieprat thread også, siden jeg lurer på når simpsons og familiy guy kommer.. savner dem:( 5056038[/snapback] Navnet på denne tråden kan være litt misvisende. ALT kan diskuteres her, også serier. Se på den som film/TV-delens versjon av såpeboksen (PRS). Lenke til kommentar
co2 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Skulle ikke south park begynne nå igjen i Oktober? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Skulle ikke south park begynne nå igjen i Oktober? 5056082[/snapback] Joda, sist episode ble sendt 19 Oktober, det sendes en ny episode (134. Marjorine) i morgen. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Selvsagt, får ta en tur ned til kinoen og sjekke ut førpremieredato. Er du desperat kan du dra til Bergen og se den på BIFF på tirsdag den 25. oktober. Så den der i går. 5050178[/snapback] Så den også der i går. Er enig med deg at filmen ikke var noe særlig. FPS view'en de hadde slengt inn var noe av det lille positive i filmen. Orginalt. Ellers var det jo The Rock i hovedrollen som sier sitt. De andre skuespillerne følte jeg prøvde litt for hardt. Man må nok som _crs_ sier ha et kjært forhold til Doom, og ikke være nøye på andre ting enn action, om man skal like denne filmen. Men faen heller. Se den allikevel! 5050256[/snapback] Doom var ikke verdt de 71 kr jeg brukte på den. Helt greit tidsfordriv, selv om jeg følte jeg satt der langt over 2 timer, selv om filmen varer i 100 min eller noe i den duren. Men nå skal jeg jo innrømme at jeg aldri har hatt noe særlig godt forhold til actionfilmer. Men for fans av Doom 3 er det nok verdt en titt. Men jeg lurer ennå sterkt på hvorfor de har kuttet ut helvete fra en Doom film, det henger ikke på greip for meg. Det positive med filmen var FPS view, motorsag og BFG. Ellers var det MYE dårlig i denne filmen, og skal nok ikke se den igjen med det første. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Skulle jo vært en serieprat thread også, siden jeg lurer på når simpsons og familiy guy kommer.. savner dem:( 5056038[/snapback] Navnet på denne tråden kan være litt misvisende. ALT kan diskuteres her, også serier. Se på den som film/TV-delens versjon av såpeboksen (PRS). 5056064[/snapback] Oki, nice. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Hæhæ, så et klipp av Cartman fortalte den vitsen for en stund siden. Skjønte ikke helt sammenhengen før nå :--P. Dumt at klippet Dagbladet linken til ikke virker. Endret 26. oktober 2005 av Eksos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg