nr.4 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Memento er en film som blir jevnt bedre og bedre utover, synes jeg i hvert fall. Jeg ga den en sjanse, og den skuffet ikke. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Vel, Exorsisten skuffet hvertfall ikke. Det går en på kanal Z i kveld som heter Final Destination som ser interessant ut. Eller er Galaxy Quest på Nrk 2 bedre..? Har ikke pipling på noen av dem Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Vel, Exorsisten skuffet hvertfall ikke. Det går en på kanal Z i kveld som heter Final Destination som ser interessant ut. Eller er Galaxy Quest på Nrk 2 bedre..? Har ikke pipling på noen av dem Final Destination var faktisk veldig kul, ellers så jeg nettopp Exorsisten The Beginning igår og den skuffet heller ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Final Destination 2 var faktisk som tre happy hour-episoder på rad. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg digger Lock Stock and Two Smoking Barrels og Snatch av Guy Richie.. Geniale filmer Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Ja, liker lock stock best Men snatch er skambra den også Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Galaxy Quest > Final Destination 2 Well, I'm off to see Plan 9 edit: og for en hysterisk morsom film det er! Stupid stupid! Endret 17. september 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Final Destination 2 var faktisk som tre happy hour-episoder på rad. Hahehhahaheh. Du kan få sagt det. To scener i den filmen fikk meg til krepere av latter. "glassplate-scenen" og "flygende piggtrådgjerde-scenen". Genialt! Steffyboy: Unspeakable Horrors From Outer Space Paralyze The Living And Resurrect The Dead! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Steffyboy: Unspeakable Horrors From Outer Space Paralyze The Living And Resurrect The Dead! Future events such as these will affect you in the future. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 så har vel blitt litt mer vant med motbydelige filmer. Samme her dessverre.(?) Savner på en måte kicket en skikkelig ekkel film gav meg. Kan jeg da anbefale Tetsuo (1988)? Ypperlig til slanking; en blir så kvalm en ikke greier å spise på en stund. Andre igjen kaller dette en kultklassiker, usikker av hvilken grunn. Forøvrig regnes denne også som japansk cyberpunk-film. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hva synes egentlig folk om Pianisten her? Den har jo vunnet drøssevis av priser osv, men er det bare meg som synes filmen er alt for klisje-fyllt og kjedelig? Vet ikke om klisjè er helt riktige ordet, men jeg synes liksom jeg har sett det før. Hvordan en jødisk familie mister alt, og vi ser hvordan Vladek må klare seg under holocaust. Filmen falt i hvertfall ikke veldig i smak hos meg, kanskje terningkast 3 eller 4. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Er enig med deg om den var kjedelig og klisje-fyllt. Også er det en trist film, jeg liker skjeldent triste filmer. Men den hadde nok gode ting til at jeg vil kalle det en grei film. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg får vel se den ikveld og komme med min expert opinion. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) *****Never Mind***** Endret 19. september 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
T.L Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Fikk du sett filmen, steffyboy? Savner din expert opinion her. Eller så har ikke jeg noe mot at filmen er trist, men det er noe i den stillheten de bruker for å skape en litt trist stemning jeg synes er kjip, uten at jeg kan sette ord på akkurat hvorfor. Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Noen som har sett Angels In America ? Hørt mye skryt om denne mini serien.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Noen som har sett Angels In America ? Hørt mye skryt om denne mini serien.. Jeg hørte den vant en Emmy eller to? Lenke til kommentar
dopus Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 anngående pianisten. Kjøpte den på dvd på grunn av skrytet den har fått i media. Ok det var en god film, en slik film er jo ikke beregnet for å være underholdende, men i stedet er den vel ment for "å gripe deg". ble litt skuffet, syntes filmen ble litt for lang og litt for kjedlig. God men ikke så god som media ville ha den til Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Så Forrest Gump igår, den filmen var trist og morsom samtidig! Kjempebra film synes jeg ihvertfall! Terningkast 6! En av de beste filmene jeg har sett. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 anngående pianisten. Kjøpte den på dvd på grunn av skrytet den har fått i media. Ok det var en god film, en slik film er jo ikke beregnet for å være underholdende, men i stedet er den vel ment for "å gripe deg". ble litt skuffet, syntes filmen ble litt for lang og litt for kjedlig. God men ikke så god som media ville ha den til vet.. du mener vel da han gjømte seg at den ble veldig lang? faktisk.. det er meningen, så skjønner folk bedre hvor lang tid han møtte ligge gjemt i deg huset.. men er enig med deg jeg da.. unødvendig lang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg