Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg så Izzat i går. Ganske standard spenningsfilm. Men absolutt verdt pengene.

Ellers så jeg filmen som endret mitt syn på krigsfilmer i går.

Jeg har aldri hatt sansen for krigsfilmer, og har nærmest hatet dem som pesten.Men The Guns of Navarone var skikkelig bra.

5015000[/snapback]

Velkommen etter, er en av de beste krigsfilmene som er laget til dags dato. Og den kommer vel også inn på topp 10 lista mi av favoritt filmer også. Fantastisk film. :yes:

Lenke til kommentar
Jeg så Izzat i går. Ganske standard spenningsfilm. Men absolutt verdt pengene.

Ellers så jeg filmen som endret mitt syn på krigsfilmer i går.

Jeg har aldri hatt sansen for krigsfilmer, og har nærmest hatet dem som pesten.Men The Guns of Navarone var skikkelig bra.

5015000[/snapback]

Velkommen etter, er en av de beste krigsfilmene som er laget til dags dato. Og den kommer vel også inn på topp 10 lista mi av favoritt filmer også. Fantastisk film. :yes:

5015149[/snapback]

Grei film det, men jesus... Top 10? Endret synet på krigsfilmer? Dere kan ikke seriøst mene den er bedre enn f eks Where Eagles Dare, Kelly's Heroes eller The Great Escape? :omg:

Lenke til kommentar

Her for en stund tilbake så jeg en litt smårar film... "The Mating Habits of the Earthbound Human" med David Hyde Pierce, aka broren til Frasier, som forteller.

Jeg syns den var litt festlig, men morsomheten tok lissom ikke helt overhånd.. Noen andre som har sett den? synspunkter?

Lenke til kommentar

Jeg fant nettopp verdens beste film på amazon.co.uk:

Sinbad of the Seven Seas

Spørsmålet lyder som følger, jeg har en sonefri DVD-spiller og en 2 år gammel Philips Widescreen TV; Klarer jeg å se Region 1, NTSC-filmer med dette utstyret.

Etter alt styret med VHS'ene i gamledager så er jeg ikke helt sikker.

Spørsmål 2, får man shippet filmer til Norge eller er det opp til hver enkelt selger? Kan noen evt hjelpe meg å finne en som shipper til Norge.

mvh

LarsP

Lenke til kommentar

Halve spørsmålet ditt hører jo egentlig hjemm i Video-forumet, men:

Spørsmålet lyder som følger, jeg har en sonefri DVD-spiller og en 2 år gammel Philips Widescreen TV; Klarer jeg å se Region 1, NTSC-filmer med dette utstyret.

Så lenge spilleren din er sonefri, og du bruker RGB (gjennom SCART) eller komponent ut fra spilleren tror jeg ikke det har vært TV'er på det norske markedet på mange år som ikke takler det. Bruker du s-video eller kompositt kommer det mer an på spiller og TV, men så pass ny som 2 år gammel TV burde kunne takle et rent NTSC-signal.

Spørsmål 2, får man shippet filmer til Norge eller er det opp til hver enkelt selger? Kan noen evt hjelpe meg å finne en som shipper til Norge.

Jeg vet at ihvertfall Amazon Marketplace-selgeren caiman selger også til andre land enn USA/UK, også til Norge, og har svært godt rykte.

Ellers har de den til ca tilsvarende pris hos DVD Pacific (billigste ny-pris med frakt i følge en rask sjekk på anbefalte etailere), som stort sett er rimelige, og sterkt anbefalt.

Lenke til kommentar

Vet at spørsmålet mitt passet best inn i video-kategorien, men orket ikke opprette en ny tråd der når vi har stickyen her. :)

Angående kompatibilitet så ser det ut som det går bra.

Må komme med noen spørsmål om DvdPacific.

Hva betyr dette:

Members Price: $8.95

Retail Price: $14.95

Members Save: $6.00 ( 40% )

Hvor lang tid (ca) tar det å få filmen om den er inne på lageret?

Hvor mye frakt er det snakk om?

Sender de filmene hver for seg som play.com eller sendes de samlet?

Takk for hurtig og godt svar!

mvh

LarsP

Lenke til kommentar

Du blir automatisk medlem uten kostnad i det øyeblikk du oppretter konto, så Member Price pluss frakt er det du betaler.

Fraktpriser:

Overflate: $1,99 for pakke + 0,99 per disc (dvs 1-disc set $2,98, 2-disc set eller to singledisc-set $3,97, osv).

Flyfrakt: Startpris $4,99, samme $0,99 per disc (uavhengig om det er en dobbeldisc eller to single).

Ting som er "In Stock" sendes normalt i løpet av samme dag/dagen etter, men frakttid varierer veldig, spesielt på billigste alternativ. Kan ta under en uke (nok spesielt på små pakker, dvs singlediscer), kan ta en måned (regner med at den varierende frakttiden er pga at overflatepost slenges i luftpostkontainer hvis det er mye plass til overs der).

Lenke til kommentar
Jeg var dum nok til å kjøpe secret window.... Ser ut som en teit film! I'm right?

5014981[/snapback]

Tror den er severdig.. hehe.. kjøpte den selv, men har ikke sett den ennå, for jeg vet jeg har sett den før, men jeg husker ikke hva den handler om... og det er egentlig ikke et veldig godt tegn :huh: Så boondock saints i går kveld og hylte av latter ihvertfall (alle filmer Willem Dafoe er med i er verdt å se..).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...