Juleniss1 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Tror det blir Gamera vs. Viras aka Destroy All Planets idag. Gleder meg virkelig. Særlig etter å ha lest den ene brukerkommentaren der: For starters, a lot of the sets and I believe even some of the props and costumes have been taken directly from 'Gamera vs Guiron'. But at least 45 percent of this film is composed of stock footage from older films. Perhaps the funniest scene in the movie is when they show footage from the original Gamera film- a black and white movie- and try to pass it off for something that is happening in the present, even though this film was shot in color. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Hm, nå er det noe riv ruskende galt med YMDb-lista mi. Un Chien Andalou (1929) har plutselig blitt til Garden State (2004) - og slik blir det selv når jeg legger til filmen på nytt. Blasfemi, er hva dette er! Og istedenfor over 800 besøkende, så er det nå blitt 16. Er det denne ubrukelige Edward Tang-utveksten som har ødelagt YMDb igjen? Husj. Edit: Hva i alle dager? Denne posten skulle da strengt tatt vært i YMDb-tråden. Beklager. Endret 7. oktober 2005 av Zaeira Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Da er jeg hjemme fra en uke i Spania. Mille Moses som jeg gleder meg til å se film der stemmene passer med munnen. En uke med spansk dubbete serier og filmer irriterer deg nesten like mye som alle myggstikkene jeg sitter igjen med etter turen Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Haha, spanskdubba filmer er morsomt å se på! Ikke rart at folk ikke kan engelsk i Spania, når absolutt alt blir dubba og oversatt. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Haha, spanskdubba filmer er morsomt å se på! Ikke rart at folk ikke kan engelsk i Spania, når absolutt alt blir dubba og oversatt. Det er helt utrolig at de gidder! Lurer på om de synes det er for vanskelig å lese teksten eller noe i den duren. Å se dubbete filmer er jo ikke gøy. Kan dra fra et eksempel: Jeg satt og så på "The Mask" med Jim Carrey. Dette kan bli gøy tenkte jeg. Å dubbe stemmen til Carrey er ikke den letteste jobben man kan få. Det jeg så av filmen var dårlig dubbet, men det var da Carrey på engelsk sier "Smoookin'!" jeg skrudde av greiene. Mannen som dubbet hadde ikke innlevelse i det hele tatt, og det passet absolutt ikke med ansiktsuttrykket til Jim Carrey. Jeg kan rett og slett ikke forstå hvordan de klarer det Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Noen som har hørt Chingon, bandet til Robert Rodriguez? Knusktørr ørkenrock med gitar og trompet som dominerende instrumenter. Rodriguez er forresten en overraskende habil gitarist. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Mere info angående nyutgivelsen av Plan 9 from outer Space: The resulting DVD will go on sale on Legend's web site in December, and will hit store shelves in 2006. In addition to Mike's commentary track, other special features will include "the lost Plans 1-8" (whatever that means) and "never-before-seen home movies of Ed Wood in drag." Wow. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Haha, spanskdubba filmer er morsomt å se på! Ikke rart at folk ikke kan engelsk i Spania, når absolutt alt blir dubba og oversatt. Simpsons på spansk er jo intet mindre enn genialt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Haha, spanskdubba filmer er morsomt å se på! Ikke rart at folk ikke kan engelsk i Spania, når absolutt alt blir dubba og oversatt. Simpsons på spansk er jo intet mindre enn genialt. Vel, det er sannsynligvis noe av det værste jeg har sett. Sist gang jeg var i Spania så jeg det, og da byttet jeg kanal etter et par minutter... Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Haha, spanskdubba filmer er morsomt å se på! Ikke rart at folk ikke kan engelsk i Spania, når absolutt alt blir dubba og oversatt. Simpsons på spansk er jo intet mindre enn genialt. Så Simpsons også da jeg var i Spania. Kan du være vennlig å si meg hva som er genialt med å se dubbet Simpsons? Dubbingen er ikke morsomt dårlig synes jeg, bare dårlig dårlig. Ble så irritert at jeg heller switchet over til CNN og så på nyheter som brydde meg heller lite Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 EDIT: Haha, spanskdubba filmer er morsomt å se på! Ikke rart at folk ikke kan engelsk i Spania, når absolutt alt blir dubba og oversatt. Simpsons på spansk er jo intet mindre enn genialt. *It's called irony, and is pretty evident in some cultures I might add. I should've thrown out some more hints to make it obvious, but the damage is already done.* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 -- Rimi selger Gudfaren 1-3 for 79 kroner per stykk, jeg vurderer sterkt å kjøpe alle tre... Hva synes dere? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Box-settet tar seg bedre ut i filmhylla. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Box-settet tar seg bedre ut i filmhylla. Og hvor mye koster det? Har det mye bra ekstramateriale? Endret 11. oktober 2005 av @kd Lenke til kommentar
Njål Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 -- Rimi selger Gudfaren 1-3 for 79 kroner per stykk, jeg vurderer sterkt å kjøpe alle tre... Hva synes dere? At de er verdt det, men hvis du har VISA, Mastercard, AmEx bør du vurdere om du heller vil ha dem samlet i et 5-disc Box Set, f. eks hos Amazon UK, der det ender opp på ca NOK190 totalt med frakt. Og det har norske undertekster hvis det er ønskelig. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg har ikke VISA, men det har foreldre mine. Takk for hjelpen, tror jeg skal bestille den fra Amazon. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Box-settet tar seg bedre ut i filmhylla. Og hvor mye koster det? Har det mye bra ekstramateriale? Pris fikk du i forrige post, her er norsk anmeldelse av det norske settet med omtale av ekstramateriell (det engelske skal være helt identisk, unntatt evt norsk teksting på selve cover, leaflets ol). Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 -- Rimi selger Gudfaren 1-3 for 79 kroner per stykk, jeg vurderer sterkt å kjøpe alle tre... Hva synes dere? At de er verdt det, men hvis du har VISA, Mastercard, AmEx bør du vurdere om du heller vil ha dem samlet i et 5-disc Box Set, f. eks hos Amazon UK, der det ender opp på ca NOK190 totalt med frakt. Og det har norske undertekster hvis det er ønskelig. Eller 199,- hos DVDMOON eller cirka 175,- hos BLAH-DVD. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Kjapt spørsmål: Hva synes folket om 12 monkeys? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Kul film. Gilliam er sjef. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg