Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Har ikke sett noen av Qatsi-filmene. En kamerat av meg har Koyaanisqatsi liggende. Kanskje jeg bør låne den?

In other news:

BE A PART OF LEGEND FILMS' "PLAN 9"

The next movie Legend Films will release in colorized form, featuring commentary by Michael J. Nelson, is the legendary PLAN 9 FROM OUTER SPACE.

But as they complete the project, Legend is inviting fans to bid for a chance to be a part of it. From Sept. 29 through October 5, the company is sponsoring an eBay auction that will give winners a chance to have their photo or name inserted digitally into the movie.

In one auction, you can bid to have your photo displayed on a bedroom wall frame during the infamous Bela Lugosi attack scene. In another, the winning bidder will have his or her name engraved on a tombstone in a cemetery scene.

The resulting DVD will go on sale on Legend's web site in December, and will hit store shelves in 2006. In addition to Mike's commentary track, other special features will include "the lost Plans 1-8" (whatever that means) and "never-before-seen home movies of Ed Wood in drag." Wow.

For more info, visit http://www.legendfilms.net.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke sett noen av Qatsi-filmene. En kamerat av meg har Koyaanisqatsi liggende. Kanskje jeg bør låne den?

Ja, absolutt. Herlig avantgarde-film. Koyaanisqatsi er vel også den beste i 'qatsi-trilogien, men alle er nå verdt å få med seg.

Da låner jeg den så fort jeg får sjansen. :)

Noen ganger ler jeg høyt:

Dharkfyre.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Ja, absolutt. Herlig avantgarde-film. Koyaanisqatsi er vel også den beste i 'qatsi-trilogien, men alle er nå verdt å få med seg.

Jeg likte faktisk Naqoyqatsi best av dem dem.. Kan ikke helt forklare hvorfor... :hmm:

Lenke til kommentar
In other news:

BE A PART OF LEGEND FILMS' "PLAN 9"

The next movie Legend Films will release in colorized form, featuring commentary by Michael J. Nelson, is the legendary PLAN 9 FROM OUTER SPACE.

But as they complete the project, Legend is inviting fans to bid for a chance to be a part of it. From Sept. 29 through October 5, the company is sponsoring an eBay auction that will give winners a chance to have their photo or name inserted digitally into the movie.

In one auction, you can bid to have your photo displayed on a bedroom wall frame during the infamous Bela Lugosi attack scene. In another, the winning bidder will have his or her name engraved on a tombstone in a cemetery scene.

The resulting DVD will go on sale on Legend's web site in December, and will hit store shelves in 2006. In addition to Mike's commentary track, other special features will include "the lost Plans 1-8" (whatever that means) and "never-before-seen home movies of Ed Wood in drag." Wow.

For more info, visit http://www.legendfilms.net.

Hehe. Genialt :--D

Lenke til kommentar

Det er bare å begynne å by:

Ditt bilde i Plan 9 from outer Space

Ditt navn i Plan 9 from outer Space

EDIT:

OMFG!

You can be one of the first to watch "House on Haunted Hill" in color in this special pre-release edition.  All of the skin-crawling spookiness will be yours along with an irreverent audio commentary by Mike Nelson of Mystery Science Theater 3000 (MST3K).  And best of all, Mike has personally hand-autographed each one of the DVDs.  He's also included a special note inside just for you.

:dribble:

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

R1- og R3-utgivelsen (Deluxe Edition m/Comic Book) er vel helt like, bortsett fra undertekst-språkene? Tenkte selv å forhåndsbestille R3-utgivlesen fra DVDFromKorea, men deres opplag forsvant fort, gitt. Ser dog at de har den på DVDHeaven til cirka 100,- (u/frakt).

Anmeldelse av R1-utgivelsen finnes her, forresten

Venter med å bestille til en sammenligning av de forskjellige utgavene er å finne, jeg. Tror jeg. Kanskje. Tja.

Lenke til kommentar
Noen som har forhåndsbestilt Batman Begins?

Jupp, R2UK-disken til $14.95 hos CD Wow.

R2? Hvorfor denne, og ikke R3 eller R1? Har selv lyst på en av sistnevnte. Noen innvendinger?

R2UK-disken til $14.95.

Derfor.

Filmen er kuul, men ikke en jeg gidder å bruke mer enn nødvendig på.

NOK100 med frakt for 2-disker'n er sånn omtrent passe.

Endret av Njål
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...