Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Joda, det fikk iallefall meg til å føle meg særdeles lite velkommen. Men, for all del - jeg er ikke langsint. Kan hende jeg stikker innom etter vår lille samtale her.

Jeg ser kanskje på et par smale filmer i løpet av uken, men på den andre siden så er jeg en popcornfreak av dimensjoner og. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har lest mye positivt om regissøren, spesielt etter A Tale of Two Sisters, og det var derfor A Bittersweet Life pirret meg litt. Da fører jeg opp den på handlelista, sammen med ATo2S. Spennende saker.

A Bittersweet Life er, som Njål sier, vel verdt å se. I mine øyne er den fantastisk, og nesten på høyde med Oldboy. Lydsporet til filmen er fantastisk (selv med DD) og det kinematografiske arbeidet er deilig og pirrende, noe som fører til svært mange fantastiske scener.

Lenke til kommentar

Tror ikke diskuterfilm.net akkurat er ment for kun smalfilm og pretensiøse kunstfilmer sånn direkte. Det har bare blitt litt sånn siden siden styres totalt ukommersielt. Denne debattsiden til sammenligning har jo Hardware.no i ryggen, og forumet vil alltid kunne få en strøm med hvem som helst inn hit. Hvis du vil diskutere popkornfilm på diskuterfilm.net er jo det bare flott. Det skjer vel endel allerede faktisk. :)

Jeg er elendig på slik film da merker jeg. Har liten tid til å se film da, så når jeg først skal se en film så går jeg etter de som skiller seg mest ut. Det noen kaller sært. At jeg er håpløs er vel ingen hemmelighet.

Men jeg vil for all del at mainstream film skal diskuteres der! Spielberg, Van Damme, Disney, Pixar... You name it.

S,

Lenke til kommentar

Under opptakten til en valgkamp, ja. Forslag og løfter gjort under valgkamp stoler jeg ikke mer på enn jeg ville klart å løfte alle på Stortinget på en gang.

Så vidt jeg husker var det en tidligere AP-regjering som fjernet mva-fritaket totalt for et par år forrige gang de dannet regjering.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...