Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Vel, går vel an å spille den av på PC'n!? Der har jeg sonefri! :ermm:

Er du sikker på at du har sonefri der? De fleste maskiner må du låse til en sone.

Lenke til kommentar
Vel, går vel an å spille den av på PC'n!? Der har jeg sonefri!  :ermm:

Er du sikker på at du har sonefri der? De fleste maskiner må du låse til en sone.

Det er jeg sikker på..

Bruker AnyDVD :thumbup:

Men, dette var helt flottings!

Hvis dere ikke har sett den, så synes jeg dere bør lokalisere den og utforske den!

Det skal i hvert fall jeg!!

*gleder meg* :w00t:

Lenke til kommentar
Noen som vet om Ghost In The Shell 2: Innocence får en ny DVD-release? Fatter ikke hva Dreamworks-tullingene tenkte med da de ga den ut med "hearing impaired" engelske undertekster og uten engelsk lydspor.

"Cashe inn så fort som mulig? JATAKK!"

Engelsk tekst ble rettet til kun å tekste tale i DVD-utgivelsen på sone 1 ihvertfall. Men den første versjonen ble ikke trukket fra markedet.

Lenke til kommentar
Hva i all verden er det som skjer i TV2 redaksjonen nå? I går sendte de HC istedenfor 70 show og jaggu så gjør de det i dag også. Blir så forbanna :mad:

HC i dag også ja :mad: Hva tenker de folka på? That 70's Show er jo det beste som går på kanalen for tiden, og så kommer det i køen bak HC? :hrm: Ble lite skuffet da jeg satt i dag, andre dagen på rad og den stygge HCmusikken plutselig begynte å klinge i TV'en!

Lenke til kommentar
Noen som vet om Ghost In The Shell 2: Innocence får en ny DVD-release? Fatter ikke hva Dreamworks-tullingene tenkte med da de ga den ut med "hearing impaired" engelske undertekster og uten engelsk lydspor.

"Cashe inn så fort som mulig? JATAKK!"

Det med å ikke dubbe den til engelsk var et bevisst valg (men den kommer ut med engelsk dub med de samme stemmene som i GitS: SAC i England, på kino der om ca en måned, og på dvd til neste år).

Som _crs_ sier har de rettet opp feilen, men det er så vidt jeg vet umulig å se forskjell på den nye og gamle versjonen uten å sjekke selve disken. Har selv en med v4 på omslaget, som skulle vært den rettede versjonen.

Jeg ordnet det til slutt med å kjøpe den nye japanske Ghost in the Shell 2: Innocence International Version, der det er skikkelige engelske undertekster på disc 2.

Lenke til kommentar
I og med at det er vekket til live to tråder som tar for seg de mengder en DVD-samling kan omfatte, må jeg få stille dere et spørsmål. Hvilke metoder benytter dere dere av for å katalogisere filmene? Alfabetisk er noe dritt, da ett nyinnkjøp fører med seg 1,5 timers arbeid med flytting, hvordan passer man inn TV-serier, samlebokser og special editions som er mye større boks på enn alle de andre?

Jeg har et system der går etter sjanger. Komediene for seg, drama for seg osv. Innenfor disse sjangrene har delt inn etter skuespillere/regissør. Systemet er ikke så nøyktig at det gjør noe. Har noen motstridninger her og der, men for meg går det fint ;)

Hvis du kjøper inn mye nytt hele tiden så kanskje du burde prøve å nummerere dem fortløpende og legge dem inn i ett regneark e.l. Du må da selvsagt søke etter tittel for å finne filmer. Litt tungvint hvis du ikke har en enorm samling..... Store bokser settes selvfølgelig i egen seksjon (disken kan settes i vanlig hylle hvis du putter den i ett tomt cover).

Lenke til kommentar

Kom nettopp hjem fra jobb og tenker å sette på en film. Har en del usette filmer liggende her, trenger råd til hvilken jeg skal velge:

Der Untergang

The Game

Once Upon A Time In Mexico

Donnie Darko

Face Off

Meet Joe Black

Barry Lyndon

O Brother, Where Art Thou

The Big Lebowski

This Is Spinal Tap

Ed Wood

The Others

Man On The Moon

The Pianist

The Elephant Man

Jackie Brown

Apocalypse Now!

Deer Hunter

The Last Emperor

Spartacus

Cinema Paradiso

Being There

The Twilight Samurai

Memories Of Murder

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Kom nettopp hjem fra jobb og tenker å sette på en film. Har en del usette filmer liggende her, trenger råd til hvilken jeg skal velge:

Der Untergang

The Game

Donnie Darko

Face Off

Meet Joe Black

Barry Lyndon

The Big Lebowski

This Is Spinal Tap

Ed Wood

The Others

Man On The Moon

The Pianist

The Elephant Man

Jackie Brown

Apocalypse Now!

Deer Hunter

The Last Emperor

Spartacus

Cinema Paradiso

Being There

The Twilight Samurai

Memories Of Murder

Bold = Må se

Kursiv = Grei nok

Understrek = Har ikke sett

Vanlig = Unødvendig

Lenke til kommentar
Der Untergang

The Game

Donnie Darko

Face Off

Meet Joe Black

Barry Lyndon

The Big Lebowski

This Is Spinal Tap

Ed Wood

The Others

Man On The Moon

The Pianist

The Elephant Man

Jackie Brown

Apocalypse Now!

Deer Hunter

The Last Emperor

Spartacus

Cinema Paradiso

Being There

The Twilight Samurai

Memories Of Murder

Mine tanker etter malen til wh1te. Og man ser jo at det er utrolig få som ikke er i kursiv eller i bold. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...