Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Noen som vet når Kill Bill 1&2 superduperbonusextra edition kommer? Såvidt jeg vet så kommer de kun ut i japan Da vet du feil. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Kilde? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hvor har du hørt at den bare kommer ut i Japan? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) En japansk DVD side, som det sto "Japan exclusive" på den DVD boksen. Det var en boks med 3(?) disker å noe t-skjorte eller lignende. Hadde svært lyst å bestille derfra, men glemte å bookmarke å gidder ikke å lete meg tilbake igjen *Edit, tok et lite søk på google som bekreftet hva jeg fryktet Universal Japan have announced the Japanese Region 2 DVD release of Kill Bill Vol. 2 for 8th October 2004. Arriving in both standard (3,990 yen) and Premium Box (7,980 yen) editions there will also be a Vol 1 & 2 twin pack (6,279 yen). Please note there is no difference between the Japanese version of the film this time around, but fans of extravagant limited edition sets will surely be interested in what is on offer. Slik jeg forstår det er det kun for Japan, det står ingenting om at det er det, men det står heller intet om at det ikke er det, å siden dette er fra en amerikansk side å de kun nevner japan så antar jeg at det er slik Greide også å fikse et par bilder: http://www.dvdtimes.co.uk/protectedimage.p...b2_r2jfront.jpg(aha, samuel jackson står på coveret ) http://www.dvdtimes.co.uk/protectedimage.p...2_r2jlepack.jpg http://www.dvdtimes.co.uk/protectedimage.p...bill2tshirt.jpg http://www.dvdtimes.co.uk/protectedimage.p...ck_r2jfront.jpg *Edit2, Det kan jo være gøy å kjøpe vol1 japansk edition da, så slipper man scenen i svart/hvitt, tenker da på scenen når Beatrix sloss mot "the crazy 88's" Endret 12. september 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Det kan jo være gøy å kjøpe vol1 japansk edition da, så slipper man scenen i svart/hvitt, tenker da på scenen når Beatrix sloss mot "the crazy 88's" SLIPPE?! Det er noe av det vakreste/kuleste/feteste i hele filmen! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Det kan jo være gøy å kjøpe vol1 japansk edition da, så slipper man scenen i svart/hvitt, tenker da på scenen når Beatrix sloss mot "the crazy 88's" SLIPPE?! Det er noe av det vakreste/kuleste/feteste i hele filmen! Joda, men tilbake til poenget, du tok feil jeg hadde rett Å så tilbake til svart/hvitt scenene, jeg elsker de, men jeg hvet om mange som "hater" de, som ikke forstår det geniale tarantino har gjort akkurat der. Elsker måten det kommer i svart/hvitt på(Beatrix trekker ut øyet på en) Å så tilabake til farger(resturant damen slår på lyset) Helt genialt For de som enda tviler les alle rekalmene under hvert bilde på denne siden, der står det helt klart med store bokstaver, "Extremely limited, japan-only Premium Box" Det avgjør vel hele saken, ikke sant Endret 12. september 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Det kan jo være gøy å kjøpe vol1 japansk edition da, så slipper man scenen i svart/hvitt, tenker da på scenen når Beatrix sloss mot "the crazy 88's" SLIPPE?! Det er noe av det vakreste/kuleste/feteste i hele filmen! Joda, men tilbake til poenget, du tok feil jeg hadde rett Kilde eller ikke; jeg VET at filmen skal slippes andre plasser enn Japan. Det har stått i AVISEN! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 "But this long version, let's call it the "Intégrale Kill Bill", will come to US theaters next year." Quote fra tarantino.info som igjen er en quote fra et review av når begge filmene ble vist som en film i Cannes. Det virker veldig sannsynlig at den kommer ut i andre steder enn Asia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 "But this long version, let's call it the "Intégrale Kill Bill", will come to US theaters next year." Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hmm... Høres mystisk ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hmm... Høres mystisk ut Nei, det du sa hørtes mystisk ut. Hvorfor skulle ikke Tarantino lansere hele filmen i sitt hjemland og hva har Asia gjort for å fortjene dette alene, fremfor USA og Europa? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hmm... Høres mystisk ut Nei, det du sa hørtes mystisk ut. Hvorfor skulle ikke Tarantino lansere hele filmen i sitt hjemland og hva har Asia gjort for å fortjene dette alene, fremfor USA og Europa? Vel, det var det jeg også tvilte på, men når det står med store bokstaver så er det jo meget mystisk Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Det går to filmer i kveld som jeg ikke har og ser interessante ut: "Thin red line" på tv 3 "Unforgiven" på Tcm Er i tvil hvilken jeg skal prioritere. Noen som har sett disse og vil anbefale den ene eller andre? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 memento på tv2 Men hvis du ikke har sett "den tynne røde linjen" så se den, den ruler Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 memento på tv2 Men hvis du ikke har sett "den tynne røde linjen" så se den, den ruler Skal du se en av de, ser du Memento. TTRL skuffet, til tross for alle de kjente som var med. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Ja det blir Memento da. Unforgiven er jo Nådeløse menn var ikke klar over det har den på video Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Nei du ser jo mye heller, "the thin red line" den er 10 ganger bedre enn memento(men memento er genial den også ) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Ja har svitsjet over til den. Begynte se på Memento, men det der blir altfor tregt og stusselig for meg. Ser det ofte med en gang om det er noe eller ikke Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Du mener at de første (evt en tilfeldig valgt) 15 minutter kan representere en hel film? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Du mener at de første (evt en tilfeldig valgt) 15 minutter kan representere en hel film? Nei...kan klart gå an å sette seg inn i en sånn film og like den, men det har jeg for liten tålmodighet til i dag. Det var før i tiden det Er blitt temmelig kresen når det gjelder filmer jeg ikke har sett før. Slår det ikke an tidlig, gidder jeg ikke se mer. Kan ofte heller se favoritter opp igjen enn nye filmer faktisk. Gadd ikke se mye på the thin red line heller for den saks del I kveld går Exorsisten på Nrk 2. Den kommer hvertfall til å bli sett, det er lenge siden sist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg