Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En japansk DVD side, som det sto "Japan exclusive" på den DVD boksen. Det var en boks med 3(?) disker å noe t-skjorte eller lignende. Hadde svært lyst å bestille derfra, men glemte å bookmarke å gidder ikke å lete meg tilbake igjen :p

*Edit, tok et lite søk på google som bekreftet hva jeg fryktet :(

Universal Japan have announced the Japanese Region 2 DVD release of Kill Bill Vol. 2 for 8th October 2004. Arriving in both standard (3,990 yen) and Premium Box (7,980 yen) editions there will also be a Vol 1 & 2 twin pack (6,279 yen). Please note there is no difference between the Japanese version of the film this time around, but fans of extravagant limited edition sets will surely be interested in what is on offer.

Slik jeg forstår det er det kun for Japan, det står ingenting om at det er det, men det står heller intet om at det ikke er det, å siden dette er fra en amerikansk side å de kun nevner japan så antar jeg at det er slik ;)

Greide også å fikse et par bilder:

http://www.dvdtimes.co.uk/protectedimage.p...b2_r2jfront.jpg(aha, samuel jackson står på coveret :p)

http://www.dvdtimes.co.uk/protectedimage.p...2_r2jlepack.jpg

http://www.dvdtimes.co.uk/protectedimage.p...bill2tshirt.jpg

http://www.dvdtimes.co.uk/protectedimage.p...ck_r2jfront.jpg

*Edit2, Det kan jo være gøy å kjøpe vol1 japansk edition da, så slipper man scenen i svart/hvitt, tenker da på scenen når Beatrix sloss mot "the crazy 88's" :)

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det kan jo være gøy å kjøpe vol1 japansk edition da, så slipper man scenen i svart/hvitt, tenker da på scenen når Beatrix sloss mot "the crazy 88's" :)

SLIPPE?! Det er noe av det vakreste/kuleste/feteste i hele filmen!

Lenke til kommentar
Det kan jo være gøy å kjøpe vol1 japansk edition da, så slipper man scenen i svart/hvitt, tenker da på scenen når Beatrix sloss mot "the crazy 88's" :)

Joda, men tilbake til poenget, du tok feil jeg hadde rett :tease:

Å så tilbake til svart/hvitt scenene, jeg elsker de, men jeg hvet om mange som "hater" de, som ikke forstår det geniale tarantino har gjort akkurat der. Elsker måten det kommer i svart/hvitt på(Beatrix trekker ut øyet på en) Å så tilabake til farger(resturant damen slår på lyset) Helt genialt :)

For de som enda tviler les alle rekalmene under hvert bilde på denne siden, der står det helt klart med store bokstaver, "Extremely limited, japan-only Premium Box" Det avgjør vel hele saken, ikke sant ;)

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Joda, men tilbake til poenget, du tok feil jeg hadde rett :tease:

Kilde eller ikke; jeg VET at filmen skal slippes andre plasser enn Japan. Det har stått i AVISEN!

:wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hmm... Høres mystisk ut ;)

Nei, det du sa hørtes mystisk ut. Hvorfor skulle ikke Tarantino lansere hele filmen i sitt hjemland og hva har Asia gjort for å fortjene dette alene, fremfor USA og Europa?

Lenke til kommentar
Du mener at de første (evt en tilfeldig valgt) 15 minutter kan representere en hel film?

Nei...kan klart gå an å sette seg inn i en sånn film og like den, men det har jeg for liten tålmodighet til i dag. Det var før i tiden det :hm:

Er blitt temmelig kresen når det gjelder filmer jeg ikke har sett før. Slår det ikke an tidlig, gidder jeg ikke se mer. Kan ofte heller se favoritter opp igjen enn nye filmer faktisk.

Gadd ikke se mye på the thin red line heller for den saks del :blush:

I kveld går Exorsisten på Nrk 2. Den kommer hvertfall til å bli sett, det er lenge siden sist.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...