Anonym234 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Lost-reprisene ødelegger for TVNorge filmene mine. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg anbefaler alle å løpe til nærmeste kino og få med seg årets foreløpig nest beste film etter Sin City, nemlig Crash. No excuses, gjør det NÅ! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg anbefaler alle å løpe til nærmeste kino og få med seg årets foreløpig nest beste film etter Sin City, nemlig Crash. No excuses, gjør det NÅ! Han kødder ikke, den filmen anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Skal se den med Judas (Steffy) i kveld... Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Skal se den med Judas (Steffy) i kveld... Kult, gi oss tilbakemelding på hva du syntes når dere har sett den Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg anbefaler alle å løpe til nærmeste kino og få med seg årets foreløpig nest beste film etter Sin City, nemlig Crash. No excuses, gjør det NÅ! Tenker vi sier årets beste film, før Sin City. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Den når ikke Sin City til hoftene engang. Men, igjen - det er det ca ingen filmer fra 2000< som gjør. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Det blir ikke kino på meg. Er i "spare penger"-modus for tiden, så det blir Steffy og suzze som ser den, dessverre uten meg. Kanskje jeg ser den på andre måter. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Alle sammen nede på sørvest-landet er jo venner. Ingen fra Trondheim som vil være med på cinemateket/Trondheim filmklubb for å se Ed Wood Jr-marathon? ^^ Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 På TV2 i dag er det "Salmer fra kjøkkenet". Er det noe å se på? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 På TV2 i dag er det "Salmer fra kjøkkenet". Er det noe å se på? Vanskelig å forklare, men liker du "nordiske dramafilmer" så vil du nok elske den her. En av de bedre. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Får vel ta en titt. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Alle sammen nede på sørvest-landet er jo venner. Ingen fra Trondheim som vil være med på cinemateket/Trondheim filmklubb for å se Ed Wood Jr-marathon? ^^ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 w1n. Da bør du stikke å melde deg inn asap. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 I morgen (19. september, altså) kommer samleboksen med Ghostbusters 1&2 SE. Dette må vel være barndomsfilm nr. 1. Er det egentlig mulig å ikke elske disse filmene? Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Hei Nå skal jeg kjøpe DVD-filmer. Noen gode tips hvor jeg bør handle? Har sett litt på dvdstrax og Cdon.no Hvor er det billigst? Bør være med norsk tekst Får jeg toll på denne pakken? Er det norsk tekst? http://www12.cd-wow.com/detail_results_2.p...&subcat=region2 Endret 18. september 2005 av raffegutten Lenke til kommentar
Njål Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hei Nå skal jeg kjøpe DVD-filmer. Noen gode tips hvor jeg bør handle? Har sett litt på dvdstrax og Cdon.no Hvor er det billigst? Bør være med norsk tekst Får jeg toll på denne pakken? Er det norsk tekst? http://www12.cd-wow.com/detail_results_2.p...&subcat=region2 Tror ikke det er nosrke undertekster på den (i følge info på Play). Om du får den inn fra CD Wow uten mva vil komme an på flaksen; Den er over mva-grensa, men Wow er ikke særlig flinke til å oppgi verdi på pakkene. Den er uansett billigere (og et stykke under mva-grensa) hos Amazon.co.uk. Der kommer selve boksen på £16.16 (etter at de har trukket fra engelsk mva/VAT), og med frakt totalt på £18.04. Hvorvidt pakka er over mva-grensa regnes ut fra prisen før frakt (når frakt er oppgitt), dvs £16.16 X Tollvesenets omregningskurs (i dag 11.60), som er i underkant av NOK190. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Man må betale toll for alle varer som koster mer enn 200 NOK så den der må du nok regne med å betale toll på. Sånn rent personlig så tviler jeg på at det er norsk tekst på den utgivelsen da britene som regel er gjerrige på det området. (Svenskene blir av en eller annen grunn alltid prioritert.) Min erfaring er at amazon.co.uk som regel har de laveste prisene, men da må man sikkert regne med litt frakt, noe play.com og cd-wow ikke tar seg betalt for. Edit: Slått på målstreken av Njål... =p Endret 18. september 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Noen som vet hvilken kanal The Emmy Awards går på i natt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg