Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns "Fear and loathing..." var oppskrytt. Dette har kanskje mest å gjøre med at jeg bare har sett den en gang, og da var jeg så trøtt at jeg ikke fikk med meg halvparten av handlingen. Mener å huske at det var filmens problem, at det rett og slett ikke var så veldig mye handling? Må vel kanskje se den igjen emd den imponerende rollelista filmen har, har vært stor Johnny Depp-fan siden "From Hell".

Lenke til kommentar

"Fear and Loathing" er ikke noe mesterverk, men det er en artig liten film. Absolutt verdt å se :yes:

Apropos, noen som har sett "Where The Buffalo Roam" ? Er den bra ? Hvis de har mange klassiske Hunter-sitater så bør den jo være det....

"I hate to advocate weird chemicals, alcohol, violence or insanity to anyone... but they've always worked for me."

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor Friends-boxen er billigst? Har sett den til 2000,- og 1900,-

Hvis det er 10-sesong-boksen tror jeg 1900 er en god pris. Billigste jeg har sett den (R2 med norske undertekster) internasjonalt er hos Amazon.co.uk, der vil den komme rett over NOK1900 med frakt, mva og fortollingsgebyr (avhengig av kurs når du bestiller og %-påslag fra kortselskap).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...