Jonnar Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Du får klage til byråene. Det har vært så dårlig med filmer i det siste at kinoene gjerne hadde satt den opp for lengst., Ja, det var det da. Vi får se Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Robert De Niro returnerer nå til registolen, og har fått med seg Joe Pesci på rollelisten. Riktignok er hans rolle heller liten, men et gjensyn med Pesci - sammen med De Niro - mottas med åpne armer fra denne kanten. Et par artikler om saken kan leses her og her. IMDb-link. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Har ikke sett noe bra fra noen av dem på en god stund. Skulle ikke forundre meg om den gikk rett på DVD. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Har ikke sett noe bra fra noen av dem på en god stund. Skulle ikke forundre meg om den gikk rett på DVD. Det har ikke vært mye annet enn sløsing med talent fra dem begge den siste tiden. Men med Oscar-vinnende manusforfatter og skuespillere med på prosjektet, finner jeg det særdeles tvilsomt om denne går rett til DVD. Nærmest utenkelig. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Oooooh. Den tror jeg kan bli bra. Digger Pesci og DeNiro, og ikke minst Mr. Damon. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Greit... Får vel være forsiktig optimist, jeg også da... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 I dag døde Speed i CSI Miami. Det var trist. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 I dag døde Speed i CSI Miami. Det var trist. In 2004, grew tired of the medical and scientific terminology frequently used on "CSI: Miami" (2002), and asked to get out of his contract. CBS agreed, and his character, Timothy Speedle, was killed off. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 I dag døde Speed i CSI Miami. Det var trist. Hvordan da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 The OC eier! Har ikke sovet etter jeg fikk Sesong 1 i går kveld. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hehe. OC er kos. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Trodde aldri jeg skulle like den. Er bare en sukkersøt high school-serien, menmen. I'm easily impressed. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 The OC eier! Har ikke sovet etter jeg fikk Sesong 1 i går kveld. Det eier så jævlig. Jeg gjorde 12-13 gutter om til O.C-elskere i armyn. Sesong 3 er nå igang, men jeg får ikke "tak" i de siden datamaskinen min har tatt kvelden. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg så første episode av OC og tenkte: nei dette gidder jeg ikke se! Men nå: Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 http://kontraband.com/show/show.asp?ID=2121 Skikkelig fengende Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Et kjapt spørsmål: Endelig har den kjære grensevakten vår fått ræva i gir og sendt Indiana Jones-boxsettet mitt videre til posten. I den anledning fikk jeg en lapp i posten hvor det stod "Må hentes på ditt utleveringssted". Eneste erfaring jeg har med fortolling er en UPS-forsendelse jeg fikk for lenge siden, og ta kom sakene fra Hong Kong til døra mi på under 48 timer. Vil mitt "utleveringssted" si nærmeste postkontor, eller må jeg ned til byen? Bor i Oslo, hvis det har noe å si... Lenke til kommentar
Njål Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Info om et par kommende utgivelser: Sin City: Recut & Extended, 147 minutter lang, og med et Sin City-hefte/bok (The Hard Goodbye). Region 1 13. desember, listepris $39.99. Peter Jackson's The Frighteners - Director's Cut, 123 minutter, ser ut som om alt ekstramaterialet fra laserdisksettet muligens blir inkludert (4 timer ekstra's), info her og her. Region 1 29. november, listepris $26.98. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 "Må hentes på ditt utleveringssted". Betyr vanligvis ditt lokale postkontor. Hvis du ikke vet hvilket det er så kan du sjekke det på postens hjemmesider. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 "Må hentes på ditt utleveringssted". Betyr vanligvis ditt lokale postkontor. Hvis du ikke vet hvilket det er så kan du sjekke det på postens hjemmesider. Vet hvilket det er, men visste bare ikke om det var det postkontoret det var snakk om eller om jeg måtte ned til byen. Men da satser jeg på at det er der nede, og drar ned for å hente pakken nå snart. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg