Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke sett noe bra fra noen av dem på en god stund. Skulle ikke forundre meg om den gikk rett på DVD.

Det har ikke vært mye annet enn sløsing med talent fra dem begge den siste tiden. Men med Oscar-vinnende manusforfatter og skuespillere med på prosjektet, finner jeg det særdeles tvilsomt om denne går rett til DVD. Nærmest utenkelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
I dag døde Speed i CSI Miami. Det var trist. :cry:

In 2004, grew tired of the medical and scientific terminology frequently used on "CSI: Miami" (2002), and asked to get out of his contract. CBS agreed, and his character, Timothy Speedle, was killed off.
Lenke til kommentar

Et kjapt spørsmål:

Endelig har den kjære grensevakten vår fått ræva i gir og sendt Indiana Jones-boxsettet mitt videre til posten. I den anledning fikk jeg en lapp i posten hvor det stod "Må hentes på ditt utleveringssted". Eneste erfaring jeg har med fortolling er en UPS-forsendelse jeg fikk for lenge siden, og ta kom sakene fra Hong Kong til døra mi på under 48 timer. Vil mitt "utleveringssted" si nærmeste postkontor, eller må jeg ned til byen? Bor i Oslo, hvis det har noe å si...

Lenke til kommentar

Info om et par kommende utgivelser:

Sin City: Recut & Extended, 147 minutter lang, og med et Sin City-hefte/bok (The Hard Goodbye). Region 1 13. desember, listepris $39.99.

Peter Jackson's The Frighteners - Director's Cut, 123 minutter, ser ut som om alt ekstramaterialet fra laserdisksettet muligens blir inkludert (4 timer ekstra's), info her og her. Region 1 29. november, listepris $26.98.

Lenke til kommentar
"Må hentes på ditt utleveringssted".

Betyr vanligvis ditt lokale postkontor. Hvis du ikke vet hvilket det er så kan du sjekke det på postens hjemmesider.

Vet hvilket det er, men visste bare ikke om det var det postkontoret det var snakk om eller om jeg måtte ned til byen. Men da satser jeg på at det er der nede, og drar ned for å hente pakken nå snart. Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...