ttd Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Ugly Assassin: Skal du kjøpe Resevoir Dogs samt mangler Jackie Brown og Kill Bill 1/2 bør du sjekke ut denne pakken: http://www.cdon.com/product.phtml?prod=403780 Billig med 4 såpass gode filmer for 300 spenn, atpåtil i passe fet samleboks. Jackie Brown og Reservoir Dogs er begge Collectors Edition. Forøvrig helt uforståelig at noen vil lage en Tarantino-samleboks uten Pulp Fiction. På linje med å lage omelett uten egg. Endret 6. september 2005 av Nemo} Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 @ Nemo: Takker for glimrende tips, men har Kill Bill-serien, så jeg tror jeg bare satser på en versjon med bare Resevoir Dogs. Kunne ikke vært mer enig angående omelett-kommentaren din herller Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Genialt å lage samleboks uten den beste filmen hans da. Man må jo kjøpe den og, ergo større fortjeneste. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Genialt å lage samleboks uten den beste filmen hans da. Man må jo kjøpe den og, ergo større fortjeneste. Det er så enkelt som at alle og enhver allerede eier Pulp Fiction. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Genialt å lage samleboks uten den beste filmen hans da. Man må jo kjøpe den og, ergo større fortjeneste. Det er så enkelt som at alle og enhver allerede eier Pulp Fiction. Unntatt meg. Har dog sett den flere ganger. Jacki Brown har jeg ennå ikke sett, selv om den står i hylla. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Genialt å lage samleboks uten den beste filmen hans da. Man må jo kjøpe den og, ergo større fortjeneste. Det er så enkelt som at alle og enhver allerede eier Pulp Fiction. Hadde den på VHS, nå som den spilleren har røket og jeg bare sitter igjen med DVD, må den vel kjøpes på nytt igjen, den også. Noen som har en favoritt-versjon av Pulp Fiction? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Genialt å lage samleboks uten den beste filmen hans da. Man må jo kjøpe den og, ergo større fortjeneste. Det er så enkelt som at alle og enhver allerede eier Pulp Fiction. Hadde den på VHS, nå som den spilleren har røket og jeg bare sitter igjen med DVD, må den vel kjøpes på nytt igjen, den også. Noen som har en favoritt-versjon av Pulp Fiction? Pulp Fiction 2 disc Du får den i et kjipt plastikkcover (har den selv i papp), men det er den beste utgaven med tanke på diskene. Dessuten koster den ingenting. Min kostet £ 19.99. Endret 6. september 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Pulp Fiction 2 disc Du får den i et kjipt plastikkcover (har den selv i papp), men det er den beste utgaven med tanke på diskene. Dessuten koster den ingenting. Min kostet £ 19.99. Låner pappversjonen av Jonnar, og ekstramaterialet er digg. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Noen som vet om/har en utgave av Tombstone med mye herlig ekstramateriale? ------- Noen som har kjøpt Silverado: Deluxe Edition? Noen tanker om den? Har utrolig lyst på den. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Jonnar: Tombstone ------------ ahh, ser at "Nochnoy dozor (2004)" blir satt opp på Trondheim Kino. Jeg gleder meg. Endret 6. september 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Konge, Lars! ------ Why, oh why må vi bo i Norge? Igjen et eksempel på at Norge ligger altfor langt bak når det gjelder film i forhold til USA. Crash har premiere på norske kinoer på fredag (9/9). Samme film ble sluppet på DVD i dag (6/9). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Why, oh why må vi bo i Norge? Igjen et eksempel på at Norge ligger altfor langt bak når det gjelder film i forhold til USA.Crash har premiere på norske kinoer på fredag (9/9). Samme film ble sluppet på DVD i dag (6/9). Sjekk IMDb og finn ut at vi ikke er de som er prioritert sist. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Why, oh why må vi bo i Norge? Igjen et eksempel på at Norge ligger altfor langt bak når det gjelder film i forhold til USA.Crash har premiere på norske kinoer på fredag (9/9). Samme film ble sluppet på DVD i dag (6/9). Sjekk IMDb og finn ut at vi ikke er de som er prioritert sist. Jojo, men alle de andre landene har i det minste fint vær. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Why, oh why må vi bo i Norge? Igjen et eksempel på at Norge ligger altfor langt bak når det gjelder film i forhold til USA.Crash har premiere på norske kinoer på fredag (9/9). Samme film ble sluppet på DVD i dag (6/9). Sjekk IMDb og finn ut at vi ikke er de som er prioritert sist. Jojo, men alle de andre landene har i det minste fint vær. ...og gode levekår. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Åffer er det ikke en film for meg i kveld da? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Ok, dette er en nyhet av de sjeldne: E! skal begynne å sende en realityserie med det fengende navnet "Filthy Rich Cattle Drive". Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke er den største realityseeren, men denne gangen skal jeg sitte benket foran skjermen. For hvilket navn poppet opp på skjermen? Jo, ingen ringere enn Shanna Ferrigno, datteren til mitt store film/bodybuilderidol Lou Ferrigno. www.tv.com Edit: ork! Og ja, Lou Ferrigno var den originale hulk. Endret 7. september 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Why, oh why må vi bo i Norge? Igjen et eksempel på at Norge ligger altfor langt bak når det gjelder film i forhold til USA.Crash har premiere på norske kinoer på fredag (9/9). Samme film ble sluppet på DVD i dag (6/9). Sjekk IMDb og finn ut at vi ikke er de som er prioritert sist. Poenget er ikke at vi ikke ligger bakerst, men at det er så stor forskjell fra USA til Norge. Hvis jeg ville kunne jeg ha kjøpt filmen på DVD, og fått den i postkassen før den ble sluppet på kino i Norge. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ok, dette er en nyhet av de sjeldne: E! skal begynne å sende en realityserie med det fengende navnet "Filthy Rich Cattle Drive". Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke er den største realityseeren, men denne gangen skal jeg sitte benket foran skjermen. For hvilket navn poppet opp på skjermen? Jo, ingen ringere enn Shanna Ferrigno, datteren til mitt store film/bodybuilderidol Lou Ferrigno. www.tv.com-link Jeg får ikke linken din til å fungere (mulig bare meg, har hatt lignende problemer hele uka). Hvem var Lou Ferrigno? Stemmer det at han var den orginale Hulken? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ok, dette er en nyhet av de sjeldne: E! skal begynne å sende en realityserie med det fengende navnet "Filthy Rich Cattle Drive". Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke er den største realityseeren, men denne gangen skal jeg sitte benket foran skjermen. For hvilket navn poppet opp på skjermen? Jo, ingen ringere enn Shanna Ferrigno, datteren til mitt store film/bodybuilderidol Lou Ferrigno. www.tv.com-link Jeg får ikke linken din til å fungere (mulig bare meg, har hatt lignende problemer hele uka). Hvem var Lou Ferrigno? Stemmer det at han var den orginale Hulken? Linken er feil. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Why, oh why må vi bo i Norge? Igjen et eksempel på at Norge ligger altfor langt bak når det gjelder film i forhold til USA.Crash har premiere på norske kinoer på fredag (9/9). Samme film ble sluppet på DVD i dag (6/9). Sjekk IMDb og finn ut at vi ikke er de som er prioritert sist. Poenget er ikke at vi ikke ligger bakerst, men at det er så stor forskjell fra USA til Norge. Hvis jeg ville kunne jeg ha kjøpt filmen på DVD, og fått den i postkassen før den ble sluppet på kino i Norge. Du får klage til byråene. Det har vært så dårlig med filmer i det siste at kinoene gjerne hadde satt den opp for lengst., Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg