JacEr Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Noen som har peiling på om det er mulig å få tak i "Resevoir dogs" med kommentarspor på? Må vel være en av de beste filmene i sin sjanger... Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Noen som har peiling på om det er mulig å få tak i "Resevoir dogs" med kommentarspor på? Må vel være en av de beste filmene i sin sjanger... http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904&session=1 Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Takker! Synd det bare var import versjonen som hadde kommentarspor. Er det flere enn meg som gidder å høre på kommentarsporene? Noen spesielle filmer med et spesielt godt kommentarspor noen vil fremheve? Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Har aldri hørt på et kommentarspor før, og tror ikke jeg kommer til å gjøre det med det første. Trenger god tid for denslags. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Kommentarene til Fight Club var greie å se/høre på, men Helena Bonham Carter var stort sett bare irriterende der. Ellers kan Dawn of the Dead (remaken) sies å ha et bra kommentarspor, samt Stephen Lynch DVD'en Live at the El Rey. (Dette er alle kommentarsporene jeg har sett 100% av, og alle tre var verdt det) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg har sett et par kommentatorspor, og som oftest er det meget lærerikt. Fight Club sitt var utrolig informativt, Reservoir Dogs har et fint et og Stephen Lynch @ El Rey er utrolig morsom. Kommentatorspor er egentlig noe jeg kun orker med yndlingsfilmer. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Kommentatorspor er egentlig noe jeg kun orker med yndlingsfilmer. Enig der. Eneste grunnen til at jeg så Dawn of the Dead- kommentarene var fordi at på det tidspunktet befant jeg meg i et nytt hus i USA, uten noen form for TV å se på. Dermed ble det endel filmer som gikk igjen og igjen. Til slutt endte vi opp med å se på Commetaries, noe jeg egentlig ikke angrer på. Morsomme karer som laget den filmen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Regner med at alle ser på LOTR nå? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Regner med at alle ser på LOTR nå? Ikke om jeg fikk betalt, kjære søte deg. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Så Cast Away. Tom Hanks er bare fantastisk, favoritt skuespilleren min. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Nettopp sett Lock, Stock and Two Smoking Barrels. Fantastisk underholdene film som holder Pulp Fiction-klasse. Snatch. er neste på lista. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Takker! Synd det bare var import versjonen som hadde kommentarspor. Er det flere enn meg som gidder å høre på kommentarsporene? Noen spesielle filmer med et spesielt godt kommentarspor noen vil fremheve? Bare sett Evil Dead I og II med kommentarspor. Sistnevnte var bra synes jeg. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Takker! Synd det bare var import versjonen som hadde kommentarspor. Er det flere enn meg som gidder å høre på kommentarsporene? Noen spesielle filmer med et spesielt godt kommentarspor noen vil fremheve? Bare sett Evil Dead I og II med kommentarspor. Sistnevnte var bra synes jeg. Vil også anbefale kommentatorene til Antz. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Regner med at alle ser på LOTR nå? Nope. Har sett den endel ganger etterhvert. Ville se Cast Away, men mamma skulle absolutt se Heftig og Begeistret eller noe. Da sa jeg takk for meg, og koste meg med pc'en i stedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Cast Away er elendig da... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Cast Away er elendig da... Nope, sorry, kongefilm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Noen som har peiling på om det er mulig å få tak i "Resevoir dogs" med kommentarspor på? Må vel være en av de beste filmene i sin sjanger... Reservoir Dogs Det er en fantastisk utgave. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Noen som vet når Million Dollar Baby kommer ut på DVD? Fant den som leiefilm i dag, men den filmen skal kjøpes. Gleder meg en god del til å se den filmen, har bare hørt gode ord om den. Lurer på om jeg også begynner å gråte Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Cast Away er elendig da... Nope, sorry, kongefilm. x2 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Noen som vet når Million Dollar Baby kommer ut på DVD? Fant den som leiefilm i dag, men den filmen skal kjøpes. Gleder meg en god del til å se den filmen, har bare hørt gode ord om den. Lurer på om jeg også begynner å gråte CD WOW! DVD Region 2 Million Dollar Baby £11.99 2 - Million Dollar Baby DVD Region 1 Million Dollar Baby (Version Française) £13.99 1 - Million Dollar Baby (Version Française) DVD Region 1 Million Dollar Baby: Widescreen Collector's Edition £17.99 1 - Million Dollar Baby: Widescreen Collector's Edition DVD Region 3 Million Dollar Baby: 2 DVD Deluxe Edition (5.1/ DTS) £10.99 3 - Million Dollar Baby: 2 DVD Deluxe Edition (5.1/ DTS) DVD Region 2 Million Dollar Baby - Special Edition (Deutsche Version 2DVD) £12.99 2 - Million Dollar Baby - Special Edition (Deutsche Version 2DVD) Play.com £11.99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg