Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 wh1te: Noen ganger er du faktisk særere enn meg. Donnie Darko må jo sies å være den filmen i verden som det er "kulest" å like. Hvor mange prosent av fanskaren tror du det er som faktisk forstår den? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 wh1te: Noen ganger er du faktisk særere enn meg. Donnie Darko må jo sies å være den filmen i verden som det er "kulest" å like. Hvor mange prosent av fanskaren tror du det er som faktisk forstår den? Det er irrelevant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 wh1te: Noen ganger er du faktisk særere enn meg. Donnie Darko må jo sies å være den filmen i verden som det er "kulest" å like. Hvor mange prosent av fanskaren tror du det er som faktisk forstår den? Det er irrelevant. Ikke for min påstand om at den er oppskrytt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Dere er like sære, wh1te og LarsP Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hvor mange prosent av fanskaren tror du det er som faktisk forstår den? Sier du dette fordi du anser deg selv som mer intellektuell enn den gjennomsnittlige filmtitter, eller forstod du den rett og slett ikke? Hvis sistnevnte stemmer er det kanskje ikke så rart du ikke likte den? Eller? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Ikke for min påstand om at den er oppskrytt. Nei, men det er irrelevant siden hele diskusjonen startet med at du sa at filmen var oppskrytt; ERGO "dårlig". Jeg synes den er knallbra! Kanskje ikke første gangen, men etter 2-3 visninger da tingene falt litt mer på plass. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Har faktisk ikke sett D. Darko, men blir fristet nå Er den verdt å kjøpe? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Har faktisk ikke sett D. Darko, men blir fristet nå Er den verdt å kjøpe? Ja, den er absolutt verdt å kjøpe. Fåes i spesialutgave på blant annet Platekompaniet og Free Record Shop. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Der Untergang har en av de groveste boom-mike-skyggene jeg har noengang sett. Jeg må se den igjen for å finne nøyaktig tidspunkt, men jeg fniste i kinosalen av hvor åpenbar den var. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Hehe, i allefall bedre enn den første "ordentlige" filmen til Van Damme, nemlig No Retreat, No Surrender hvor den hele tiden detter ned foran kameraet. ^^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hehe, i allefall bedre enn den første "ordentlige" filmen til Van Damme, nemlig No Retreat, No Surrender hvor den hele tiden detter ned foran kameraet. ^^ Vel, nå ble ikke den nominert til Oscar heller Hvor tung kan en boom mike være, anyway? Er det så vanskelig å holde den rett? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Vel, nå ble ikke den nominert til Oscar heller Hvor tung kan en boom mike være, anyway? Er det så vanskelig å holde den rett? Den burde blitt det. Den satte jo trossalt ny verdensrekord i fortfilmsekvenser. Den veier vel 2-3 kg, men prøv å balanser det på tuppen av en stang 7-8 timer hver dag. Kanskje det blir tungt etterhvert? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg så et intervju med en av disse som jobber med det. Tror det var på extra-features til en eller annen film kanskje. Han sa at det var en grei jobb, med forholdsvis god betaling, men at utover dagene ble det litt tungt å holde på den stangen over hodet hele tiden... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Teit at det ikke er ekstra materiale på Pelle og Proffen-filmene. Det kommer hvis de selger bra i første omgang. DVs jeg må kjøpe filmene en gang til... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Har faktisk ikke sett D. Darko, men blir fristet nå Er den verdt å kjøpe? Prism Edition, ja, men bare for å ha den i samlingen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 I dag er det Lotr To tårn på TV2 Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 I dag er det Lotr To tårn på TV2 Så det i går. Har ikke tenkt å se den. Etter tre Gudfaren-filmer tror jeg jeg blir for firkantet i øynene til å sette meg ned og se enda en 3-timers film. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hehe, blir kanskje litt mye ja. Jeg får vel se litt på den, er ikke lenge siden jeg så den.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Har faktisk ikke sett D. Darko, men blir fristet nå Er den verdt å kjøpe? Prism Edition, ja, men bare for å ha den i samlingen. Man kjøper helt klart denne versjonen. Du trenger ikke like filmen en gang, men det der ser bra ut i hylla. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Så "Eternal Sunshine of the Spotless Mind" med Jim Carrey i går kveld. Den var overraskende bra egentlig. Hadde ikke forventa at Jim Carrey skulle levere en seriøs film, uten å være morsom. Han klarte det med sjarm, selv om han var morsom et par ganger da! Denne filmen anbefales for de som ikke har sett den Endret 4. september 2005 av Alderon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg