Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Skal jeg se en film da tru? Har ingen å se, egentlig.. What to do... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Nettopp sett "Assault on precinct 13" (2005-versjonen). Noen som har sett orginal-versjonen fra 1976, og kan sammenligne dem? Hvem er best/ dårligst? Syns Ethan Hawke gjør en grei rolle (litt pinglete, men det er han alltid), mens Laurence Fishburne eier filmen fra ende til annen. Pokker til kul type! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Nettopp sett "Assault on precinct 13" (2005-versjonen). Noen som har sett orginal-versjonen fra 1976, og kan sammenligne dem? Hvem er best/ dårligst? Syns Ethan Hawke gjør en grei rolle (litt pinglete, men det er han alltid), mens Laurence Fishburne eier filmen fra ende til annen. Pokker til kul type! Remaken er god, men originalen er bedre. Ikke ulikt Dawn of the Dead og War of the Worlds. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Nettopp sett "Assault on precinct 13" (2005-versjonen). Noen som har sett orginal-versjonen fra 1976, og kan sammenligne dem? Hvem er best/ dårligst? Syns Ethan Hawke gjør en grei rolle (litt pinglete, men det er han alltid), mens Laurence Fishburne eier filmen fra ende til annen. Pokker til kul type! Originalen er grei nok, remaken er bedre. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Assault on Precinct 13: 1976: 7.3/10 (4,566 votes) 2005: 6.3/10 (5,840 votes) For en gangs skyld er jeg enig med den gemene hop. Edit: Hva pokker tenkte jeg på? Endret 2. september 2005 av LarsP Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Uansett, Laurence Fishburne som "Bishop" er vel ganske uslåelig tør jeg påstå, selv om jeg ikke har sett orginalen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Så nettopp Eyes Wide Shut, og det er noe av det mest fascinerende jeg har sett. Må se den en gang til alene, man mister gjerne litt av effekten når man er med venner, men den slo meg virkelig. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Så nettopp Eyes Wide Shut, og det er noe av det mest fascinerende jeg har sett. Må se den en gang til alene, man mister gjerne litt av effekten når man er med venner, men den slo meg virkelig. mhm,utrolig bra film,Stanley Kubrick for teh win så nettopp Jonny Vang for andre gang,elsker den filmen Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Så akkurat Pirates of Silicon Valley, MEGET underholdene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Johnny Vang er en av de verste filmene jeg har sett. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Noen som har noen meninger om Svidd Neger? Fikk aldri snakket ut med filmkyndige om den filmen... Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Noen som har noen meninger om Svidd Neger? Sikkert plenty av hatere her og, men jeg synes - bortsett fra en litt lettvint slutt, og en smule overrølpete humor klypevis - at det var en veldig artig og original liten film. Rett og slett fordi norsk film for engangs skyld har satset på noe litt mer annerledes og utradisjonelt. Så den på nytt i sommer, og den var faktisk enda bedre andre gangen. Man merker det ikke første gangen man ser den, men mye av naturscenene her er særdeles flotte. Filmen har ikke noe reelt budskap, men all den absurde humoren gjør at det ikke gjør så mye. S, Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Enig med ^^ Svidd Neger fikk meg til å tidvis gråte av latter. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Eyes Wide Shut er meget bra. Dialogene er utsøkte, atmosfæren er magisk og historien bør de fleste av oss menn kjenne seg igjen i. Svidd Neger er den morsomste norske filmen jeg har sett. Må få sett den igjen. Har vært hos en kompis og lånt Der Untergang, Donnie Darko og The Game. Undres hvilken jeg skal se først. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Har vært hos en kompis og lånt Der Untergang, Donnie Darko og The Game. Undres hvilken jeg skal se først. Har du sett noen av de fra før? Alle tre er klassefilmer så du vil nok ikke bli skuffet. Jeg synes Donnie og The Game er hakket sterkere enn Der Untergang. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Har vært hos en kompis og lånt Der Untergang, Donnie Darko og The Game. Undres hvilken jeg skal se først. Har du sett noen av de fra før? Alle tre er klassefilmer så du vil nok ikke bli skuffet. Jeg synes Donnie og The Game er hakket sterkere enn Der Untergang. Har ikke sett noen av de nei. Tror Donnie Darko skal til pers i kveld. Har gledet meg til å se den lenge. Så forresten Bad Taste for et par dager siden. Slik vil jeg lage film! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Har ikke sett noen av de nei. Tror Donnie Darko skal til pers i kveld. Har gledet meg til å se den lenge. Så forresten Bad Taste for et par dager siden. Slik vil jeg lage film! Jake er fantastisk i rollen som den lettere nevrotiske Donnie. Gled deg! Sånn har jeg laget film. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Donnie Darko er bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Har vært hos en kompis og lånt Der Untergang, Donnie Darko og The Game. Undres hvilken jeg skal se først. The Game er den eneste av dem som er verdt å se. Donnie Darko er oppskrytt og egentlig elendig om man ikke har mer innsikt i boken skrevet av Grandma Death og Der Untergang er bare dårlig. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 wh1te: Noen ganger er du faktisk særere enn meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg