Anonym234 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Gleder meg til å se Giftige Løgner etterpå! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Dere vil sikkert si at Guy Ritchie har laget Mean Machine også da? Tom Cruise laget Narc, EOD. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Ettersom folk så uhemmet presiserer at Jackie Brown er QTs dårligste film, tillater jeg meg å sitere en kommentar jeg synes er mer passende: Jackie Brown er en av to -Reservoir Dogs- gode filmer Tarantino har lagd, mest fordi den faktisk tørr å ta seg tid. Tarantino bruker jo mye tid på å være kul, og kalle den "altfor lang" blir for meg søkt. Når man tenker på at han brukte to lange filmer på å fortelle ingenting i "Kill Bill", som jeg syns er rimelig darrig. Vel, den første er helt grei. Men den andre er dørgende tom for alt, og består av masse ingenting. And now for something completely different: Etter mye om og men, rykter om aprilspøk og så videre, kan jeg nå endelig hvile mitt forvirrede sinn. Hva i alle dager snakker han om nå, lurer dere kanskje på? Vel, se selv: Klikk her. Jeg gleder meg abnormt mye til denne utgivelsen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Damdidam. Da skal jeg se filmen jeg har leita etter i flere år! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Damdidam. Da skal jeg se filmen jeg har leita etter i flere år! Og det er? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Det var koselig å se Giftige Løgner igjen. Ja, det var det jaggu. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Ah, når jeg kom hjem fra skolen i dag og kikket i postkassa, fant jeg min etterlengtede Bergman-boks. Criterion er flotte greier. Bilde #1 og Bilde #2. Endret 30. august 2005 av Zaeira Lenke til kommentar
Döden Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Vel, se selv: Klikk her. Jeg gleder meg abnormt mye til denne utgivelsen. Jepp, den gleder vi oss til. Etter hva jeg vet er utgivelsesdatoen satt til 22. November. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Den Aker Kværner reklamen som går på tv2, ligger den ute på nett et sted? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Ah, når jeg kom hjem fra skolen i dag og kikket i postkassa, fant jeg min etterlengtede Bergman-boks. Criterion er flotte greier. Bilde #1 og Bilde #2. Criterion har vakre utgivelser, ingen tvil om det. Bare synd de ikke tar for seg de filmene som virkelig betyr noe. Ta f.eks Ed Wood Jr. Han fortjener et par Criterion-utgivelser. Eller hva med et par italienske sverd&sandal-filmer? Apropos Ed: Cinemateket(/Trondheim filmklubb) i Trondheim setter opp Plan 9 from outer space og Glen or Glenda i høst. Jeg gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 I dag skal jeg se Tommy's Inferno. It better be good. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 I dag skal jeg se Tommy's Inferno. It better be good. Den kunne jeg tenke meg å se. Gi en tilbakemelding på hvordan den er da. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 I dag skal jeg se Tommy's Inferno. It better be good. Den kunne jeg tenke meg å se. Gi en tilbakemelding på hvordan den er da. Vi ser den idag, da? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Vi ser den idag, da? I dag? Skulle vi ikke se den filmen om han mannen som ikke var der da? Så ser vi Tommy til helgen? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 I dag skal jeg se Tommy's Inferno. It better be good. Den er ikke det. Så den for 2 mnd siden. Typisk kjedelig norsk film. Aune Sand, redd oss! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Adressa ga Tommys Inferno 4 (så vidt jeg husker). Dette gir meg bare enda en grunn til å unngå denne filmen. Når norsk presse gir norske filmer mindre gode karakterer er det noe galt. Andre grunner er at den f.eks virket utrolig kjedelig. Edit: LarsP Endret 31. august 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Adressa ga Tommys Inferno 4 (så vidt jeg husker). Dette gir meg bare enda en grunn til å unngå denne filmen. Når norsk presse gir norske filmer mindre gode karakterer er det noe galt. Andre grunner er at den f.eks virket utrolig kjedelig. Edit: LarsP Faktisk et godt poeng, jeg ble virkelig skuffet av Elling, Mors Elling, Villmark og Buddy, takket være alt for snille anmeldelser. Og når man ikke kan stole på anmeldere, hvem kan man stole på? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Eneste norske filmen som har gledet meg de siste årene var Elling. Det skal dog nevnes at jeg hadde en promille på vel 2 da jeg så den. Hele seansen utviklet seg til noe allà dette: Lars: ehm, hvorfor ser vi på dette? Julian: Bare vent. Lars: Ok Julian: Haha, LOL! DER. Se i bakgrunnen, sølepytten ser ut som en penis. Lars: Nå skremmer du meg. Julian: Jeg vet. <kommentarene fortsetter på det nivået resten av filmen> Vorspiel hos meg ender alltid opp med MST3K. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) er David Finchers, The Game verdt å få med seg? Endret 31. august 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg