Venerable Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) -Thriller: A Cruel Piture -Schramm (On order... Så du kan prøve deg, det pleier ikke å ta så veldig lang tid). -Hei tai yang 731 -In The Realm Of The Senses (USA utgave er klippet og britiske har "optical reframing". Du kan prøve den norske dvden, men dvdcompare vet ikke om den også har optical reframing slik som den britiske dvden. Det beste er å få tak i den australske Madman utgaven (ikke AV Channel, den er klippet)). Endret 24. august 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Så på nattfilmen på TVNorge i natt. Hva het den for noe da..? Han med hjernesykdom som fikk 5 uker igjen å leve på... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 thx Scarface^ Satser på at det går i orden med bestilling osv. Har faktisk ikke sett Thriller enda(skamme seg), så det blir et aldri så lite høydepunkt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Er på jakt etter disse filmene til overkommelige priser, og de skal være uncut:- Thriller - en grym film Det er tidenes desiderte verste film. Jeg satt med konstante brekninger under hele seansen. Jeg nekter å tro at det finnes mennesker i verden som liker den, de må lyve det på seg. Den er så utrolig elendig på alle måter. Så er den bare dårlig-dårlig, ikke dårlig-bra heller. Så dårlig er den... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Kan jeg få noen eksempler på dårlig-bra filmer? Bare lurer..... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Kan jeg få noen eksempler på dårlig-bra filmer? Bare lurer..... Manos, Plan 9, Santa Claus Conquers the Martians, Space Mutiny. Sjekk ut MST3K for flere. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Enig med wh1te, det gjorde vondt å se på Thriller. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 -In The Realm Of The Senses (USA utgave er klippet og britiske har "optical reframing". Du kan prøve den norske dvden, men dvdcompare vet ikke om den også har optical reframing slik som den britiske dvden. Det beste er å få tak i den australske Madman utgaven (ikke AV Channel, den er klippet)). Hm.... http://atlanticdvd.com.au/view.cfm?id=1206 http://www.ezydvd.com.au/item.zml/3510 Her er den utgaven som i følge ezydvd er gitt ut av AV Channel. Og hvor det står "Please note: All Adult product has been censored in order to meet the R18+ rating defined by the Office of Film and Literature Classification. It is illegal for us to sell product rated X." Men på coveret står det at filmen er uncut... Kanskje dette er Madman utgaven Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Kjedelige folk... Ja, vi er virkelig kjedelig. "Ikke åpne for nye ting". Faktum er at jeg kunne filmet gresset vokse i 1.5 time og laget en oscar-vinner i forhold til Thriller. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 6.4/10 (417 votes) Ikke alle som er enige med deg Wh1te. Det er ganske høyt med tanke på hvilken type film det er. Da har jeg fått tak i Realms of the Senses, helt usensurert. Platekompaniet overrasker til stadighet. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 I går så jeg begge filmene som gikk på TVNorge. Ene var bra, andre dårlig. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Noen her som vet om Equilibrium med bl.a. Christian Bale ble satt opp på kino i Norge, eller om den kom rett på video? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Noen her som vet om Equilibrium med bl.a. Christian Bale ble satt opp på kino i Norge, eller om den kom rett på video? Ifølge www.filmweb.no hadde Equilibrium premiere på norske kinoer den 20. mars 2003. DVD'en ble utgitt 17. september samme år. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Equilibrium kom rett på video. Mener jeg da. Filmweb er enig. Vet ikke hva jeg skal tro, den ble iallefall ikke satt opp i Trondheim. "Equilibrium", som gikk rett på video i Norge. Endret 25. august 2005 av LarsP Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 I går så jeg begge filmene som gikk på TVNorge. Ene var bra, andre dårlig. Er du fan av filmer som går på tvnorge, eller? Forresten, nå fikk jeg svinaktig lyst til å se Indiana Jones! Husker jeg så en av filmene i 4 klasse, det var helt sjukt for meg den gangen, da de spiste suppe med øyer i, og spiste av apehjerner. Hvilken av filmene er det? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hehe, nei. Men var ikke noe annet å gjøre.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 I see...Da er b-filmene på tnvorge greie å ha. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 I går så jeg begge filmene som gikk på TVNorge. Ene var bra, andre dårlig. Er du fan av filmer som går på tvnorge, eller? Forresten, nå fikk jeg svinaktig lyst til å se Indiana Jones! Husker jeg så en av filmene i 4 klasse, det var helt sjukt for meg den gangen, da de spiste suppe med øyer i, og spiste av apehjerner. Hvilken av filmene er det? Toern, The temple of doom. 1. Raiders of the lost ark. 2. The temple of doom. 3.The last crusade -Den beste filmtriologien etter min mening, INGENTING slår Indiana Jones Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 I see...Da er b-filmene på tnvorge greie å ha. Jap. TVNorge er ofte kjekk å ha.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg