Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Har The Texas Chainsaw Massacre: The Begining kommet paa kino i Norge? Tenkte jeg skal ta meg en tur paa den i dag eller i morgen.

Vertsbroren min er medlem i noe som heter Netflix. Det vil si at han betaler $18 i maaneden, og kan laane saa mange filmer han bare vil.

I dag regner vi med at vi faar District B13 i posten. Virker som en virkelig bra film :)

7090353[/snapback]

Med tanke på at TCMB startet på kino sist uke, tror jeg, i USA, så må du nok vente en stund til før den kommer til Norge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har sett "Nacho Libre" med Jack Black?

Hvordan er den?

7088735[/snapback]

Jeg synes den var ganske så artig. Jack Black spiller bra, og filmen har en god stemning. Kanskje litt ensformig, men absolutt verdt å se, hvis man liker humor av den litt sære sorten.

Lenke til kommentar
Så team america i går, men tenkte ikke over at det var stemmene fra south park

7092108[/snapback]

Tror det var det første som slo meg tydelig når karakterene åpnet kjeften. Men altså,filmen er herlig! Lo godt underveis!

7092163[/snapback]

Men er ei stund sia jeg har sett south park da, og har vel aldri sett så kjeempemye på det.

Lenke til kommentar
Nja, ingen hukommelsespuss spilt på sistnevnte punkt. Klar over utgivelsesdatoen på den nye CC-utgaven av 7S, det er bare jeg som er dårlig til å ordlegge meg så sent, tror jeg. Vi prøver igjen: Ved årsskifte '05/'06 mener jeg det ble det bekreftet av CC at det ville bli sluppet nye utgivelser av Shichinin no samurai, (og det er kanskje her hukommelsen spiller et puss:) Tsubaki Sanjûrô og Yojimbo i en ikke-så-fjern fremtid. -...hvis det ble noe klarere nå?

Men takk for info. Tror jeg bare kjøper de eldre CC-utgavene av San' og Yoj', jeg, da. De koster ikke all verden, og enda mindre ved det kommende 20%off-salget til DDD.

7086038[/snapback]

Det har visstnok ganske nylig (i løpet av siste uka eller så) vært en annonse i et eller flere amerikanske filmblad som sier "Coming soon...", som mer eller mindre informerte personer har tatt som januar eller februar.

Lenke til kommentar

Bestillte de filmene jeg snakket om her i går med noen unntak. Gleder meg til å se The Last Of The Mohicans og Gladiator igjen. To fabelaktige filmer dette.

I tillegg gikk The Bondock Saints og Basic Instinct I under samme handlekurv. Det blir en storartet helg i vente ja.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...