xkharonx Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Har The Texas Chainsaw Massacre: The Begining kommet paa kino i Norge? Tenkte jeg skal ta meg en tur paa den i dag eller i morgen. Vertsbroren min er medlem i noe som heter Netflix. Det vil si at han betaler $18 i maaneden, og kan laane saa mange filmer han bare vil. I dag regner vi med at vi faar District B13 i posten. Virker som en virkelig bra film 7090353[/snapback] Med tanke på at TCMB startet på kino sist uke, tror jeg, i USA, så må du nok vente en stund til før den kommer til Norge. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Noen som har sett "Nacho Libre" med Jack Black?Hvordan er den? 7088735[/snapback] Jeg synes den var ganske så artig. Jack Black spiller bra, og filmen har en god stemning. Kanskje litt ensformig, men absolutt verdt å se, hvis man liker humor av den litt sære sorten. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ja det blei Team America i dag, festlig film det der. Men irriterte meg at eg heile tia satt å tenkte at alle stemmene hadda man hørt i South Park før,så å si. Kan vel telle på ei hånd folkene som legger stemmene siner her da Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 ja kim karen hadde helt lik stemme som cartman Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Flaks at jeg ikke ser på South Park, da. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det er ikke flaks. South Park er genialt :----) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Fikk liksom nok av 1.sesong på NRK. Såg på 2. også..men stod ikkje akkurat om liv i og død. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Så team america i går, men tenkte ikke over at det var stemmene fra south park Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg gikk lei av South Park da jeg så på det en hel dag på Canal Plus' gratisvisning i 1998 eller 99 (eller hva det nå enn var) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Så team america i går, men tenkte ikke over at det var stemmene fra south park 7092108[/snapback] Tror det var det første som slo meg tydelig når karakterene åpnet kjeften. Men altså,filmen er herlig! Lo godt underveis! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Grunnen til at de bruker de samme stemmene til alt, er jo fordi Trey og Matt hater skuespillere. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Så team america i går, men tenkte ikke over at det var stemmene fra south park 7092108[/snapback] Tror det var det første som slo meg tydelig når karakterene åpnet kjeften. Men altså,filmen er herlig! Lo godt underveis! 7092163[/snapback] Men er ei stund sia jeg har sett south park da, og har vel aldri sett så kjeempemye på det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Grunnen til at de bruker de samme stemmene til alt, er jo fordi Trey og Matt hater skuespillere. 7092184[/snapback] Kommer jo godt fram under filmen det Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 ja, jeg tror nok ikke det er helt tilfeldig at skuespillerne i Team America har slått seg sammen under F.A.G. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hva er gærent med faggots a? Hmm? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Nja, ingen hukommelsespuss spilt på sistnevnte punkt. Klar over utgivelsesdatoen på den nye CC-utgaven av 7S, det er bare jeg som er dårlig til å ordlegge meg så sent, tror jeg. Vi prøver igjen: Ved årsskifte '05/'06 mener jeg det ble det bekreftet av CC at det ville bli sluppet nye utgivelser av Shichinin no samurai, (og det er kanskje her hukommelsen spiller et puss:) Tsubaki Sanjûrô og Yojimbo i en ikke-så-fjern fremtid. -...hvis det ble noe klarere nå? Men takk for info. Tror jeg bare kjøper de eldre CC-utgavene av San' og Yoj', jeg, da. De koster ikke all verden, og enda mindre ved det kommende 20%off-salget til DDD. 7086038[/snapback] Det har visstnok ganske nylig (i løpet av siste uka eller så) vært en annonse i et eller flere amerikanske filmblad som sier "Coming soon...", som mer eller mindre informerte personer har tatt som januar eller februar. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Bestillte de filmene jeg snakket om her i går med noen unntak. Gleder meg til å se The Last Of The Mohicans og Gladiator igjen. To fabelaktige filmer dette. I tillegg gikk The Bondock Saints og Basic Instinct I under samme handlekurv. Det blir en storartet helg i vente ja. Endret 17. oktober 2006 av Onyx Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ny hd trailer fra Pan’s Labyrinth HD Trailer... Den filmen ser bare lekkrere og lekkrere ut Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Kjøpte meg 2 filmer i dag Forrest Gump og Kung Fu Hustle Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Kjøpte meg 2 filmer i dag Forrest Gump og Kung Fu Hustle 7096783[/snapback] Er en egen tråd for hvilken film du kjøpte sist er det ikke?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg