Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Jeg er Jacks manglende evne til å kaldkvele folk som snakker under filmen på kino"

Vil først og fremst si at det er mye min egen skyld som ikke sier i fra, men mener dette er noe som skal si seg selv. Å snakke under en kino-film/DVD-film ødelegger sinnsykt mye av filmopplevelsen. Satt i dag på Bergen Kino en rad foran et kjærestepar som hadde samtaler av typen: "Hun: Hva skjer nå/Han: vet vel ikke jeg, har ikke sett filmen før/Hun: jeg bare spurte,må du være så sur /Han: er vel ikke sur...", osv, osv. Fikk også med meg et lite underholdene sammendrag av hvor do-trengt han var, UTEN AT HAN KUNNE GÅ PÅ DO, og holde kjeft under resten av filmen.

 

Hvorfor holdes sånne folk utenfor det norske rettsystem? Er det bare fordi det ikke finnes strenge nok straffer for dem? Vil gjerne ha forslag til tiltak som kan settes inn mot slike folk.

Lenke til kommentar

Denne filmen SKAL jeg se. Desverre er den litt kronglete å få tak i.

 

"Possibly the most politically incorrect movie of all time my friends, a stirring tale of cowboys, rustlers, whiskey, and midgets. Oh yes, the entire cast of this cowboy flick stand under four feet tall, they ride Shetland Ponies too. Plus you have to understand the movie is a Western, made in 1938, which means everyone wanders around singing all the time"

Lenke til kommentar

The Aristocrats Official Movie Site

 

Apple.com Trailer - The Aristocrats

 

Har nevnt denne filmen før, men nå har det kommet litt mer informasjon om den. Den ble sluppet 29 Juli på kino i USA. Om den kommer på norske kinoer har jeg liten tro på.

 

Inneholder navn som Drew Carey, Robin Williams, Lewis Black, George Carlin, Billy Connolly, Eddie Izzard og Penn & Teller.

Filmen går ut på at alle disse, og ca 100 andre komikere, skal fortelle sin versjon av den samme vitsen. En vits som er for skitten til å bli fortalt i full offentlighet. De vil legge til egne erfaringer, de vil analysere, og de vil bygge vitsen opp igjen til å bli deres helt egne versjon.

 

DVD'en skal nok definitivt legges til i samlingen etterhvert som den blir sluppet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...