LarsP Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Se ca 4:20 ut i dette filmklippet. Minner ikke han mannen med lappen over øyet mistenkelig mye om far og sønn Gary/Jake Busey? NB: Ganske stort klipp. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Se ca 4:20 ut i dette filmklippet. Minner ikke han mannen med lappen over øyet mistenkelig mye om far og sønn Gary/Jake Busey? NB: Ganske stort klipp. Totally Jake Busey. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hva er egentlig forskjellen med 2 og 3 disc versjonen?(bortsett fra sonene da såklart)Frister å kjøpe 3 disc, men spilleren min er begrenset til sone 2 Full bitrate DTS, som krever mye plass. Derfor er filmen fordelt på 2 DVD-plater. http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=7403 Trond Aha, takk for svar Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Six degrees of Kevin Bacon. Sjekk denne linken her. Har store problemer med å få listet flere enn to filmer, klarte 3 når jeg tastet inn Helge Jordal . Har Kevin Bacon jobbet med alle i hele verden? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Six degrees of Kevin Bacon. Sjekk denne linken her. Har store problemer med å få listet flere enn to filmer, klarte 3 når jeg tastet inn Helge Jordal . Har Kevin Bacon jobbet med alle i hele verden? Older than mankind. Max Schreck has a Bacon number of 3 Juana Macias has a Bacon number of 4. Jeg skal klare 5. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 YES! 5 er i boks... The Oracle says: Knut Tonnesen has a Bacon number of 5. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Klarte 5 jeg oså nå, med Ari Behn Er visst kliss umulig å klare det med amerikanske skuespillere, men, men... EDIT: Aune Sand ligger også på 5 Endret 18. august 2005 av Ugly Assassin Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Et litt mer kjent navn enn det jeg fant... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 "Jeg er Jacks manglende evne til å kaldkvele folk som snakker under filmen på kino" Vil først og fremst si at det er mye min egen skyld som ikke sier i fra, men mener dette er noe som skal si seg selv. Å snakke under en kino-film/DVD-film ødelegger sinnsykt mye av filmopplevelsen. Satt i dag på Bergen Kino en rad foran et kjærestepar som hadde samtaler av typen: "Hun: Hva skjer nå/Han: vet vel ikke jeg, har ikke sett filmen før/Hun: jeg bare spurte,må du være så sur /Han: er vel ikke sur...", osv, osv. Fikk også med meg et lite underholdene sammendrag av hvor do-trengt han var, UTEN AT HAN KUNNE GÅ PÅ DO, og holde kjeft under resten av filmen. Hvorfor holdes sånne folk utenfor det norske rettsystem? Er det bare fordi det ikke finnes strenge nok straffer for dem? Vil gjerne ha forslag til tiltak som kan settes inn mot slike folk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Kast popkorn. 60% of the time, it works every time. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Kjedelig å vente på filmer... Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Så boondock saints igår! Utrulig bra film!!!! Anbefales til de som liker stil! Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Unnskyld for useriøs formulering! Med stil mener jeg ikke en person. Det er et et substantiv! Filmen er dritstilig! (Skulle valgt dette substantivet isteden!) Hvis noen har sett Kill Bill filmene, og likte dem, liker dere helt sikkert denna filmen! Endret 19. august 2005 av raffegutten Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Denne filmen SKAL jeg se. Desverre er den litt kronglete å få tak i. "Possibly the most politically incorrect movie of all time my friends, a stirring tale of cowboys, rustlers, whiskey, and midgets. Oh yes, the entire cast of this cowboy flick stand under four feet tall, they ride Shetland Ponies too. Plus you have to understand the movie is a Western, made in 1938, which means everyone wanders around singing all the time" Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 The Aristocrats Official Movie Site Apple.com Trailer - The Aristocrats Har nevnt denne filmen før, men nå har det kommet litt mer informasjon om den. Den ble sluppet 29 Juli på kino i USA. Om den kommer på norske kinoer har jeg liten tro på. Inneholder navn som Drew Carey, Robin Williams, Lewis Black, George Carlin, Billy Connolly, Eddie Izzard og Penn & Teller. Filmen går ut på at alle disse, og ca 100 andre komikere, skal fortelle sin versjon av den samme vitsen. En vits som er for skitten til å bli fortalt i full offentlighet. De vil legge til egne erfaringer, de vil analysere, og de vil bygge vitsen opp igjen til å bli deres helt egne versjon. DVD'en skal nok definitivt legges til i samlingen etterhvert som den blir sluppet. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Tjorven og Båtsmann på tv2 nuh Lenke til kommentar
Njål Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Tjorven og Båtsmann på tv2 nuh Malin/Louise Edlind Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 ¤/#%("/#¤ Så nettopp Manos: The Hands of Fate uten MST3K-kommentarer. Nå må jeg virkelig ut å drikke. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Så nettopp Schindres Liste... Fy søren så bra film. En av de beste jeg har sett. Det samme kan jeg si om Pianisten, som jeg så i går..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg