Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rottentomatoes.com: The Marine - 0%

 

Hahaha, must see! :D

7067466[/snapback]

 

His acting, well, lets just say it's up there with Nicholson, Depp, and others. He's the next Anthony Hopkins. You believe he's a vet.; you believe he's gonna get his revenge. He's a lover of violence, a charmer of women, a manipulator of muscle.

 

:!:

Men den så helt grei ut, hvis jeg har lyst til å se en skikkelig utagerende actionfilm med absolutt null kunsterisk verdi i det hele tatt, så får jeg nok tak i den.

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
Jeg synes heller ikke X-Men 3 var så sykt bra. Egentlig en ganske så standard ungdomsactionfilm med X-Men logoen klistret over. 1'ern og 2'ern synes jeg er uendelig mye bedre.

7070829[/snapback]

 

Kanskje fordi de er signert Bryan Singer?

7070968[/snapback]

 

Nettopp. Ratner synes jeg er en ganske så standard Hollywood-regissør, som det føles ut som at studioene ansetter fordi de vil tjene massevis penger på 15-åringene.

 

EDIT:

Fordi David Hayter skrev manuset.

7070984[/snapback]

 

Haha, din MGS-fanboy! ^^

 

Manuset er èn ting. Personlig synes jeg historien til X3 virket god nok. God X-Men-historie. Problemet ligger i utførelsen.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Følgende spoiler inneholder spørsmål som kan røpe innholdet til den norske, kinoaktuelle filmen, Fritt Vilt

 

 

 

 

Hva var det som skjedde helt på slutten? Hun ble ikke drept? Det var bare et klipp fra et av de forrige drapene? Siden det skjedde inne, tenkte jeg

 

 

 

 

Til de av dere som har sett Fritt Vilt, hva synes dere?

 

Jeg syntes den var bra, men synes ikke Endre Martin Midtstigen som spilte Mikael var noe flink. Trøderdialekten til Ingrid Bolsø Berdal som spilte Jannicke kunne også gjøre stemningen noe komisk til tider.

Lenke til kommentar

"A Clockwork Orange" er den filmen jeg liker best av Kubricks filmer. Den er enestående fordi den egentlig ikke går under en spesifikk sjanger, det går liksom ikke an å sammenligne den med andre filmer heller. Vil absolutt anbefale deg å kjøpe filmen, den er definitivt en viktig brikke i filmhistorien, uten at den automatisk blir kjedelig av den grunn (den er alt annet!). :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...