Mala Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Da var kveldens filmer funnet; X-Men 3 - The last stand og Jarhead(Kjøpt) 7069697[/snapback] Begge to er vanvittig herlige filmer! Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jarhead har jeg faktisk sett, ble kun kjøpt fordi jeg ville ha den. X-Men ble leid for å se hvordan den er. Så får vi se Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Legg merke til en glinsende Jean-Luc Picard på starten av X-men 3. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Noen som har hørt om ''Frankenfish''? Broren min kjøpte den, bare fordi den er så dårlig elns. Hva syns dere om den? Og hva syns dere om ''Team America'' Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Team America = Instant classic. Så Hostel i går. Relativt voldelig og syk. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Rottentomatoes.com: The Marine - 0% Hahaha, must see! 7067466[/snapback] His acting, well, lets just say it's up there with Nicholson, Depp, and others. He's the next Anthony Hopkins. You believe he's a vet.; you believe he's gonna get his revenge. He's a lover of violence, a charmer of women, a manipulator of muscle. :!: Men den så helt grei ut, hvis jeg har lyst til å se en skikkelig utagerende actionfilm med absolutt null kunsterisk verdi i det hele tatt, så får jeg nok tak i den. Endret 14. oktober 2006 av Thrusthamster Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Da var X-Men 3 overstått. Helt grei film, ikke noe "woo hoo" akkuratt, men det ventet jeg da heller ikke. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg synes heller ikke X-Men 3 var så sykt bra. Egentlig en ganske så standard ungdomsactionfilm med X-Men logoen klistret over. 1'ern og 2'ern synes jeg er uendelig mye bedre. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg synes heller ikke X-Men 3 var så sykt bra. Egentlig en ganske så standard ungdomsactionfilm med X-Men logoen klistret over. 1'ern og 2'ern synes jeg er uendelig mye bedre. 7070829[/snapback] Kanskje fordi de er signert Bryan Singer? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Fordi David Hayter skrev manuset. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Jeg synes heller ikke X-Men 3 var så sykt bra. Egentlig en ganske så standard ungdomsactionfilm med X-Men logoen klistret over. 1'ern og 2'ern synes jeg er uendelig mye bedre. 7070829[/snapback] Kanskje fordi de er signert Bryan Singer? 7070968[/snapback] Nettopp. Ratner synes jeg er en ganske så standard Hollywood-regissør, som det føles ut som at studioene ansetter fordi de vil tjene massevis penger på 15-åringene. EDIT: Fordi David Hayter skrev manuset. 7070984[/snapback] Haha, din MGS-fanboy! ^^ Manuset er èn ting. Personlig synes jeg historien til X3 virket god nok. God X-Men-historie. Problemet ligger i utførelsen. Endret 14. oktober 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Har akuratt sett "The Break-Up". Må si at slutten er veldig realistisk, men det burde det kanskje ikke være? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Følgende spoiler inneholder spørsmål som kan røpe innholdet til den norske, kinoaktuelle filmen, Fritt Vilt Hva var det som skjedde helt på slutten? Hun ble ikke drept? Det var bare et klipp fra et av de forrige drapene? Siden det skjedde inne, tenkte jeg Til de av dere som har sett Fritt Vilt, hva synes dere? Jeg syntes den var bra, men synes ikke Endre Martin Midtstigen som spilte Mikael var noe flink. Trøderdialekten til Ingrid Bolsø Berdal som spilte Jannicke kunne også gjøre stemningen noe komisk til tider. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Tror ikke du skal legge så mye i det som skjedde helt på slutten. Det var nok bare lagt til for å skremme en og annen filmseer. Altså, hun ble ikke drept. Dette synes jeg om filmen. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Nå tenker jeg at jeg skal se Ultimate avengers 1 og 2 (begge kom i år) og så legge meg Ja det er tegnefilmer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hey! Nice! Jeg elsker disse Marvel- og DC-baserte tegnefilmene. Har sett flere av Cpt. America og Iron Man "volumene" på kiosken på sykehuset. Har ikke peiling på hvorfor jeg ikke har kjøpt dem enda. De koster jo svinmye i USA og England (200kr for hvert volum, mens jeg fikk to volum for en hundrings her). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Vil det ha noko for seg å kjøpe A Clockwork Orange i dag? Har ikkje noko forhold til filmen, er det bortkasta å tru eg vil like den? Forøvrig har Play.com «October blowout», du blandt anna V for Vendetta for 75 kroner. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 "A Clockwork Orange" er den filmen jeg liker best av Kubricks filmer. Den er enestående fordi den egentlig ikke går under en spesifikk sjanger, det går liksom ikke an å sammenligne den med andre filmer heller. Vil absolutt anbefale deg å kjøpe filmen, den er definitivt en viktig brikke i filmhistorien, uten at den automatisk blir kjedelig av den grunn (den er alt annet!). Lenke til kommentar
EDB Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Noen som har sett The Flying Car? Hvis ikke, last den ned. 2471723[/snapback] Litt gammel quote (leste igjennom første side i denne tråden), men noen som vet hvor man kan få tak på denne filmen? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hvilke er Akira Kurosawas beste filmer, sett bort ifra Ran, Shichinin no samurai og Rashômon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg