Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Er Mulholland Drive en film å anbefale?

7066935[/snapback]

Jepp, merkeligaste filmen eg har sett, men absolutt verdt det.

 

 

Såg Executive Decision i går.

Plot: Terroristar på eit fly vs US Marine.

For ein drittfilm, eg sat heile filmen og venta på at flyet skulle kræsje eller eksplodere, men neida, helten vant, alle terroristane vart drept og Halle Berry fekk helten. Filmen var så amerikansk som den kan bli.

Om ikkje det var nok så presterte TV3 å putte 5 (FEM) reklamepausar i denne filmen, som gjorde at den varte ein halvtime lengre enn strengt tatt nødvendig.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er Mulholland Drive en film å anbefale?

7066935[/snapback]

Jepp, merkeligaste filmen eg har sett, men absolutt verdt det.

 

 

Såg Executive Decision i går.

Plot: Terroristar på eit fly vs US Marine.

For ein drittfilm, eg sat heile filmen og venta på at flyet skulle kræsje eller eksplodere, men neida, helten vant, alle terroristane vart drept og Halle Berry fekk helten. Filmen var så amerikansk som den kan bli.

Om ikkje det var nok så presterte TV3 å putte 5 (FEM) reklamepausar i denne filmen, som gjorde at den varte ein halvtime lengre enn strengt tatt nødvendig.

 

7066982[/snapback]

 

 

HVA!! bare det at Seagal dør gjør jo filmen über! enete filmen han dør i. og etter hva jeg husker var det Army Special forces og marines border flyet

Lenke til kommentar
Noen som faktisk har sett bottom  three på IMDB.com? :D

7069416[/snapback]

Orker ikke sjekke nå, men jeg har vanligvis sett over 80 av de 100. Var vel en gang jeg hadde sett over 90, hvor de siste 10 var splitter nye møkkafilmer (som ikke fortjener en plass på den hellige listen) fra statene.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...