Gunfreak Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Det er noe jeg lurer på angående The Shield, sesong 2. I siste episode... Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): ...Får jo Vic og gjengen til slutt tak i pengene. Likevel, når Vic ankommer stedet, ser Shane, Ronnie og Lemonhead triste ut. Hvorfor det? 7052519[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): fordi en av armenerne ble skutt og det skulle ikke skje Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg hater å kalle folk/band for sell-outs, da det er en arrogant ting å si. Folk må få gjøre akkurat det de vil, det er ikke jeg som bestemmer hvilke retninger de skal gå i og det er tross alt de som skal tjene til livets opphold, men fy faen så dårlig Strike Back er. Det er det verste forsøket på å melke et konsept jeg har sett i mitt liv. All sjarmen fra Clerks forsvant sakte men sikkert fra filmene hans, og med Strike Back traff Smith bunnen. 7052388[/snapback] Er nesten helt enig. Og hvis du ikke har sett Clerks II enda, så gled deg! Cuz he's back baby! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har enda ikke sett den, jeg ventet slik at jeg fikk se den på kino, men jeg finner ikke dato på den norske premieren. Filmweb nevner kun én film av interesse som kommer i år, og det er The Departed (som jeg og LarsP ser på premieren). Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Det er noe jeg lurer på angående The Shield, sesong 2. I siste episode... Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): ...Får jo Vic og gjengen til slutt tak i pengene. Likevel, når Vic ankommer stedet, ser Shane, Ronnie og Lemonhead triste ut. Hvorfor det? 7052519[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): fordi en av armenerne ble skutt og det skulle ikke skje 7053081[/snapback] Ja, det var det jeg også tenkte. Men likevel... Litt rart at de er så triste, når det ikke var de som skjøt fyren eller noe. Han hadde jo blitt skutt uansett. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 men folk som blir skutt trekker oppmerksomhet og det vil de ikke ha Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har enda ikke sett den, jeg ventet slik at jeg fikk se den på kino, men jeg finner ikke dato på den norske premieren. Filmweb nevner kun én film av interesse som kommer i år, og det er The Departed (som jeg og LarsP ser på premieren). 7053280[/snapback] Får bare håpe den kommer på kino her på berget, håper det, men blir ikke veldig forundret hvis går rett på dvd Men jeg får den helt sikkert på DVD fra statene før den dukker opp her likevel... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 men folk som blir skutt trekker oppmerksomhet og det vil de ikke ha 7053987[/snapback] Joda, jeg skjønner jo det. Men jeg ville nå tro de ville blitt mer irritert enn trist på grunn av det. Det så liksom så rart ut når de aller sto der og så på pengene, så så de så utrolig triste ut, som om at de nettopp hadde mistet alle pengene. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Ny trailer til Joon-ho Bongs Gwoemul/The Host, denne gangen UK kinotrailer: her. Er fremdeles den kommende filmen jeg gleder meg mest til, ved siden av Pans Labyrint (som tydeligvis har fått norsk distributør ). Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Litt The Punisher 2 nyheter: According to series star Thomas Jane, the wheels are in motion for him to slip that trademark skull onto his chest again soon for "The Punisher 2." "The script comes in a couple of weeks, and it's going to be darker, bloodier and more unfriendly than the first one," Jane confirmed. Høres veldig bra ut, jo nærmere tegneserien det er mulig å komme jo bedre er det Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 A Beautiful Mind var en nydelig film. Anbefales til alle. Fantastiske skuespiller prestasjoner, spesielt av min favorittskuespiller, Russel Crowe. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) men folk som blir skutt trekker oppmerksomhet og det vil de ikke ha 7053987[/snapback] Joda, jeg skjønner jo det. Men jeg ville nå tro de ville blitt mer irritert enn trist på grunn av det. Det så liksom så rart ut når de aller sto der og så på pengene, så så de så utrolig triste ut, som om at de nettopp hadde mistet alle pengene. 7055060[/snapback] Det var jo nettopp det de fryktet. De bryr seg jo ikke om armeneren, men han kan gi saken så stor oppmerksomhet at Vic & CO blir avslørt, og dermed mister pengene. Endret 12. oktober 2006 av Dahl Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Litt The Punisher 2 nyheter: According to series star Thomas Jane, the wheels are in motion for him to slip that trademark skull onto his chest again soon for "The Punisher 2." "The script comes in a couple of weeks, and it's going to be darker, bloodier and more unfriendly than the first one," Jane confirmed. Høres veldig bra ut, jo nærmere tegneserien det er mulig å komme jo bedre er det 7056373[/snapback] synes faktisk The Punisher var underholdene jeg. sett at den har fått veldig lunkne kritikker, men er en helt grei actionfilm kanskje litt "over the top" når bilene sprenger og lander i en brennende hodeskalleform da.... gleder meg til 2'eren Endret 12. oktober 2006 av Spazz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Oi, da var Lost Highway sett. Jeg sier bare, oi... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Tidenes slutt på den filmen der. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Så nettopp "Equilibrium", og må si at den filmen er jævli rå! Den filmen har noen av tidenest tøffeste kampscener, vertfall blant de jeg har sett. Bra skuespill av Christian Bale også http://www.imdb.com/title/tt0238380/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Equilibrium er allvorlig herlig ja! Hadde null forhåpnger til filmen,ante vel egentlig ikkje ka eg såg på da vi smellte den i DVD`en her for noen år siden. Gliste hardt og brutalt igjennom heile filmen eg altså. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Tidenes slutt på den filmen der. 7058641[/snapback] Tidenes hele film faktisk. Njål: The Host ser helt fantastisk ut. Gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Tenker det blir mye filmer i kveld/natt på vakten. Begynte å se A clockwork Orange for to dager siden og sovnet når det fortsatt gjenstod tre kvarter. Skulle se resten i går, men sovnet igjen etter ti minutter og dette var midt på dagen. Og det på tross av at filmen er ganske bra, herlig annerledes. Alex De Large er en av de mest interessante filmkarakterene som er å oppdrive og jeg liker 70 tallsstilen, selv om Kubrick er en som jeg har blandede følelser for. Denne filmen må ha vært skremmende å se når den først kom ut og den skapte jo litt rabalder, selv om boken egentlig portretterer De Large enda værre. Det mest imponerende med filmen er jo egentlig detaljene, hvordan Kubrick trolig helt bevisst legger inn "feil" for å skape forvirrelse. Er så mange år siden sist jeg så denne filmen, men er godt å vite at jeg har den i bakhånd som sovemedisin. Men misforstå meg ikke, filmen er god på så mange måter. Men jeg sovner til den, selv når sluttmusikken går for full mundur. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) synes faktisk The Punisher var underholdene jeg. sett at den har fått veldig lunkne kritikker, men er en helt grei actionfilm kanskje litt "over the top" når bilene sprenger og lander i en brennende hodeskalleform da.... gleder meg til 2'eren 7056674[/snapback] Enern var underholdenes nok, men den kunne godt ha vært litt mørkere historie messig enn det den var, så før bare håpe at oppfølgere blir som de sier den skal bli Edit: Noen bilder av The Silver(/Green) Surfer :!: Endret 13. oktober 2006 av Manx Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Sliter litt med hva jeg skal se på.. Har 3 dager fri nå og tenkte jeg skulle starte på en ny box.. Har dette å velge mellom: - Roswell - Sesong 3 - Sopranos - Sesong 1 - Carnivale - Sesong 1 - Magnum P.I - Sesong 1 - Firefly - Sesong 1 - 24 - Sesong 3 - Fraiser - Sesong 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg