Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lucky number Slevin er genial gitt. Så langt værtfall, ca en time uti nå. Veldig min type film :love:

7048104[/snapback]

Hvorfor avbryter du filmen når du tydligvis liker den? Syns du ikke filmopplevelsen blir litt ødelagt av det?

7048140[/snapback]

I can do two things at once*slå av datan*

Lenke til kommentar
Det er ikke noe som er like gøy som å se en god grøsser.

7047990[/snapback]

Har du noen gode på lager som jeg bør få med meg?

7048009[/snapback]

Nå er jo film sykelig individuelt, så det kan jo hende du ikke liker det jeg foreslår. Har opplevd det en del ganger. Men den originale Texas Chainsaw Massacre, Living Dead kvadrologien til Romero (Night, Dawn, Day og Land of the Dead), Halloween, Friday the 13th, Black Christmas og Evil Dead er jo gode filmer som bør sees. Ellers kan du jo sjekke i de diverse trådene her på forumet om skrekkfilmer.

Leste tråden om Lost Highway, og syntes det du skrev var veldig bra cun. Må se den filmen noen ganger til.

Lenke til kommentar
Jeg så "An Inconvenient Truth" i dag bra saker :) .

Hm jeg synes filmen var nokså bra så den får vel 9/10 av meg,

temaet den diskuterer er jo også veldig viktig så jeg håper at amerikanerene føler at de får et spark i ræva av denne filmen :yes: (man kan alltids håpe :tease: ).

7051024[/snapback]

Er det kun amerikanere som skal få spark i ræven? Jeg trodde hele verden bidro til en felles utryddelse av arten, ikke bare USA. Jeg har ikke sett filmen, men jeg har vanskelig for å tro at skylden kan legges på ett land.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...