Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, CD WOW trekker summen fra kontoen ved bestilling av varen, ikke ved sending, så det var nå litt merkelig at ikke hele vareprisen har blitt trukket. Faren kan vel være at de har sendt feil film, men hvis det er tilfellet får du, nokså garantert, beholde den feilsendte filmen, samt får den korrekte uten tilleggsbetaling.

 

Uansett, det er en pen utgave av filmen (bilde #1 og bilde #2). Hvem kan vel motstå den utgivelsen når denne lekkerbisken følger med?

Endret av Zaeira
Lenke til kommentar
Ja, CD WOW trekker summen fra kontoen ved bestilling av varen, ikke ved sending, så det var nå litt merkelig at ikke hele vareprisen har blitt trukket. Faren kan vel være at de har sendt feil film, men hvis det er tilfellet får du, nokså garantert, beholde den feilsendte filmen, samt får den korrekte uten tilleggsbetaling.

Merkelig, men uansett hvordan det ender, så vinner jeg. Det er slik å forstå, ikke sant? :)

Forøvrig en nydelig utgave, ja. :green:

 

Dette er utdrag fra e-mailen/ordrebekreftelsen jeg fikk etter å ha bestilt filmen:

 

"Transaction details:

Transaction for the value of: NKr159.90

Description: DVD Region 3 - The Aviator: 3 Disc Limited Edition (DTS)

 

From: Music Trading On-Line Ltd

Merchant's cart ID: xxxxxxxx

Authorisation Date/Time: 13/Aug/2005 11:38:45

Transaction ID: xxxxxxxxxx

This is not a tax receipt."

 

:shrug:

 

Siden en del hater å skifte disc er det vel verdt å nevne at 3-disc-utgaven av Aviator har filmen fordelt over to av dem for a opprettholde god bitrate og dts (ganske lang film).

Å måtte ut av godstolen et par minutter, er en liten pris å betale for klart bilde og god lyd, så det er null problem. ;)

Lenke til kommentar
Ja, CD WOW trekker summen fra kontoen ved bestilling av varen, ikke ved sending, så det var nå litt merkelig at ikke hele vareprisen har blitt trukket. Faren kan vel være at de har sendt feil film, men hvis det er tilfellet får du, nokså garantert, beholde den feilsendte filmen, samt får den korrekte uten tilleggsbetaling.

Merkelig, men uansett hvordan det ender, så vinner jeg. Det er slik å forstå, ikke sant? :)

Forøvrig en nydelig utgave, ja. :green:

 

Dette er utdrag fra e-mailen/ordrebekreftelsen jeg fikk etter å ha bestilt filmen:

 

"Transaction details:

Transaction for the value of: NKr159.90

Description: DVD Region 3 - The Aviator: 3 Disc Limited Edition (DTS)

 

From: Music Trading On-Line Ltd

Merchant's cart ID: xxxxxxxx

Authorisation Date/Time: 13/Aug/2005 11:38:45

Transaction ID: xxxxxxxxxx

This is not a tax receipt."

 

:shrug:

 

Siden en del hater å skifte disc er det vel verdt å nevne at 3-disc-utgaven av Aviator har filmen fordelt over to av dem for a opprettholde god bitrate og dts (ganske lang film).

Å måtte ut av godstolen et par minutter, er en liten pris å betale for klart bilde og god lyd, så det er null problem. ;)

Har heller ingen problemer med å skifte disc på en film som varer i nesten 3 timer, men det er jo ikke alle som har det slik.

Synes også det var en svært god film, og DeCaprio spilte bra (rart det der; De eneste rollene jeg kan huske der jeg ikke har mislikt ham spiller han evneveik [What's Eating Gilbert Grape] eller mangelfulle sosiale evner [The Aviator]).

 

Siden WorldPay's mail viser ritkig beløp regner jeg at det er banken din/kortutsteder som har tabbet seg ut (eller bare kommet med en foreløpig, avrundet belastning), og at det riktige beløpet dukker opp etterhvert. Ville i hvert fall fulgt med på at det ikke kommer en dobbelbelastning.

Lenke til kommentar
Da jeg bestilte The Aviator [3-Disc] igår, trakk CD-Wow med en gang 100,- NOK fra kontoen min. Filmen kostet 159,- men foreløpig har jeg, som sagt, bare blitt trukket for 100,- NOK.

Er CD-Wow veldig trege eller har det bare meg som har vært svært heldig?

Dette er helt normalt og skjer hver eneste gang jeg bestiller fra CD-WOW. VISA reserverer et rundet beløp nedad nærmeste 100,-, men idet transaksjonen blir endeliggjort blir den korrekte summen bli trukket. Bare å sjekke kontoen din et par dager senere, så vil du se.

 

Trond

Lenke til kommentar
Dette er helt normalt og skjer hver eneste gang jeg bestiller fra CD-WOW. VISA reserverer et rundet beløp nedad nærmeste 100,-, men idet transaksjonen blir endeliggjort blir den korrekte summen bli trukket. Bare å sjekke kontoen din et par dager senere, så vil du se.

 

Trond

Ok, har sjekket kontoen et par ganger idag, senest for et par minutter siden. Er ikke blitt trukket noenting. Har fått både ordrebekreftelse og 'dispatch-mailen', så filmen er blitt sendt. :shrug:

Takk for tilbakemelding.

Endret av Beistet
Lenke til kommentar
Dette er helt normalt og skjer hver eneste gang jeg bestiller fra CD-WOW. VISA reserverer et rundet beløp nedad nærmeste 100,-, men idet transaksjonen blir endeliggjort blir den korrekte summen bli trukket. Bare å sjekke kontoen din et par dager senere, så vil du se.

 

Trond

Ok, har sjekket kontoen et par ganger idag, senest for et par minutter siden. Er ikke blitt trukket noenting. Har fått både ordrebekreftelse og 'dispatch-mailen', så filmen er blitt sendt. :shrug:

Takk for tilbakemelding.

Hva er egentlig forskjellen med 2 og 3 disc versjonen?(bortsett fra sonene da såklart)

Frister å kjøpe 3 disc, men spilleren min er begrenset til sone 2 :(

Lenke til kommentar
Vet ikke om dette er riktig sted å spørre, men jeg fyrer løs allikevel:

 

Hva synes dere om Full Metal Jacket? Var det bare jeg som gikk glipp av det store poenget med siste halvdel av denne filmen?

Så vidt jeg har forstått hadde du ikke medfølelse for karakterene, noe jeg hadde. Derfor synes jeg filmen er et mesterverk, mens du kanskje ikke ble like imponert. Det er helt klart at første halvparten er den best, men jeg liker slutten òg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...