Onyx Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Så Heat i går. En skikkelig slager den! Synd at ikke De Niro skøyt Pacino helt på slutten, det ble omvendt. Endret 9. oktober 2006 av onyX Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Spør igjen: Har noen sett "Tristan" ? Hvordan er den? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Da må man vente lenge før man kan kjøpe filmer til over 200 kroner og slippe toll, da regjeringen snur tvert om på sitt løfte om å heve grensen. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=645076&hl= Er smålig irriterende at filmer konstant skal ligge og vippe på den grensen der Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Kjønner ikke at det er fysisk mulig jeg, gang på gang så lover de dette også driter de i det... Fra vg: Arbeiderpartiet og Senterpartiet ville øke grensen til 1000 kroner, SV sa at de var positive til å øke grensen uten å tallfeste et nytt beløp. Alle er enige, eller? Det er ikke alle løftene som kan gjennomføres når vi er tre partier som samarbeider, sier Hansen. Lurer på hva som skjer når de blir uenige om noe jeg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Manx: Alle vet at minus + minus blir pluss, så pluss x 3 er jo dømt til å bli minus. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Kjønner ikke at det er fysisk mulig jeg, gang på gang så lover de dette også driter de i det... Fra vg: Arbeiderpartiet og Senterpartiet ville øke grensen til 1000 kroner, SV sa at de var positive til å øke grensen uten å tallfeste et nytt beløp. Alle er enige, eller? Det er ikke alle løftene som kan gjennomføres når vi er tre partier som samarbeider, sier Hansen. Lurer på hva som skjer når de blir uenige om noe jeg 7034529[/snapback] Det er akkurat dette som er så tragisk med flerpartiregjering. Når noe skal endres drastisk, er det ALLTID minst ett parti som nekter, og dermed går hele forslaget i vasken. HELVETE! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Så Chinatown i går, den var bra. Likte den aller siste replikken, Nicholsons "nosejob" og at man fikk vite forskjellige spor samtidig som Nicholson/Jake best. Neste på listen er Paths of Glory. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Snip... Det er akkurat dette som er så tragisk med flerpartiregjering. Når noe skal endres drastisk, er det ALLTID minst ett parti som nekter, og dermed går hele forslaget i vasken. HELVETE! 7034902[/snapback] Dette er vel hovedgrunnen for at jeg ikke stemmer når det er valg, de holder aldri det de lover Men de kunne ha vist litt vellvilje og økt det med en 100 lapp, så hadde de i alle fall gjort noe... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Snart BIFF i Bergen! (disse to skal garantert sees, vurderer andre også) Link1 Link2 Endret 10. oktober 2006 av Xtra Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) ....Men de kunne ha vist litt vellvilje og økt det med en 100 lapp, så hadde de i alle fall gjort noe... 7039882[/snapback] No can do. Så lenge verdens grådigste myndighet tjener penger på noe de har aktivt gående, kommer det aldri til å skje noen forandring - noen gang. Staten - ikke folket. Endret 10. oktober 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Ja hva var de påsto at oljefondet skulle ha i banken med utgangen av neste år 2000 MILLIARDER kroner, så å øke grensa med noen kroner hadde skadet Norge noe veldig, men mye vil ha mer... Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Snart BIFF i Bergen! (disse to skal garantert sees, vurderer andre også) Link1 Link2 7041139[/snapback] Ohhh...de har fått The Departed, det var nok en film som skal sees i den uka. De har en del bra inne. Blir nok noen turer på kino den uken. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Ja hva var de påsto at oljefondet skulle ha i banken med utgangen av neste år 2000 MILLIARDER kroner, så å øke grensa med noen kroner hadde skadet Norge noe veldig, men mye vil ha mer... 7041714[/snapback] Vel, nå får regjeringen flest klager på at de kun hjelper de rike, og det er ikke akkurat de fattigste som bestiller DVDer til 500kr fra utlandet. Alle i denne tråden har penger til overs, så hvorfor vi synes synd på oss selv forstår jeg ikke. De ekstra kronene skal helst brukes på fattige, eldre, syke og sultne, ikke på gutter mellom 15-25 med gigantiske DVD-samlinger. Dette argumentet med "øke grensen noen kroner" blir som å be Røkke om en million, han som har så mange; det er bare absurd. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jess. Her skal alle ha det like ille. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jess. Her skal alle ha det like ille. 7041847[/snapback] Damn straight, skal folk sulte og fryse, så skal vi faen måtte betale 250kr for en DVD. Dette er en skandale! Forstår ikke folk at jeg lider? Jeg har såvidt råd til fyll på torsdag, fredag og lørdag med disse utrolige prisene! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 "Mye, vil ha mer". Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg kan sikkert dra frem et titalls eksempler hvor det står: "Venter på stipendet, da blir det DVD-kjøp". Har man råd til å gi studenter mange tusen kroner "for mye" i stipend, kan man godt sette opp grensen med noen lapper. 200 kroner er en patetisk lav grense. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg kan sikkert dra frem et titalls eksempler hvor det står: "Venter på stipendet, da blir det DVD-kjøp". Har man råd til å gi studenter mange tusen kroner "for mye" i stipend, kan man godt sette opp grensen med noen lapper. 200 kroner er en patetisk lav grense. 7042175[/snapback] Dette har med prioriteringer å gjøre, ikke det å øke tollgrensen..er for såvidt enig at 200 er en lav grense. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Ja hva var de påsto at oljefondet skulle ha i banken med utgangen av neste år 2000 MILLIARDER kroner, så å øke grensa med noen kroner hadde skadet Norge noe veldig, men mye vil ha mer... 7041714[/snapback] Vel, nå får regjeringen flest klager på at de kun hjelper de rike, og det er ikke akkurat de fattigste som bestiller DVDer til 500kr fra utlandet. Alle i denne tråden har penger til overs, så hvorfor vi synes synd på oss selv forstår jeg ikke. De ekstra kronene skal helst brukes på fattige, eldre, syke og sultne, ikke på gutter mellom 15-25 med gigantiske DVD-samlinger. Dette argumentet med "øke grensen noen kroner" blir som å be Røkke om en million, han som har så mange; det er bare absurd. 7041826[/snapback] Jeg kan ikke si at jeg er veldig rik. Jeg bare prioriterer annerledes enn mange andre. Mens folk kjøper motebukser til 2-3000kr per plagg, så kjøper jeg ei bukse til 500, så har jeg mer penger til overs for ting jeg bryr meg mer om. Norge er et rikt land, og det skal ikke være noe problem, over hodet, å kunne dekke ALLE sitt behov. Rike som fattige. Nordmenn er snåle folk, som finner seg i litt for mye, men nå holder staten og regjeringa på med veldig mye rart, så snart går grensa. Strømpriser oppe i helvete er jo bare en av mange irriterende saker. Snart bør folket begynne å ta affære. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Lave tollgrenser betyr bare mer penger som blir kastet bort i byråkratiet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg