Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjønner ikke at det er fysisk mulig jeg, gang på gang så lover de dette også driter de i det...

Fra vg:

Arbeiderpartiet og Senterpartiet ville øke grensen til 1000 kroner, SV sa at de var positive til å øke grensen uten å tallfeste et nytt beløp.

Alle er enige, eller?

Det er ikke alle løftene som kan gjennomføres når vi er tre partier som samarbeider, sier Hansen.

Lurer på hva som skjer når de blir uenige om noe jeg :thumbdown:

Lenke til kommentar
Kjønner ikke at det er fysisk mulig jeg, gang på gang så lover de dette også driter de i det...

Fra vg:

Arbeiderpartiet og Senterpartiet ville øke grensen til 1000 kroner, SV sa at de var positive til å øke grensen uten å tallfeste et nytt beløp.

Alle er enige, eller?

Det er ikke alle løftene som kan gjennomføres når vi er tre partier som samarbeider, sier Hansen.

Lurer på hva som skjer når de blir uenige om noe jeg :thumbdown:

7034529[/snapback]

Det er akkurat dette som er så tragisk med flerpartiregjering. Når noe skal endres drastisk, er det ALLTID minst ett parti som nekter, og dermed går hele forslaget i vasken. HELVETE!

Lenke til kommentar
Snip...

Det er akkurat dette som er så tragisk med flerpartiregjering. Når noe skal endres drastisk, er det ALLTID minst ett parti som nekter, og dermed går hele forslaget i vasken. HELVETE!

7034902[/snapback]

Dette er vel hovedgrunnen for at jeg ikke stemmer når det er valg, de holder aldri det de lover :)

Men de kunne ha vist litt vellvilje og økt det med en 100 lapp, så hadde de i alle fall gjort noe...

Lenke til kommentar
....

Men de kunne ha vist litt vellvilje og økt det med en 100 lapp, så hadde de i alle fall gjort noe...

7039882[/snapback]

No can do. Så lenge verdens grådigste myndighet tjener penger på noe de har aktivt gående, kommer det aldri til å skje noen forandring - noen gang. Staten - ikke folket.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Ja hva var de påsto at oljefondet skulle ha i banken med utgangen av neste år 2000 MILLIARDER kroner, så å øke grensa med noen kroner hadde skadet Norge noe veldig, men mye vil ha mer...

7041714[/snapback]

Vel, nå får regjeringen flest klager på at de kun hjelper de rike, og det er ikke akkurat de fattigste som bestiller DVDer til 500kr fra utlandet. Alle i denne tråden har penger til overs, så hvorfor vi synes synd på oss selv forstår jeg ikke. De ekstra kronene skal helst brukes på fattige, eldre, syke og sultne, ikke på gutter mellom 15-25 med gigantiske DVD-samlinger. Dette argumentet med "øke grensen noen kroner" blir som å be Røkke om en million, han som har så mange; det er bare absurd.

Lenke til kommentar

Jeg kan sikkert dra frem et titalls eksempler hvor det står: "Venter på stipendet, da blir det DVD-kjøp". Har man råd til å gi studenter mange tusen kroner "for mye" i stipend, kan man godt sette opp grensen med noen lapper. 200 kroner er en patetisk lav grense.

Lenke til kommentar
Jeg kan sikkert dra frem et titalls eksempler hvor det står: "Venter på stipendet, da blir det DVD-kjøp". Har man råd til å gi studenter mange tusen kroner "for mye" i stipend, kan man godt sette opp grensen med noen lapper. 200 kroner er en patetisk lav grense.

7042175[/snapback]

Dette har med prioriteringer å gjøre, ikke det å øke tollgrensen..er for såvidt enig at 200 er en lav grense.

Lenke til kommentar
Ja hva var de påsto at oljefondet skulle ha i banken med utgangen av neste år 2000 MILLIARDER kroner, så å øke grensa med noen kroner hadde skadet Norge noe veldig, men mye vil ha mer...

7041714[/snapback]

Vel, nå får regjeringen flest klager på at de kun hjelper de rike, og det er ikke akkurat de fattigste som bestiller DVDer til 500kr fra utlandet. Alle i denne tråden har penger til overs, så hvorfor vi synes synd på oss selv forstår jeg ikke. De ekstra kronene skal helst brukes på fattige, eldre, syke og sultne, ikke på gutter mellom 15-25 med gigantiske DVD-samlinger. Dette argumentet med "øke grensen noen kroner" blir som å be Røkke om en million, han som har så mange; det er bare absurd.

7041826[/snapback]

Jeg kan ikke si at jeg er veldig rik. Jeg bare prioriterer annerledes enn mange andre. Mens folk kjøper motebukser til 2-3000kr per plagg, så kjøper jeg ei bukse til 500, så har jeg mer penger til overs for ting jeg bryr meg mer om.

Norge er et rikt land, og det skal ikke være noe problem, over hodet, å kunne dekke ALLE sitt behov. Rike som fattige.

Nordmenn er snåle folk, som finner seg i litt for mye, men nå holder staten og regjeringa på med veldig mye rart, så snart går grensa. Strømpriser oppe i helvete er jo bare en av mange irriterende saker. Snart bør folket begynne å ta affære.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...