Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

London venter om under 72 timer. Det blir så konge! Noen som har noe konstruktivt å komme med i forhold til hvilke filmer jeg skal plukke med meg fra øyen? Er også ute etter om noen vet om noen skjulte skatter som holder seg utenfor Oxford Street området? Disse HMV og Virgin sjappene har jeg god kontroll over! : )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har ennå ikke skjønt hvorfor Tom Cruise ble sparket fra Paramount. Hva ligger det bak uttalelsen ''På grunn av merklig oppførsel''?

7025976[/snapback]

Skjønner ikke hva som var så gærli med Oprah-saken, mange synes han så sinnsyk ut, men sånn er jo jeg og mange jeg kjenner når vi har litt for mye energi. Men at han ville spise fosterkaken til ungen var litt... snålt.

Lenke til kommentar
Jeg har ennå ikke skjønt hvorfor Tom Cruise ble sparket fra Paramount. Hva ligger det bak uttalelsen ''På grunn av merklig oppførsel''?

7025976[/snapback]

Skjønner ikke hva som var så gærli med Oprah-saken, mange synes han så sinnsyk ut, men sånn er jo jeg og mange jeg kjenner når vi har litt for mye energi. Men at han ville spise fosterkaken til ungen var litt... snålt.

7028131[/snapback]

Den Oprah-tingen er jo langt ifra alt da. Det finnes jo dusinvis av episoder hvor han har gjort skrullete ting med familien sin. Dessuten er han medlem av Sionist-kirken, som i mine øyne er den moderne og mer lovlige versjonen av KKK.

EDIT: Last of the Mohicans liker jeg i allefall veldig godt. Anbefaler den. En veldig god film, som på en måte har blitt glemt siden sin storhetstid.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Den Oprah-tingen er jo langt ifra alt da. Det finnes jo dusinvis av episoder hvor han har gjort skrullete ting med familien sin. Dessuten er han medlem av Sionist-kirken, som i mine øyne er den moderne og mer lovlige versjonen av KKK.

For det første heter det scientologi-kirken. For det andre er det helt bak mål å sammenlikne det med rasistiske KKK.

Lenke til kommentar

For det første heter det scientologi-kirken. For det andre er det helt bak mål å sammenlikne det med rasistiske KKK.

7028466[/snapback]

Sant er nok det ja. KKK var bare en liten gjeng med dumme folk som startet en liten "kult" på spøk, så fikk de med seg en gjeng med andre dumme folk. Scientologi-kirken (takk for den rette stavelsen) er mye større og mye verre. Vet ikke helt hvor seriøst man skal ta den videoen der, men de har nok fartet rundt med mange stygge saker, de folka der.

Lenke til kommentar
World trade center var veeldig middelmådig.. Ikke noe jeg vil anbefale, selv om folk kommer til å se den uansett.

7030373[/snapback]

Det er jo klart. :wee: Uansett hvilke anmeldelser den får, så er det en film alle er nødt til å se.

Jeg hadde nettopp et hyggelig gjensyn med Space Jam, en knallfilm fra barndommen. Ingen Toy Story, men den hadde sine øyeblikk.

Lenke til kommentar

Når jeg så Space Jam på kino som... 10-åring viste jeg ADHD-lignende tendenser. Puls på 190 og vibrerende øyelokk. Det var basketstjerne jeg skulle bli. Men gud satte effektivt stopper for dette ved å tildele meg 175 usle cm.

Skikkelig slitsomt når man er så lav at penisen er 2/3 så lang som deg selv.

Endret av egeulf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...