Dotten Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Superman Returns sliter med et stort problem: Når helten er Supermann, så er det i teorien umulig å lage spennende action. Det skjedde ingenting spennende gjennom hele filmen, for hele veien veit man at Supermann kommer til å overleve uansett, og du blir sittende og se på en haug nestenkatastrofer som Supermann stopper "mirakuløst" hele filmen. Også har jeg problemer med å skjønne hvordan en film som er 60% CGI kan bli tidenes dyreste? En stor del av den er jo bare gjort på data, i forhold til massive mengder statister osv. 7024976[/snapback] Filmen er ikke tidenes dyreste. Er bare noen idioter som har lagt til kostnadene for forlatte Supemann prosjekt (Rattners Superman film, McG' Supermann film, Cage sitt filmhonorar osv). Dette er kostnader som er knyttet mot helt andre (forlatte) filmprosjekt. Det er som om man skulle lagt kostnaden til Batman vs. Superman (også et forlatt prosjekt) til Batman Begins sitt budsjett. X-Men 3 var dyrere å produsere enn Superman Returns. Men Ja, Superman Returns er en av de dyreste filmene som er laget. Effekter koster penger. Men ja, jeg selv syntes det var lite igjen for pengene. Når man bruker 2 1/2 ganger mer enn det man brukte på Independence Day så får man lite tilbake i action. Og at det er i terorien umulig å lage spennende action er bare vås. Superman har blitt drept i tegneserien, og han ville blitt drept om Cage sin Supermannfilm hadde blitt en realitet. Det finnes også folk i Supermannuniverset som er både like sterk og sterkere enn den godeste Kal-El. Action jeg vil se i oppfølgeren; http://www.youtube.com/watch?v=geKjvg0rI9c http://www.youtube.com/watch?v=rY0VNjribyY http://www.youtube.com/watch?v=dtCG1r7d4ZI http://www.youtube.com/watch?v=MY4R_cPTjK4...related&search= Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Og det tror jeg det kommer til å bli nok av (håper jeg) Brian Singer opp oppfølgeren: "I plan to get all 'Wrath of Khan' on it," he told convention goers at the time, referring to the 1982 film Star Trek: The Wrath of Khan. Asked to expand on his remarks, Singer told TODAY: "What I was referring to was the fact that, when you do a first film like X-Men, for example, you're introducing a world and a set of characters. "Once those characters are introduced, once we've lived with them for awhile and we know them, when you get into a second film like an Empire Strikes Back (sequel to Star Wars: A New Hope) or a Wrath of Khan, you can make an action-adventure film and you don't have to bank all that time getting to know the characters. Now you can raise the stakes, raise the jeopardy and make a leaner, meaner movie." Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Han har ikke noe valg. Sjefen for Time Warner sa selv at det var for lite Action i SR, noe de vil ta tak i for oppfølgeren. Men intet er avgjort når det kommer til hvem som skal regissere. Singer vil gjerne, men intet er offisielt. Filmen levde ikke opp til forventningerne på kinoen, tatt inn 400 millioner dollar, man ville ha 500 millioner. Den er avhengig av godt DVD salg, leketøyssalg og annet tilknyttet filmen for å tjene penger. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Nå likte jeg stilen han la opp til i den første så jeg håper på han, men hvis de skal ha action x10 så er det jo bare en mann å ringe og det er: Ghostbuster! :!: MICHAEL BAY! Edit: K... Endret 8. oktober 2006 av Manx Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Nja, selv kunne jeg fint klart meg uten Singer i en oppfølger. Men er ikke noe stress om han får fortsette heller. Det svakeste med SR var manus med alt for mange feil. Det finnes langt bedre skribenter i Hollywood enn de to som stod for SR manus, selv om Singer også der var veldig involvert. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har ennå ikke skjønt hvorfor Tom Cruise ble sparket fra Paramount. Hva ligger det bak uttalelsen ''På grunn av merklig oppførsel''? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 http://www.youtube.com/watch?v=vTupt4xc6xE Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Ok takk Thrusthamster. Lurer på om noen vet om gode "skolefilmer". Der handlingen er lagt til skolen, og foregår der, for det meste. Tusen takk på forhånd 7022908[/snapback] Elephant Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Litt rar publistet kanskje. Ingen synd å være lykkelig. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Forskjell på å være lykkelig og... Jeg vet ikke helt hva man skal kalle det der... Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Scientolog kanskje. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Så ikke helt problemet, han har jo sopt inn penger for Paramount i mange år og ser ingen grunn for at han ikke hadde gjort det i fremmtiden også. Men amerikanere er jo et sart folkeslag som sliter med folk som har andre meninger/relgioner osv, så man kan jo nesten ikke regne med annet fra den kanten Men han blir/har blitt plukket opp av noen andre som sikkert er villig til å tjene penger sammen med mannen. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Nei tror ikke han må ta bussen bare på grunn av at paramount gir han fyken. Men jeg synes at grunnlaget var tynt. Veldig tynt. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Så Running Scared i natt, det var en ganske så spennende film, når man trodde alt gikk bra i filmen så fikk man et slag i trynet og det gikk ikke så bra alikevel. Filmen er spennende helt til rulleteksten. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Det jeg mente med "i teorien" var jo at som konsept er det vanskelig å lage spennende action med Supermann. Altså, en uovervinnelig mann med en eneste svakhet. De har jo vært kreative og laget skurker og mange måter han kan få problemer på, men jeg har fremdeles ikke sett noe Supermann ikke kunne takle. Men så følger ikke jeg med på tegneserien, og har bare sett den første i den originale serien og Returns. Jeg synes at starten av Superman Returns var grei, med tanke på potensialet. De kunne gjort så mye med det at Supermann hadde vært borte i et par år, hatt skikkelig character development og lekt litt med idéen om at mannen av stål må fremdeles slåss mot sine indre demoner osv. osv. Den visuelle stilen til filmen var rå da. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 noen andre som brukte 3 og en halv time på å se Titus i natta som var? for å være helt ærlig synes jeg det var en skrudd film... hadde vært fint hvis noen som skjønte filmen hadde kommentert den. så Maskinisten igjen i sta. utrolig god film. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Hva var det du ikke skjønte ved den? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Hva var det du ikke skjønte ved den? 7027220[/snapback] sammensmeltingen av romertiden, middelalderen og fremtiden. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Det er en kunstnerisk uttrykksform regissøren bestemte seg for å følge. Hun ville gi rollefigurene og temaer fysisk manifestasjon. F.eks. sette paralleller mellom den romerske diktatoren og fascistene. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Så Running Scared i natt, det var en ganske så spennende film, når man trodde alt gikk bra i filmen så fikk man et slag i trynet og det gikk ikke så bra alikevel. Filmen er spennende helt til rulleteksten. 7026568[/snapback] Akkuratt sett den selv.. Var spennende fra start til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg