Onyx Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Ja, har fått de ja. Gleder meg allerede, da blir det Heat! Hehe Gunfreak. Så blir det 24 senere i kveld! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Og bare om du skulle ha oversett innlegget til gunfreak19: Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Og det vi skulle fram til var HEAT! Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Du bør se Heat. De andre funker ikke som lørdagsunderholdning (bortsett fra Matrix, men den er ikke like god). Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hehe, gale menn! (Neida.) - Skal se Heat snart. Matrix tar jeg en annen gang, da ser jeg hele trilogien. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 The Good The Bad And The Ugly er film nummer tre i triologien om The Man With No Name (Clinter'n) så det kan kanskje være lurt å sjå dei to andre først (A Fistful Of Dollars og For A Few Dollars More)? Eg har ikkje sett dei (står i hylla) så om rekkefølgen er av betydning må andre svare for. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 har ikke så mye betyding, men en trilogi er en trilogi så den bør sees i riktig rekkefølge Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Nei, en trilogi er ikke alltid en trilogi. Det finnes trilogier der plottet er bundet sammen (Lord of the Rings), og det er trilogier som bare er knyttet til samme tema (Vengeance-trilogien av Chan-Wook Park). Trilogien til Sergio Leone går mer på det sistnevnte, så jeg ser ikke faren ved å se det hulter til bulter. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 vel noen mener også at man skal se TGTBTU først da, visse ting hinter til at det er er prequil(sp) Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Selv synes jeg Heat er bra, men jeg er ikke helt med på "best shootout EVAH!" også videre. Det er en bra underholdningsfilm, og avslutningen er bra, men jeg synes ikke den tilhører på top 250. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 er ikke noe stor fan av heat. akuratt nå ser jeg på commando med arnold schwarznegger. det er en film jeg kan se mange ganger :=) Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Noen som kan anbefale en skikkelig action-film? En med en helvetes til lyd? Gikk nettopp til innkjøp av et par Shure 4G, så skal jeg på en lang togtur førstkommende tirsdag, så det hadde vært fint å hatt en film med rå lyd å se. Takker ja til alle filmer untatt Steven Seagal, Dolph Lundgren, Keanu Reeves, og han Van Damme. Gidder ikke å lage en egen tråd om dette. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Saving Private Ryan (filmen jeg testet høyttalerne mine med), War of the Worlds, Hardboiled, Mission: Impossible 2. Kanskje jeg kommer på flere. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Die Hard-trilogien, Speed, The Negotiator, Saving Private Ryan, The Crow, V for Vendetta og Top Gun. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 ikke en skikkelig action, men som sagt har heat den beste skyte lydene du finner på film Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Shaving Private Lion er hvertfall et must. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Begynte å se på Capote, men så gadd jeg ikke mer. Kom til kapitlet rett etter de hadde blitt dømt. Bør jeg fortsette? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Jeg synes den var kjedelig. Bra skuespill, kjedelig plot, og hva er poenget med å se den i det hele tatt? Det skjer ingenting som er overraskende, spennende eller lærerikt, ingenting som egentlig ga meg en grunn til å bruke 2 timer på den. Hvis man er interessert i skuespillerprestasjoner så kan man se den på grunn av Seymour Hoffman, men jeg mener han har gjort like bra ting tidligere. Jeg synes den var bortkastet tid i allfall. Endret 7. oktober 2006 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Ok takk Thrusthamster. Lurer på om noen vet om gode "skolefilmer". Der handlingen er lagt til skolen, og foregår der, for det meste. Tusen takk på forhånd Lenke til kommentar
EDB Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Noen som har noen sånne utgaver: Reel Collection? Så litt stilig ut, eller er det bare dill dall? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg