Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og bare om du skulle ha oversett innlegget til gunfreak19:

 

Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat Heat

 

Og det vi skulle fram til var HEAT!

Lenke til kommentar

The Good The Bad And The Ugly er film nummer tre i triologien om The Man With No Name (Clinter'n) så det kan kanskje være lurt å sjå dei to andre først (A Fistful Of Dollars og For A Few Dollars More)? Eg har ikkje sett dei (står i hylla) så om rekkefølgen er av betydning må andre svare for.

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale en skikkelig action-film? En med en helvetes til lyd? Gikk nettopp til innkjøp av et par Shure 4G, så skal jeg på en lang togtur førstkommende tirsdag, så det hadde vært fint å hatt en film med rå lyd å se. Takker ja til alle filmer untatt Steven Seagal, Dolph Lundgren, Keanu Reeves, og han Van Damme.

 

Gidder ikke å lage en egen tråd om dette.

Lenke til kommentar

Jeg synes den var kjedelig. Bra skuespill, kjedelig plot, og hva er poenget med å se den i det hele tatt? Det skjer ingenting som er overraskende, spennende eller lærerikt, ingenting som egentlig ga meg en grunn til å bruke 2 timer på den. Hvis man er interessert i skuespillerprestasjoner så kan man se den på grunn av Seymour Hoffman, men jeg mener han har gjort like bra ting tidligere.

Jeg synes den var bortkastet tid i allfall.

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...