Cuneax Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Traileren holdt i lange baner for meg. Makan til erkepatriotisk sentimentalt tra$h. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Meg også, kjente gallesmaken alt da. Dette er vel så erkepatriotisk som bare amerikanere klarer å få det og da har jeg falt av lasset for lenge siden... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvilken 9/11 film er best? United 93? Flight 93? WTC? Jeg har hørt at United93 er den beste, at de andre blir litt vel patriotiske, men hva synes dere som har sett de? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 United 93 var skambra, i alle fall. Intenst. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Flight 93 er vel også ein TV-produksjon. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Noen som har sett "Miracle" fra '04? Fikk høre om den fra en kamerat. Den skildrer hvordan en trener kalt Herb Brook (spilles av Kurt Russel), greide å få fram et OL-lag fullt av College gutter. Også vinne! En av de største sensasjonene i OL' historien. Var litt skeptisk, men så den på IMDB, samt så trailer. Virker bra. Noen som kan gå god for den? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Er jo en film i samme stilen som Remember the Titans med Denzel Washington og The Rookie med Dennis Quaid. Så hvis du liker filmer hvor underdogen kjemper seg opp og slår de store stygge så er det sikkert moro... Får faktisk litt gallesmak av sånne filmer også hvis det blir alt for mye av det gode, noe det gjerne fort blir Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 «Star Wars»-skaperen slutter med film George kommer med sine tanker om framtida. Hva tror dere? 7008033[/snapback] Er veldig mye enig med han. Syntes det skjer mye det samme i film som skjedde i spillbransjen når 3d kortene kom. Veldig mye kvalitet gikk tapt fordi fokus på hvordan spillene skulle se ut, fremfor handling, gameplay osv. førte mye søppel med seg. LucasArts og Sierra var jo noen av taperne der. Selvfølgelig, det kom jo fortsatt kvalitet, akkurat som med filmer, men det blir veldig mye rullebåndprinsipp. 2000-tallet har på langt nær gitt like mye kvalitet som 90-tallet. Men når det er sagt er jo ikke akkurat Lucas kjent for noe annet enn blockbustere og spin-offs.... Men ærlig talt vil jeg heller se Lucas lage en ny Indy film enn 40 lavbudsjettsfilmer. Lenke til kommentar
master air Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Men ærlig talt vil jeg heller se Lucas lage en ny Indy film enn 40 lavbudsjettsfilmer. 7012727[/snapback] Må si meg enig i dette, Lucas er mannen for de store og som oftest veldig gode blockbusterene. La heller de unge og kreative som er på vei opp og frem kose seg ved å lage lavbudsjettsfilmer. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Tja, er ikke Georges mest kritikerroste filmer lavbudsjett, da? (Som regissør) Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Tja, er ikke Georges mest kritikerroste filmer lavbudsjett, da? (Som regissør) 7012861[/snapback] Du tenker på 60 tallet? Uansett så er det her ikke snakk om å bare slutte å regissere, men snakk om å slutte å lage/produsere filmer. Lucas sitt selskap står bak blockbustere og det er det selskapet man "truer" med å trekke vekk fra å lage film. Lucas regissere jo kun en film eller to i tiåret, i hvert fall siden 80 tallet og frem til nå (tror ikke han regisserte i det hele tatt på 80 tallet). Så om det kun var snakk om å slutte å regissere så ville det nok ikke merkes så mye Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det er vel snakk om å trekke Lucasfilm ut av filmen, tror jeg, ikke bare at George setter seg på baken og går over til TV. Flere andre har regissert Lucasfilm-produserte filmer, så jeg tror det er også dette det går ut over. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Er Salò o le 120 giornate di Sodoma og Cannibal Holocaust verdt å se? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Er Salò o le 120 giornate di Sodoma og Cannibal Holocaust verdt å se? 7013320[/snapback] Cannibal Holocaust er en finfin film. Herlig musikk fra start til slutt. Den er en smule vulgær men er absolutt anbefalende. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Er Salò o le 120 giornate di Sodoma og Cannibal Holocaust verdt å se? 7013320[/snapback] Kommer ganske mye an på hvor syk du er som person. ^^ Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvis jeg skulle være ganske syk som person (ikke det at jeg er det, men hvis...), er de da verdt å se? Er det gode filmer? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Cannibal Holocaust er vel ikke akkurat en god film. Veldandert forsøk på samfunnskritikk er det muligens. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Total Film og Empire (tror jeg) skrev begge to at World Trade Center ikke var så preget av "så synd på oss og alle frie mennesker"-stemning som man først skulle tro. Så jeg kommer til å se den iallfall, kanskje ikke på kino, men en eller annen gang. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Traileren ga i alle fall et enormt inntrykk av det. Det er jo litt uheldig, i så fall. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Hvis jeg skulle være ganske syk som person (ikke det at jeg er det, men hvis...), er de da verdt å se? Er det gode filmer? 7013482[/snapback] Go for it! EDIT: Jeg skjønner ikke helt, hvorfor finner jeg ikke X-Men 3 på DVD-Profiler? Verken i Norge eller UK! Endret 6. oktober 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg