Cuneax Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Ekstrem estetikk i traileren. Det dataanimerte dyret i mørket på starten så, ja, dataanimert ut. Dårlig. Det hadde vært mye bedre og ikke minst tøffere om de snakket på fremmede språk. Hadde passet mye bedre inn i den fjerne dimensjon denne filmen foregår i. Regner med at filmen blir veldig barsk og actionfylt, og det liker vi. Ser de spiller på Sin City med 300-logoen. Film noir og antikken? Ikke akkurat. (Ja, tegneserien gjør det også) Forøvrig: God musikksmak Endret 5. oktober 2006 av cun Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Blair Witch er da ikke basert på en sann historie ?Er selve filmen ekte videoklipp som ble funnet ? 7004575[/snapback] Det var meninga at folk skulle tru det ja, men nei. 7004601[/snapback] Ahh. Mimre tilbake til da man satt sammen med to kompiser hjemme alene en natt og trodde Blair Witch var 100% ekte og videoklippene var sanne. Satan jeg var redd. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Nå har jeg sett scarface! Åh, gud.. jeg visste den kom til å være bra, men så bra?! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 «Star Wars»-skaperen slutter med film George kommer med sine tanker om framtida. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Har akuratt sett "The Benchwarmers"... Grei nok, eller egentlig ikke så bra... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Har akuratt sett "The Benchwarmers"... Grei nok, eller egentlig ikke så bra... 7008856[/snapback] Davy Spade og Napoelon Dynamite! Jeg lo meg kvalm. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Spade var fet, men han der Napoelon Dynamite er så stressa. Synes ikke måten han snakker på er no morsom. Det er meg da... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg er nok litt biased, jeg digger Spade, digget Napoleon og elsker baseball. Og selvsagt; Knight Rider. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 «Star Wars»-skaperen slutter med film George kommer med sine tanker om framtida. Hva tror dere? 7008033[/snapback] Jeg tror det er bullshit. Før eller siden kommer han tilbake, og lager store filmer han kan tjene zilliarder på. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 «Star Wars»-skaperen slutter med film George kommer med sine tanker om framtida. Hva tror dere? 7008033[/snapback] Jeg tror det er bullshit. Før eller siden kommer han tilbake, og lager store filmer han kan tjene zilliarder på. 7009231[/snapback] Det der må da være bogus? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 «Star Wars»-skaperen slutter med film George kommer med sine tanker om framtida. Hva tror dere? 7008033[/snapback] Han klarer sikkert å holde seg unna i noen år, også begynner det å brenne i lommeboka igjen også vil han suge mer penger ut av oss... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 «Star Wars»-skaperen slutter med film George kommer med sine tanker om framtida. Hva tror dere? 7008033[/snapback] Tolk meg ikke feil. Jeg elsker hele idéen bak, så vel som filmene, Star Wars. Jeg må bare få sagt følgende: About bloody time. Når han kunne lage så knallbra filmer for så lenge siden med så begrensede ressurser når det kom til spesialeffekter, og ikke klarer mer enn å lage 3 ok filmer som faktisk er spesialeffekt fremfor spillefilm, nå i nyere tid så forstår jeg ikke at han ikke har trekt seg før nå. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Mannen har jo ikke trukket seg ennå. Han har jo fortsatt Indiana Jones 4 på tapetet, sammen med Spielberg. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Samtidig vil han vel kanskje trekke seg mer til TV? Med tanke på de to nye SW seriene? Eller? Han har jo penger nok til å leve i sus og dus uten å løfte en finger han nå, resten av livet. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 George sier jo - Vi har ikke lyst til å lage filmer. Vi er i ferd med å gå inn i tv-bransjen. Så jeg regner med at det blir Lucasfilms utvikling. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Skulle heller lagd en ny divisjon i lucasgruppen da, med navn LucasTV Skjønner dog av praktiske hensyn at han ikke gidder det. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Lucasfilm som lager TV-underholdning er litt suspekt, ja. Men amerikanerne og tradisjoner, vet du Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Han har jo LucasArts som er spill delen av firmaet, så man skal vel ikke se bort i fra at det kommert til å hete LucasTV for å si det sånn Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Han har mange subdivisjoner utover hovedselskapet Lucasfilm ja. Kan også nevne LucasBooks. Er det noen som skal se World Trade Center, som har premiere i kveld? Jeg skal se den, og jeg forventer meg en typisk og god hollywood opplevelse. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det er en av de filmene jeg hopper glatt over, hadde vel hatt gallesmaken langt oppp i halsen hele filmen tenker jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg