Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes den var bra ja, spesielt scenen i låven. Blir sjelden skremt av filmer, men den der var skummel av og til.  :D

7003447[/snapback]

 

Ja, og litt creapy at det hele er basert på en sann historie :dontgetit:

7003461[/snapback]

Det er The Blair Witch Project og. :ermm:

7004122[/snapback]

Den filmen har skadet meg for livet.

Den er jo ikke skummel for fem øre, men jeg har store problemer med å gå i skogen nå.

Lenke til kommentar
Jeg synes den var bra ja, spesielt scenen i låven. Blir sjelden skremt av filmer, men den der var skummel av og til.  :D

7003447[/snapback]

 

Ja, og litt creapy at det hele er basert på en sann historie :dontgetit:

7003461[/snapback]

Det er The Blair Witch Project og. :ermm:

7004122[/snapback]

 

Blair Witch er da ikke basert på en sann historie ?

 

Er selve filmen ekte videoklipp som ble funnet ?

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
Nå er den offisielle traileren til 300 sluppet. Kan nytes her. Herregud som jeg gleder meg. Blir glad hver gang jeg hører linjene:

Perser: "Our arrows will block out the sun".

 

Spartaner: "Then we will fight in the dark"

7004719[/snapback]

 

Den filmen ser så jævlig visuelt lekker ut som det går ann å få det, sitter nesten med en liten ereksjon etter å ha sett den traileren :dribble:

Lenke til kommentar
Nå er jo 300 basert på Frank Millers tegneserie, men hvor han har hentet inspirasjon fra er jo ikke godt å vite, men dette er jo ingen re-make av en gammel film.

7005026[/snapback]

 

Ok, men plottet er identisk... Thermopylene 480 BC, sparterne kjempet mot en en enorm overmakt osv

 

edit:plottet, ikke handlingen

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

"The graphic novel 300, written and illustrated by Frank Miller (with painted colors by Lynn Varley) depicts the Battle of Thermopylae and the events leading up to it from the perspective of Leonidas. The comic was particularly inspired by the film The 300 Spartans."

 

Nå har jeg ikke sett The 300 Spartans, men noe sier meg uansett at Snyders "300" kommer til å pulverisere The 300 Spartans.

Lenke til kommentar
Har nettopp sett Night 1 & 2 av "The Triangle".

 

En god mini-serie som jeg gleder meg til å se slutten av! Merkelig hvor mye mer spennende slike serier blir når det er noe "ekte" med bakgrunnen. :)

7003581[/snapback]

 

Har sett denne mini-serien. Den er ganske god, men den mangler liksom det lille ekstra for å komme "up there". Kanskje de heller kunne lage en liten serie i stedet for bare en mini-serie. :)

Lenke til kommentar
Nå er den offisielle traileren til 300 sluppet. Kan nytes her. Herregud som jeg gleder meg. Blir glad hver gang jeg hører linjene:

Perser: "Our arrows will block out the sun".

 

Spartaner: "Then we will fight in the dark"

7004719[/snapback]

In the shade. ;)

 

300 virker som en utrolig rå film, satt med frysninger under hele traileren. Herlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...