Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Fikk Sigurd drakedreper i dag, :p

Så den på klassetur i 4. klasse, tror jeg. Imponerte stort da, men tviler på den ville gjort det samme i dag. Likte vel helst det at han fyren fra Portveien 2 var med i den. Husker svært lite fra den, er den såpass bra at den er verdt å se igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Ok, så plan 9 om igjen i dag... Den var vel litt festelig alikevel.. Så forsåvidt Robot Monster og Destroy all planets óg.

 

Sorry for litt feil med frisør/kiropraktor. Ettersom jeg fikk dette muntlig overført for et år siden er det nok fullt mulig at jeg har begynt å rote litt ;)

 

I morgen blir det "Zontar, the thing from venus" og "The galaxy invader"! (kjøpte akkurat de tre forskjellige 50pack-dvdboksene!) Ny rekord i filmkjøp: 150 filmer på en dag :D

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar
Fikk Sigurd drakedreper i dag, :p

Så den på klassetur i 4. klasse, tror jeg. Imponerte stort da, men tviler på den ville gjort det samme i dag. Likte vel helst det at han fyren fra Portveien 2 var med i den. Husker svært lite fra den, er den såpass bra at den er verdt å se igjen?

Har ikke fått sett den enda. Kanskje i kveld. Husker jeg så den på kino, og det var veldig stas. Den er nok ikke like stas nå men.. Får sjå! :)

Lenke til kommentar
Noen som har noen synspunkter om Million Dollar Baby av Clintern?

Jeg ble nå ikke så overimponert, jeg, da. Du kan jo lese hva jeg synes om den her, hvis du vil.

 

Forresten, noen som vet når den eventuelle utgivelsesdatoen av Twin Peaks Season 2 er?

Ahh. Nice! Ga meg en grei pekepinn på filmen. Flere er også selvfølgelig velkomne å si sin mening :p

 

Hva slags side er det egentlig? Mange fler enn deg som anmelder filmer der? :)

Lenke til kommentar

Nå må du ikke ta mine ord til deg slavisk. De fleste har frekkheten til å kalle filmsmaken min sær, så sjansen for at du mener det samme er absolutt tilstedeværende.

 

TBS er et sted hvor en gjeng med filmnerder, blant annet noen fra dette forumet, kan ytre sine meninger om, ja, film. Filmnyheter og DVD-guide vil også komme, tror jeg. Siden er nyoppstartet, så det er heller lite, om noe, veldig spennende der nå. Ha tolmodighet og følg med oss videre. :)

 

Hele denne gjengen skriver anmeldelser...

Lenke til kommentar

Nå pleier ikke jeg å høre på hva kritikere sier, og nå tar jeg deg som en av dem ;) Filmen skal jeg nok se uansett, og sikkert kjøpe også. Det jeg helt egentlig lurer på er om jeg skal kjøpe 3 DVD Deluxe Edition av den. Ettersom jeg er ung og ikke veldig rik, trengs det litt gjennomtenkning til dette.

 

Pen side dere har fått i gang forresten. Hva slags filmer kommer dere i hovedsak til å anmelde? Noen spesiell sjanger? Gamle eller nye filmer? Skal følge med jeg ;)

Lenke til kommentar
Forresten, noen som vet når den eventuelle utgivelsesdatoen av Twin Peaks Season 2 er?

Fra Lynch-sida Dugpa.com, postet 9. mai i år (og så vidt jeg har hørt fremdeles riktig, og så nøyaktig noen utenfor Paramount vet):

Twin Peaks Season 2 DVD Delayed to Spring 2006

Today I have been given official word from Paramount that they will be pushing back the DVD release of Twin Peaks Season 2 on DVD to Spring 2006. The reason for the delay is to work with David Lynch to oversee the transfer of new masters. While it is another delay in such a long wait, at least it will be done right, which is by far the most important thing.

Lenke til kommentar

Glitrende, Njål. Du er en fin brikke å ha på forumet for uvitende sjeler som meg selv. Må vel bare fortsette å smøre meg med, den snart tomme, tolmodighetskremen min, da.

 

Bah, nå ble jeg minnet på Inland Empire også. Husker jeg leste denne artikkelen for en god stund siden. Da sprang jeg løpsk i huset en hel dag. DV-produksjon! Ja, det er mye å se frem til, gitt.

 

Master D: Hvis du ser under anmeldelseseksjonen på TBS, vil du se hvilke filmer som vil bli anmeldt...

Endret av Zaeira
Lenke til kommentar
Glitrende, Njål. Du er en fin brikke å ha på forumet for uvitende sjeler som meg selv. Må vel bare fortsette å smøre meg med, den snart tomme, tolmodighetskremen min, da.

Sjøl har jeg heldigvis serien på LaserDisc i tillegg, så hvis jeg skulle føle stort behov for et gjensyn klarer jeg meg inntil resten kommer på dvd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...