Edmund Blackadder Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Som regel går det jo an å konfigurere lydspor og tekstspor via fjernkontrollen når filmen er igang da.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg liker å gjøre det før filmen så alt er klart når det røde teppet går til siden. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er det noen flere enn meg som ikke bryr seg så hardt om ekstramateriale på DVD? Jeg er mest interessert i filmen og har alltid syns at ekstramateriale som regel er kjedelige greier. Jeg kjøpte meg f.eks. Ultimate Edition av La Haine, men har aldri giddi å se på ekstramaterialet. Vil heller se filmen to ganger. 6990412[/snapback] Jeg ser sjelden ekstramateriell, men likevell liker jeg å ha utgaver med masse stæsj på. Jeg finner en del ekstramateriell interessant og unerholdenede, men det blir sjelden til at jeg setter meg ned og ser det. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 hadde tenk meg å sjå " flyvende dolker" Vg sin filmanmeldesle så veit du sikkert ka for film det er. ka heiter dinne filmen på Engelsk? go film Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Den heter 'House of Flying Daggers' på engelsk. http://www.imdb.com/title/tt0385004/ Fryktelig dårlig spør du meg. Ikke at jeg likte de to andre filmene heller, men denne var enda verre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Noen andre enn meg som har lyst på denne? The Ultimate Hammer Collection Total Running Time: 1973 mins approxFeature Aspect Ratios: 16:9 Anamorphic Feature Audio Specs: Mono English Language / Mono Endret 3. oktober 2006 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
ttd Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 DoctorMacabre: Not really. House of Flying Daggers er like fantastisk som de to andre filmene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) DoctorMacabre: Not really. House of Flying Daggers er like fantastisk som de to andre filmene 6992422[/snapback] Jamen, det er jo Hammer... Endret 3. oktober 2006 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
ttd Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Doctor: Bildet er en sånn antihotlink-sak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jøss, skal fikse øyeblikkelig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er det noen flere enn meg som ikke bryr seg så hardt om ekstramateriale på DVD? Jeg er mest interessert i filmen og har alltid syns at ekstramateriale som regel er kjedelige greier. Jeg kjøpte meg f.eks. Ultimate Edition av La Haine, men har aldri giddi å se på ekstramaterialet. Vil heller se filmen to ganger. 6990412[/snapback] Jeg ser alltid ekstramaterialet etter jeg har sett DVDen, og noen ganger før hvis jeg har sett filmen før. Det er ofte jeg føler mer for en Director's Commentary av en film jeg har sett framfor en ny film. Lærer mer om filmer av sånt enn å lese om de. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er det noen som har denne boken om V For Vendetta? Synes den virker veldig interessant. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Så nettopp Magnolia. Må innrømme at jeg koser meg mye om dagen, de siste dagene har jeg sett A Clockwork Orange, Seven Samurai og Magnolia. Storinnkjøpet av 70 DVDer (nærmere 50 av dem filmer som jeg ikke hadde sett fra IMDBs topp 250) er en av de beste investeringene jeg har gjort. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Den nye Batman-filmen til Nolan og Bale har fått et midlertidig navn nå, "The Dark Knight" (i følge IMDB). Jeg synes nå egentlig de burde ha "Batman" inni der eller noe slik, jeg. Menmen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er ikke det lenge siden det ble kjent? Tråden om filmen har jo hett "The Dark Knight" lenge. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Åja. Visste jeg ikke. Sjekka ikke ut filmen på IMDB før nå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Fikk endelig sett Ninja Scroll utav "Manga Essentials " boksen min. Det var ein herlig film for å si det slik Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Se alltid til forumet først - Gammelt jungelordtak Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Quoter ifra DVD Times: Universal Pictures have announced the UK Region 2 DVD release of Fearless for 23rd October 2006 Noen som har peiling på release date for Fearless med deleted scenes? (ja spurte vel egentlig om dette i en annen, post, men føler det passer best her... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er det noen flere enn meg som ikke bryr seg så hardt om ekstramateriale på DVD? Jeg er mest interessert i filmen og har alltid syns at ekstramateriale som regel er kjedelige greier. Jeg kjøpte meg f.eks. Ultimate Edition av La Haine, men har aldri giddi å se på ekstramaterialet. Vil heller se filmen to ganger. 6990412[/snapback] Takk. Jeg vil heller se noe annet enn å benke meg ned å se ekstramaterialet itillegg. Det kunne seriøst ikke brydd meg mindre. Pleier heller ikke å kjøpe utgaver der det er mye ekstramateriale ettersom jeg aldri ser det. Ser ikke helt problemer med å kjøpe "billigutgaver" av filmer jeg, ettersom de funker helt fint til mitt bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg