Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen flere enn meg som ikke bryr seg så hardt om ekstramateriale på DVD? Jeg er mest interessert i filmen og har alltid syns at ekstramateriale som regel er kjedelige greier. Jeg kjøpte meg f.eks. Ultimate Edition av La Haine, men har aldri giddi å se på ekstramaterialet. Vil heller se filmen to ganger.

6990412[/snapback]

Jeg ser sjelden ekstramateriell, men likevell liker jeg å ha utgaver med masse stæsj på. Jeg finner en del ekstramateriell interessant og unerholdenede, men det blir sjelden til at jeg setter meg ned og ser det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
DoctorMacabre: Not really.

 

House of Flying Daggers er like fantastisk som de to andre filmene :)

6992422[/snapback]

:cry:

 

Jamen, det er jo Hammer...

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar
Er det noen flere enn meg som ikke bryr seg så hardt om ekstramateriale på DVD? Jeg er mest interessert i filmen og har alltid syns at ekstramateriale som regel er kjedelige greier. Jeg kjøpte meg f.eks. Ultimate Edition av La Haine, men har aldri giddi å se på ekstramaterialet. Vil heller se filmen to ganger.

6990412[/snapback]

Jeg ser alltid ekstramaterialet etter jeg har sett DVDen, og noen ganger før hvis jeg har sett filmen før. Det er ofte jeg føler mer for en Director's Commentary av en film jeg har sett framfor en ny film. Lærer mer om filmer av sånt enn å lese om de.

Lenke til kommentar

Quoter ifra DVD Times:

 

Universal Pictures have announced the UK Region 2 DVD release of Fearless for 23rd October 2006

 

Noen som har peiling på release date for Fearless med deleted scenes? (ja spurte vel egentlig om dette i en annen, post, men føler det passer best her...

Lenke til kommentar
Er det noen flere enn meg som ikke bryr seg så hardt om ekstramateriale på DVD? Jeg er mest interessert i filmen og har alltid syns at ekstramateriale som regel er kjedelige greier. Jeg kjøpte meg f.eks. Ultimate Edition av La Haine, men har aldri giddi å se på ekstramaterialet. Vil heller se filmen to ganger.

6990412[/snapback]

 

Takk.

 

Jeg vil heller se noe annet enn å benke meg ned å se ekstramaterialet itillegg. Det kunne seriøst ikke brydd meg mindre. Pleier heller ikke å kjøpe utgaver der det er mye ekstramateriale ettersom jeg aldri ser det. :)

 

Ser ikke helt problemer med å kjøpe "billigutgaver" av filmer jeg, ettersom de funker helt fint til mitt bruk. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...