Manx Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hvis LarsP mener den er dårlig, da må den være ræva. Den må jeg nesten få sett :!: Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hvis LarsP mener den er dårlig, da må den være ræva. Den må jeg nesten få sett :!: 6978210[/snapback] Den er morsom. Riktignok ; "spesialeffektene" suger men desto morsomere. Lenke til kommentar
............... Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) hvor får jeg kjøpt The Ultimate Matrix Collection (10 Disc), altså denne i butikkene? (fysisk) og blir prisen ca det samme? ok, linken er fucked, men dere veit kanskje hvem jeg mener.. Endret 2. oktober 2006 av karlsn Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Kjøpte den selv for 250 kr på Platekompaniet. Lenke til kommentar
............... Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Kjøpte den selv for 250 kr på Platekompaniet. 6984740[/snapback] hmm okey.. Takker Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Noen andre som syns at IMDB-folk er altfor strenge på feks komedier, har sett mange gode komedier som har fått 3-4/10. De skal sies at de somregel har null handling, men det er ikke det som er poenget med en komedie heller. Eksempel 6978024[/snapback] Skal ikke uttale meg om den filmen der, men når fabelaktige Jim Carrey komedier som "The Mask", "Ace Ventura", "Liar Liar" og sist men ikke minst "Dumb&Dumber" ikke engang får over 7 i snitt viser det bare hvor lite verdsatt komedier er på IMDb. "Dumb&Dumber" er den eneste filmen ved siden av "Independence Day" som fikk meg til å se den om igjen samme dag på kinoen. Jeg lo like godt, om ikke bedre, andre gangen. Det er få ting som gir mer glede enn å hyle ut i latter i en sal med over 500 mennesker når en fugl blir drept av en kork. I hvert fall når man er den eneste som ler Bestekompisen min var faktisk bekymret for om jeg fikk puste. Den filmen har uten tvil forlenget livet mitt med 25 år. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Anmeldelse av The Departed. Sweet. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Anmeldelse av The Departed. Sweet. 6986730[/snapback] Så langt ligger den på 100% på Rottentomatoes Men så er det kun 9 omtaler så langt, så det går nok litt ned, men sikkert ikke så mye. Lenke til kommentar
stout Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg så Hoodwinked (Sannheten om Rødhette) her om dagen. Ble ikke skuffet Men er det noen som har sett både engelsk og norsk versjon, og kan si om den norske er verdt å se i tillegg? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 I morra skal jeg i teorien se Stella Dallas på skolen. Noen som har sett denne filmen med den mildt sagt suspekte tittelen? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Haha, den så virkelig tvilsom ut. "Stella Dallas" rofl :!: Mangler bare dette coveret. Da hadde det vært skikkelig suspekt! Den varer heldigvis bare i 106 min Edit: Glemte å legge til url'en. Endret 3. oktober 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Noen andre som syns at IMDB-folk er altfor strenge på feks komedier, har sett mange gode komedier som har fått 3-4/10. De skal sies at de somregel har null handling, men det er ikke det som er poenget med en komedie heller. Eksempel 6978024[/snapback] Du kødder? Den er jo helt jævlig. 6978121[/snapback] Er en film jeg aldri kommer til å kaste bort tiden på. Kast aldri bort tiden på denne heller! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er det flere som gleder seg til employee of the month? Eneste grunnen til at jeg gleder meg er egentlig at Dane Cook spiller. Etter å ha sett og hørt alt jeg har funnet av stand-up materialet hans har jeg blitt skikkelig fan av mannen. Håper de har gitt litt plass til noe av humoren hans, og at vi ikke bare får se standard hollywood humor. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Blæ. Heldigvis tok jeg mine forhåndsregler og bestilte Stella Dallas på DVD i forrige uke. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er en film jeg aldri kommer til å kaste bort tiden på. Kast aldri bort tiden på denne heller! 6988491[/snapback] du har ikke en gang sett filmen. Jeg sitter her og lurer på hvilken film jeg ska kjøpe nå, noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Er det noen flere enn meg som ikke bryr seg så hardt om ekstramateriale på DVD? Jeg er mest interessert i filmen og har alltid syns at ekstramateriale som regel er kjedelige greier. Jeg kjøpte meg f.eks. Ultimate Edition av La Haine, men har aldri giddi å se på ekstramaterialet. Vil heller se filmen to ganger. Endret 3. oktober 2006 av cun Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Noen ganger er det faktisk veldig underholdene og interessant å se ekstramaterialet, mens som oftest er det bare kjedelige greier. Men det er jo litt kult å ha Special collector's edition av filmer. Det samme er med kommentarspor, det kan være interessant og gøy, men pleier å være kjedelig. Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Noen andre som syns at IMDB-folk er altfor strenge på feks komedier, har sett mange gode komedier som har fått 3-4/10. De skal sies at de somregel har null handling, men det er ikke det som er poenget med en komedie heller. Eksempel 6978024[/snapback] Skal ikke uttale meg om den filmen der, men når fabelaktige Jim Carrey komedier som "The Mask", "Ace Ventura", "Liar Liar" og sist men ikke minst "Dumb&Dumber" ikke engang får over 7 i snitt viser det bare hvor lite verdsatt komedier er på IMDb. "Dumb&Dumber" er den eneste filmen ved siden av "Independence Day" som fikk meg til å se den om igjen samme dag på kinoen. Jeg lo like godt, om ikke bedre, andre gangen. Det er få ting som gir mer glede enn å hyle ut i latter i en sal med over 500 mennesker når en fugl blir drept av en kork. I hvert fall når man er den eneste som ler Bestekompisen min var faktisk bekymret for om jeg fikk puste. Den filmen har uten tvil forlenget livet mitt med 25 år. 6986721[/snapback] Dumb and dumber er tidenes komedie by far En gang så jeg den vel en 8-9 ganger på en helg. Den er så herlig Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er det noen flere enn meg som ikke bryr seg så hardt om ekstramateriale på DVD? Jeg er mest interessert i filmen og har alltid syns at ekstramateriale som regel er kjedelige greier. Jeg kjøpte meg f.eks. Ultimate Edition av La Haine, men har aldri giddi å se på ekstramaterialet. Vil heller se filmen to ganger. 6990412[/snapback] Må si meg ganske enig der. Savner nesten det at filmen bare starter når man setter i discen, slik som med gode gamle videofilmer og ikke trenger å trykke seg ihjel gjennom menyer. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Meny har jeg ikke noe stort problem med. Greit å stille inn audio- og tekskonfigurasjoner før filmen spinnes i vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg