Dorian Gray Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 OMG SHIT YES! *danse på gulvet* ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! Downey Jr for prez, seriously. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Det var jo også en reaksjon Men det kan bli veldig bra, liker når de prøver å dytte noen som ikke passer inn i den type roller. Men det kan jo slå begge veier, men mannen er jo en kongeskuespiller, så vi får satse på at det går i +++ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg hadde absolutt ingen planer om å se Iron Man, da jeg fryktet at vi kom til å se Vin Diesel i rollen, men dette lover veldig godt. I mange superheltfilmer tenker de kun på rollen som superhelten, uten å tenke over at det faktisk skal være en alterego som skal være realistisk. Nå får vi faktisk Iron Man OG Tony Stark. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Er jo bare fint at de går bort i fra den vanlige superhelt typen som f. eks. Vin Diesel og over til folk som faktisk takler begge sider av det er en superhelt ikke bare action delen... Men vi kan vel helt sikkert takke Jon Favreau for et glimmerende valg Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 nå ser det ut som play har fått orden på £/€ prisene, er snakk om noen få øre forskjell. men jeg kjøpte en serie for €5.99 altså 50kr når prisene var falsk lave. men fikk den faen meg for det. så der sparte jeg 130 kr Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Det er jo fine saker, men tenker at jeg skal holde litt øye med dem et par ukers tid sånn at det forblir sånn også Edit: 5.99 er mer i nærheten av 65-70 kroner enn 50 Endret 29. september 2006 av Manx Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) xe.com sier 49kr. Endret 29. september 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Engelsk pund koster i dag 12.1 kroner, noe som gjør 5,99 til 72,4 kroner... DnB Nor - valutakurser Edit: Du skrev selvfølgelig euro og ikke pund og da er det selvfølgelig riktig. Ligger fremdeles å tenker i pund når det gjelder play Endret 29. september 2006 av Manx Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Downey jr. som Iron Man er et utrolig spennende valg. Karaktermessig så minner de faktisk en del om hverandre også. En god skuespiller og noe som hever forventningene et lite hakk for den filmen. Ble gankse overasket der. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Engelsk pund koster i dag 12.1 kroner, noe som gjør 5,99 til 72,4 kroner... DnB Nor - valutakurser Edit: Du skrev selvfølgelig euro og ikke pund og da er det selvfølgelig riktig. Ligger fremdeles å tenker i pund når det gjelder play 6964962[/snapback] jeg snakker om € jeg, man kan fremdels ikke kjøpe noe i £ der nå Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Engelsk pund koster i dag 12.1 kroner, noe som gjør 5,99 til 72,4 kroner... DnB Nor - valutakurser Edit: Du skrev selvfølgelig euro og ikke pund og da er det selvfølgelig riktig. Ligger fremdeles å tenker i pund når det gjelder play 6964962[/snapback] jeg snakker om € jeg, man kan fremdels ikke kjøpe noe i £ der nå 6965080[/snapback] Hvis du ser under edit så vil du se at jeg har rettet på meg selv, lenge får du fikk mulighet til det Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 bastard, så såklart ikke det. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg tenkte jeg skulle bestille meg noen filmer fra half.com. Half.com Utrolig fine priser. Men det jeg lurer på er hva Marketplace innebærer. Er det orginale filmer, er de brukte? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 nå ser det ut som play har fått orden på £/€ prisene, er snakk om noen få øre forskjell. men jeg kjøpte en serie for €5.99 altså 50kr når prisene var falsk lave. men fikk den faen meg for det. så der sparte jeg 130 kr 6964908[/snapback] Av de tingene jeg bestilte under feilprisingen nedover er det oppgitt at de er sendt for de to tingene som gikk direkte til "Packing" (og som det også er trukket penger for), mens de andre tingene er kansellert. Mottok bestillingsbekreftelse på alt, men har til gode å få beskjed om både kansellering av de det gjelder, og "Shipping Notice" for de to det gjelder, noe jeg synes er litt svakt. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 ble bedt ut på fest, men hadde ikke lyst i dag, så blir heller en del filmtitting. pappa og stemora mi er filmfantaster og har en kjempesamling dvd'er som bare vokser, like gøy hver gang jeg er der. så idag lånte jeg med disse filmene hjem: - Rowan Atkinson Live (sett) - Twelve Monkeys (ikke sett) - Scarface (sett utallige ganger, like bra hver gang) - The machinist (sett) - Originale Motorsag-massakren (sett) "bring down grandpa" - Liar, Liar (sett) - NARC (ikke sett) noen anbefalinger her? gjør ikke noe om jeg har sett den før, siden jeg lånte med de jeg har sett fordi jeg liker dem godt. et spørsmål: noen her med utdanning innen film som kan gi tips til linjer eller skoler? hadde vært flott Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Twelve Monkeys ville jeg gått for Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Twelve Monkeys ville jeg gått for 6966051[/snapback] da går jeg for den og sikkert noen fler. starter ballet med Twelve monkeys. Endret 29. september 2006 av Spazz Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 ja for twelve monkeys Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Ble plutselig voldsomt i tvil her. Inkluderes frakta når tollen skal sjekke pakka? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Ble plutselig voldsomt i tvil her.Inkluderes frakta når tollen skal sjekke pakka? 6966583[/snapback] Frakt inkluderes ikke i regnestykket om hvorvidt pakka er over mva-grensa (verdi NOK199,50 + frakt NOK75 = fremdeles under mva-grensa), men er selve verdien over grensa regnes også frakt med (verdi NOK205 + frakt NOK25 = mva-grunnlag NOK230).l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg