Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Engelsk pund koster i dag 12.1 kroner, noe som gjør 5,99 til 72,4 kroner...

 

DnB Nor - valutakurser

 

Edit: Du skrev selvfølgelig euro og ikke pund og da er det selvfølgelig riktig. Ligger fremdeles å tenker i pund når det gjelder play :)

6964962[/snapback]

 

jeg snakker om € jeg, man kan fremdels ikke kjøpe noe i £ der nå

6965080[/snapback]

 

Hvis du ser under edit så vil du se at jeg har rettet på meg selv, lenge får du fikk mulighet til det :tease:

Lenke til kommentar
nå ser det ut som play har fått orden på £/€ prisene, er snakk om noen få øre forskjell.

 

men jeg kjøpte en serie for €5.99 altså 50kr når prisene var falsk lave. men fikk den faen meg for det. så der sparte jeg 130 kr

6964908[/snapback]

Av de tingene jeg bestilte under feilprisingen nedover er det oppgitt at de er sendt for de to tingene som gikk direkte til "Packing" (og som det også er trukket penger for), mens de andre tingene er kansellert.

Mottok bestillingsbekreftelse på alt, men har til gode å få beskjed om både kansellering av de det gjelder, og "Shipping Notice" for de to det gjelder, noe jeg synes er litt svakt.

Lenke til kommentar

ble bedt ut på fest, men hadde ikke lyst i dag, så blir heller en del filmtitting.

pappa og stemora mi er filmfantaster og har en kjempesamling dvd'er som bare vokser, like gøy hver gang jeg er der. så idag lånte jeg med disse filmene hjem:

 

- Rowan Atkinson Live (sett)

- Twelve Monkeys (ikke sett)

- Scarface (sett utallige ganger, like bra hver gang)

- The machinist (sett)

- Originale Motorsag-massakren (sett) "bring down grandpa" :D

- Liar, Liar (sett)

- NARC (ikke sett)

 

noen anbefalinger her? gjør ikke noe om jeg har sett den før, siden jeg lånte med de jeg har sett fordi jeg liker dem godt.

 

 

et spørsmål: noen her med utdanning innen film som kan gi tips til linjer eller skoler? hadde vært flott :)

Lenke til kommentar
Ble plutselig voldsomt i tvil her.

Inkluderes frakta når tollen skal sjekke pakka?

6966583[/snapback]

Frakt inkluderes ikke i regnestykket om hvorvidt pakka er over mva-grensa (verdi NOK199,50 + frakt NOK75 = fremdeles under mva-grensa), men er selve verdien over grensa regnes også frakt med (verdi NOK205 + frakt NOK25 = mva-grunnlag NOK230).l

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...