Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rart hvordan folk deler filmer inn i to kategorier; underholdning og "tenkefilmer". Såkalte tenkefilmer blir som regel rakket ned på av både hopen og filmkjennere, av den grunn at de er en uengasjerende kvasifilosofisk smørje av noe selvhøytidlig møl.

 

Jeg, for min del, blir mer underholdt av Oasis enn Armageddon. Spør du meg, er sistnevnte en skikkelig bedriten møkkafilm som kun tjener rebellene blandt filminteresserte. Rebellene har, som dramaelevene på Foss vgs, desverre blitt alt for mange til at det hviler noe rebelsk over denne gruppen lenger. Så hva er da poenget med å like Armageddon lenger? Spør du meg er underholdningsverdi sjelden en konstant mengde.

 

Ah. Deilig å sparke omkring. Før Armageddon-gjengen vansirer meg: Jeg diskuterer med en 'løs i snippen'-tone.

6950235[/snapback]

 

 

La oss redigere litt og vise hvordan du egentlig angriper deg selv litt ;) :

 

Rart hvordan folk deler filmer inn i to kategorier; underholdning og "tenkefilmer". Såkalte underholdningsfilmer blir som regel rakket ned på av både hopen og filmkjennere, av den grunn at de er en realismekåt fantasiløs smørje av noe selvhøytidlig møl.

 

Det er faktisk mulig å like flere typer film. :)

 

Jeg kan bare takke meg lykkelig at jeg kan nyte både tankefilmer som Oasis og filmer som fornekter realisme og appelerer til fantasi (som eksempelvis Armageddon og Independence Day). Det eneste som kan ødelegge slike filmer er å se dem sammen med realismerunkerne som teller kuler og legger merke til at flyet aldri hadde nok drivstoff til å fly så langt.

 

Den eneste som bør telle kuler er Clintern. Noe han ikke er særlig flink til, men det gjør så lite da det gir oss et av de beste filmsitatene som er kommet. :)

Lenke til kommentar
Las Vegas er kanonbra. Sitter og ser på det as we speak.

6961881[/snapback]

 

vet. En av de beste seriene som er. Må få kjøpt meg de sesongene som er så jeg får med meg serien som helhet. Ser bare episodene hulter til bulter.

 

Er glad Josh Duhamel er med i Transformers, han virker som en talentfull skuespiller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...