Captain Charisma Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Beste filmene til Stephen Chow etter min mening: 1. The King Of Comedy (beste komediefilm jeg har sett) 2. The God Of Cookery 3. Shaolin Soccer 4. Fight Back To School 5. Royal Tramp Mannen har så mange bra filmer, men dette er favorittene. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Det har kommet en trailer til Chan-Wook Park's neste film, I'm a cyborg but that's OK. Joblo!, trykk på posteren i artikkelen og se traileren. Står at det ligner en kryssning mellom 12 Monkey og The Fisher King og det ser ikke ut som om det er så veldig langt fra sannheten Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Rart hvordan folk deler filmer inn i to kategorier; underholdning og "tenkefilmer". Såkalte tenkefilmer blir som regel rakket ned på av både hopen og filmkjennere, av den grunn at de er en uengasjerende kvasifilosofisk smørje av noe selvhøytidlig møl. Jeg, for min del, blir mer underholdt av Oasis enn Armageddon. Spør du meg, er sistnevnte en skikkelig bedriten møkkafilm som kun tjener rebellene blandt filminteresserte. Rebellene har, som dramaelevene på Foss vgs, desverre blitt alt for mange til at det hviler noe rebelsk over denne gruppen lenger. Så hva er da poenget med å like Armageddon lenger? Spør du meg er underholdningsverdi sjelden en konstant mengde. Ah. Deilig å sparke omkring. Før Armageddon-gjengen vansirer meg: Jeg diskuterer med en 'løs i snippen'-tone. 6950235[/snapback] La oss redigere litt og vise hvordan du egentlig angriper deg selv litt : Rart hvordan folk deler filmer inn i to kategorier; underholdning og "tenkefilmer". Såkalte underholdningsfilmer blir som regel rakket ned på av både hopen og filmkjennere, av den grunn at de er en realismekåt fantasiløs smørje av noe selvhøytidlig møl. Det er faktisk mulig å like flere typer film. Jeg kan bare takke meg lykkelig at jeg kan nyte både tankefilmer som Oasis og filmer som fornekter realisme og appelerer til fantasi (som eksempelvis Armageddon og Independence Day). Det eneste som kan ødelegge slike filmer er å se dem sammen med realismerunkerne som teller kuler og legger merke til at flyet aldri hadde nok drivstoff til å fly så langt. Den eneste som bør telle kuler er Clintern. Noe han ikke er særlig flink til, men det gjør så lite da det gir oss et av de beste filmsitatene som er kommet. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Noen som har sett den digitalt restaurerte versjonen av King Kong? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Har Special Edition ja, men ville heller se den i svart-hvitt. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Speed går i morgen, er den god/morsom/underholdende? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Kort og godt: JA... Seriøst har du ikke sett Speed? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Speed går i morgen, er den god/morsom/underholdende? 6959974[/snapback] Speed var fet. Men ikke finn på å se to'ern. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Speed er en av de bedre actionfilmene jeg har sett! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jepp, den er bra. En av de bedre rollene til Keanu (som egentlig ikke sier mye). Men den er original og kreativ, og hvis jeg husker filmhistorien min riktig så satt den i gang et ras av liknende filmer. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Speed er en skikkelig god, underholdende actionfilm. Oppfølgeren er ikke noe særlig. Endret 28. september 2006 av Cyberfrog Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Cruise Control enls Digger Speed jeg ja Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Speed går i morgen, er den god/morsom/underholdende? 6959974[/snapback] Speed var fet. Men ikke finn på å se to'ern. 6960392[/snapback] Jo, 2'eren er et must. Den er hysterisk morsom. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Njål! Du som har peil, sjekk filmID tråden Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Sylvester med i Las Vegas serien på TV3. Litt morsomt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Las Vegas er kanonbra. Sitter og ser på det as we speak. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Las Vegas er kanonbra. Sitter og ser på det as we speak. 6961881[/snapback] vet. En av de beste seriene som er. Må få kjøpt meg de sesongene som er så jeg får med meg serien som helhet. Ser bare episodene hulter til bulter. Er glad Josh Duhamel er med i Transformers, han virker som en talentfull skuespiller. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Er Las Vegas oppi 3 sesonger nå? Tenkte jeg skulle kjøpe fra www.play.com. Hyggelige priser der. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Lenge siden jeg har kikket innom www.allmovie.com nå, og nettsiden var jo endelig blitt like bra som allmusic. Anbefales Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Og Iron Man skal spilles av... Joblo! Er jo et orginalt valg for å si det sånn, kan jo bli bra. Men hadde vel kanskje forventet meg en mer "Tom Cruise" type i rollen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg