Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner ikke jeg. Det finnes en rekke underholdende pop-corn filmer der ute som er verdt å bruke tid og penger på, men Armageddon er rett og slett ikke en av dem.

 

Liv Tyler, Amerikans-overpatriotisme, kjipe karakterer og mangelen av scener man faktisk husker i ettertid er en meget dårlig miks.

6951497[/snapback]

Liv Tyler, amerikansk overpatriotisme, karakterene og scenene er alle gode i mine øyne, spesielt karakterene. Rockhound og Lev fortjente hver sin Oscar.

Lenke til kommentar

Haha så styggt. Sitter barnevakt her og greier. Skulle sette meg ned slå ihjel timene med Kung Fu Hustle. 10 min og eg gav opp. Lyden var heilt idiot. Hørte jo ikkje ein meter av de de sa,bare litt lyder av og til og jævlig høg musikk.

 

Godt eg har ein engelsk versjon heime som ikkje er testet enda,kan umulig vere defekte begge to :wee:

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke jeg. Det finnes en rekke underholdende pop-corn filmer der ute som er verdt å bruke tid og penger på, men Armageddon er rett og slett ikke en av dem.

 

Liv Tyler, Amerikans-overpatriotisme, kjipe karakterer og mangelen av scener man faktisk husker i ettertid er en meget dårlig miks.

6951497[/snapback]

Liv Tyler, amerikansk overpatriotisme, karakterene og scenene er alle gode i mine øyne, spesielt karakterene. Rockhound og Lev fortjente hver sin Oscar.

6952627[/snapback]

 

Må si jeg støtter Steffy her.

 

Elsker spesielt scena hvor alle synger med på "Leaving in a Jetplane".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Kung-Fu Hustle var jo grei nokk den men litt vel Overdrevent og unarturligt i "noen" trekk men det går jo greit det da

6953154[/snapback]

Det er jo sjarmen med filmen da.

 

Må vel se Shaolin Soccer en dag, men føler ikke at den kan bli like bra.

6954371[/snapback]

 

Den er bedre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...