Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Filmvitenskap har null praksis. Kun teori. Hva man kan bli? Journalist, jobbe i kulturdepartementet, kinovesenet, hva veit vel jeg...

6947378[/snapback]

 

:wee:

 

Flott at du har oversikten over muligheten utdannelsen gir deg.

 

Steffyboy; Det han får er status. Mens vi alle vet at dine og mine meninger kommer fra Bayhjernevaskede skrotinger så har Cun kompetansepondus som bare skubber oss til side ;)

 

Filmvitenskap høres interessant ut, synd slike studier ikke er mulig for en tobarnsfar bosatt i Bergen.

Lenke til kommentar

Pøh, han har enda ikke lært noe jeg ikke har lest i bøker jeg har kjøpt selv eller lånt på biblioteket i friminuttene på videregående. Det kommer nok pondus-kunnskaper snart, da så jeg tror jeg må lese mer. Men så har jeg faktisk sett The Graduate, og jeg foretrekker fortsatt Armageddon.

 

Seriøst, det er tidenes film, den har INGEN feil. Det er en perfekt film. Hvorfor krangle?

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Pøh, han har enda ikke lært noe jeg ikke har lest i bøker jeg har kjøpt selv eller lånt på biblioteket i friminuttene på videregående. Forskjellen er at jeg faktisk har sett The Graduate, og foretrekker fortsatt Armageddon.

 

Seriøst, det er tidenes film, den har INGEN feil. Det er en perfekt film. Hvorfor krangle?

6947562[/snapback]

 

 

Bah, syntes nå fortsatt The Rock overgår den. *glede seg til å se slow motion transformers neste sommer*.

 

Og ja du kan være president i Baykulten jeg planlegger å starte neste sommer

Lenke til kommentar
Pøh, han har enda ikke lært noe jeg ikke har lest i bøker jeg har kjøpt selv eller lånt på biblioteket i friminuttene på videregående. Forskjellen er at jeg faktisk har sett The Graduate, og foretrekker fortsatt Armageddon.

 

Seriøst, det er tidenes film, den har INGEN feil. Det er en perfekt film. Hvorfor krangle?

6947562[/snapback]

 

 

Bah, syntes nå fortsatt The Rock overgår den. *glede seg til å se slow motion transformers neste sommer*.

 

Og ja du kan være president i Baykulten jeg planlegger å starte neste sommer

6947567[/snapback]

 

Da er vi to, men Armageddon er bare et fluefittehår bak. Men Transformers er vel filmen som kan toppe begge to :w00t:

Lenke til kommentar
Pøh, han har enda ikke lært noe jeg ikke har lest i bøker jeg har kjøpt selv eller lånt på biblioteket i friminuttene på videregående. Det kommer nok pondus-kunnskaper snart, da så jeg tror jeg må lese mer. Men så har jeg faktisk sett The Graduate, og jeg foretrekker fortsatt Armageddon.

 

Seriøst, det er tidenes film, den har INGEN feil. Det er en perfekt film. Hvorfor krangle?

6947562[/snapback]

Armageddon er en bra film, men ikke noe mesterverk, tbh. Sett minst 30 filmer jeg liker bedre enn den.

Lenke til kommentar

Jeg har sett 100 vis av filmer som er bedre enn Armageddon, men det har ingenting med saken å gjøre. Når det derimot kommer til underholdning så ligger den så og si på toppen av lista sammen med noen få andre filmer (The Rock, POC 1&2 osv) filmer som gir deg alt det du vil ha og litt til...

 

Filmer som gjør at du slipper å tenke, alt det du trenger å gjøre er kose seg...

Lenke til kommentar

Rart hvordan folk deler filmer inn i to kategorier; underholdning og "tenkefilmer". Såkalte tenkefilmer blir som regel rakket ned på av både hopen og filmkjennere, av den grunn at de er en uengasjerende kvasifilosofisk smørje av noe selvhøytidlig møl.

 

Jeg, for min del, blir mer underholdt av Oasis enn Armageddon. Spør du meg, er sistnevnte en skikkelig bedriten møkkafilm som kun tjener rebellene blandt filminteresserte. Rebellene har, som dramaelevene på Foss vgs, desverre blitt alt for mange til at det hviler noe rebelsk over denne gruppen lenger. Så hva er da poenget med å like Armageddon lenger? Spør du meg er underholdningsverdi sjelden en konstant mengde.

 

Ah. Deilig å sparke omkring. Før Armageddon-gjengen vansirer meg: Jeg diskuterer med en 'løs i snippen'-tone.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...