Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uwe Boll, I challenge you to a game of Quake 3 Arena. In similar vein to your own challenge, I promise to show you how to use a mouse but will not actually do this. I will neglect to tell you I have played Q3A for six years and most likely whip your, and 4 other sucky producers', ass. If any one of those producers is unable to properly play Q3A like a normal man (e.g. too young), I will ignore this and whip the shit out of him anyway. Afterwards I will proclaim that this proves your movies suck.

 

 

Snakk om "Oja, filmene mine suger? Skal vi sloss om det?"

 

Jeg heiet på at han skulle få nesebeinet slått opp i hjernen =(

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Hørte på P4 istad at Russell Crowe har sagt ja til å spille Maximus i en ny Gladiator film.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

At Maximus dør i den første filmen ser produsentene på som en bagatell de skal klare å omgå. Eneste måten det på en någelunde logisk måte er mulig, må vell være å lage en Gladiator prequel.
Listen over oppfølgere vill tydeligvis ingen ende ta.
Lenke til kommentar

Wohoo! Enda en film som Russel Crowe i hovedrollen. Han er min favoritt skuespiller og Gladiator er en av mine favoritt filmer.. Eneste jeg er redd for er at den neste filmen ikke holder mål, men med samme regissør tror jeg dette skal gå bra. Og så tror ikke jeg har sett en dårlig film hvor Crowe har hatt hovedrollen.

 

En prequel om livet som General hadde jo vært konge. Kanskje man får vite litt mer om bakgrunnen hans og bakgrunnen til Roma og keiseren fra Gladiator.

 

Gleder meg!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
:dontgetit:

 

Synes Maximus (!) var altfor endimensjonal. Bra film, men ikke stort mer enn underholdning for meg.

6946045[/snapback]

 

Ikke stort mer enn underholdning? Du sier det som om det var noe negativt. Forventet du deg en åpenbaring?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...