Zappza Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Noen som har sett Running Scared her? Er den så bra som kompisen min sier? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hvis du liker unødvendig vold så ja aboslutt, da er den en utrolig spennende og interessant film. Men er ikke en særlig intelligent eller viktig film. Bare underholdning. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Dette trenger ingen forklaring. http://www.kjendis.no/2006/09/26/477902.html Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hahaha, så uendelig fett! :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Uwe Boll, I challenge you to a game of Quake 3 Arena. In similar vein to your own challenge, I promise to show you how to use a mouse but will not actually do this. I will neglect to tell you I have played Q3A for six years and most likely whip your, and 4 other sucky producers', ass. If any one of those producers is unable to properly play Q3A like a normal man (e.g. too young), I will ignore this and whip the shit out of him anyway. Afterwards I will proclaim that this proves your movies suck. Snakk om "Oja, filmene mine suger? Skal vi sloss om det?" Jeg heiet på at han skulle få nesebeinet slått opp i hjernen =( Endret 26. september 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Dette trenger ingen forklaring.http://www.kjendis.no/2006/09/26/477902.html 6942656[/snapback] Damn, jeg har ventet lenge på de kampene her. Uwe vasker ringen med de anmelderene da.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Da bør han jo bytte jobb fort som f... og heller bli bokser. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hørte på P4 istad at Russell Crowe har sagt ja til å spille Maximus i en ny Gladiator film. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): At Maximus dør i den første filmen ser produsentene på som en bagatell de skal klare å omgå. Eneste måten det på en någelunde logisk måte er mulig, må vell være å lage en Gladiator prequel. Listen over oppfølgere vill tydeligvis ingen ende ta. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Anmelderen var passe dårlig da. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Wohoo! Enda en film som Russel Crowe i hovedrollen. Han er min favoritt skuespiller og Gladiator er en av mine favoritt filmer.. Eneste jeg er redd for er at den neste filmen ikke holder mål, men med samme regissør tror jeg dette skal gå bra. Og så tror ikke jeg har sett en dårlig film hvor Crowe har hatt hovedrollen. En prequel om livet som General hadde jo vært konge. Kanskje man får vite litt mer om bakgrunnen hans og bakgrunnen til Roma og keiseren fra Gladiator. Gleder meg! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Synes Maximus (!) var altfor endimensjonal. Bra film, men ikke stort mer enn underholdning for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Synes Maximus (!) var altfor endimensjonal. Bra film, men ikke stort mer enn underholdning for meg. 6946045[/snapback] Ikke stort mer enn underholdning? Du sier det som om det var noe negativt. Forventet du deg en åpenbaring? Lenke til kommentar
Foregangsmannen Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Gladiator var herlig. Beste episke filmen jeg har sett (eller hva man man kaller den sjangeren). Men jeg ser ikke vitsen i å lage en ny film. Ting kan fort bli klisjefylt eller urealistisk i en oppfølger. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Ting kan fort bli klisjefylt eller urealistisk i en oppfølger. 6946274[/snapback] Hvorfor? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Gladiator er en skikkelig godfilm. Husker den ble flittig sett på VHS hos en kamerat, det var en veldig tøff film, og scenene i Colusseum var utrolig bra lagd. Endret 26. september 2006 av quakie Lenke til kommentar
Foregangsmannen Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Ting kan fort bli klisjefylt eller urealistisk i en oppfølger. 6946274[/snapback] Hvorfor? 6946393[/snapback] Fordi man skal overgå de spektaktulære scenene fra ener'n. Dessuten må man utvikle karakterer og historie. Er man ikke kreativ nok, kan ting fort bli nakent. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Vi har fått utdelt en øvingsoppgave i filmvitenskap: Velg ett av de filmatiske grunnelementene -- mise-en-scène, kinematografi, lyd eller redigering -- og gjør greie for hvordan funksjonene innenfor dette grunnelementet utnyttes i fortellingen av historien i Requiem for a Dream. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Du har vel tenkt å skrive av oppgaven av en i klassen, fordi du skulket timen der de viste RfaD? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 HERREGUD! Jeg kommer til å eie filmvitenskap. Jeg skrev det der på GK. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hva blir man av filmvitenskap? Det virker egentlig som det meste går ut på teori, som man kan lese seg til på egenhånd, framfor praksisen som jeg skulle gjerne hatt hvis jeg først gikk filmskole. Jeg hadde heller solgt alt av verdi, kjøpt et kamera, tatt en R. Rodriguez og satset på gull, tbh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg