Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får håpe for dems del at det er midlertidlig, eller så er det veldig lett å finne andre butikker å handle fra som jeg skrev i mailen til dem.

 

Svaret fra play:

 

Thank you for your email.

 

We sincerely apologise for the recent problems you have been experiencing with our website.

 

Currently our Technical Support department is in the process of making vital updates to both the Play.com and PlayUSA.com websites and we ask that you please bear with us during these changes.

 

We are of course interested in any customer feedback we may receive therefore we have forwarded your enquiry to the relevant department for their attention.

 

We hope we are able to address any specific issues you may have and we aim to reply to you as soon as possible.

 

We sincerely apologise for any inconvenience caused and thank you for your patience and valued custom.

 

Kind Regards

 

Play

Lenke til kommentar

De har vel kanskje hatt en historie som omhandler vietnam, ikke vet jeg...

 

Edit:

 

Er så glad jeg ikke har fått ut fingern og fått kjøpt de siste 7 sesongene av Mash, når jeg kan få den nye samlingen med alle 11 og orginal filmen til en mye billigere pris :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Er så glad jeg ikke har fått ut fingern og fått kjøpt de siste 7 sesongene av Mash, når jeg kan få den nye samlingen med alle 11 og orginal filmen til en mye billigere pris :)

6937731[/snapback]

Mottok sesong nr 8 i posten i dag, har sett den boksen de viser til (og har lyst på den), men så lenge DDD selger sesongene til under toll-pris, blir det hver sesong enkeltvis for meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...