dimiles Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Erre noen som veit noe om The Triangle?' En mini-serie i tre deler om Bermudatriangelet. Vant den på jobben igår, så får vel se den en gang.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Er det noen grunn til at Play har gjort det sånn? Er jo ganske dumt av de. 6929654[/snapback] De har sagt at det er et problem som oppsto når de oppgraderte sidene sine og skulle se på saken. Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 De har sagt at det er et problem som oppsto når de oppgraderte sidene sine og skulle se på saken. 6929694[/snapback] Hva for et problem? Overprisinga? Jeg kjøpte nettopp The Seventh Seal derifra, kanskje jeg burde avbestille. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Filmer koster mer i euro enn i pund, på en film til 12 pund så er det snakk om ca. 10 krone forskjell. Så hvis filmen ligger og vaker i 200 kroners grensa så hadde jeg gjort det... Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Den vaker ikke i noen grense, totalt blir det 110 kroner. Det jeg lurte på er om overprisinga er midlertidig eller ikke. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Får håpe for dems del at det er midlertidlig, eller så er det veldig lett å finne andre butikker å handle fra som jeg skrev i mailen til dem. Svaret fra play: Thank you for your email. We sincerely apologise for the recent problems you have been experiencing with our website. Currently our Technical Support department is in the process of making vital updates to both the Play.com and PlayUSA.com websites and we ask that you please bear with us during these changes. We are of course interested in any customer feedback we may receive therefore we have forwarded your enquiry to the relevant department for their attention. We hope we are able to address any specific issues you may have and we aim to reply to you as soon as possible. We sincerely apologise for any inconvenience caused and thank you for your patience and valued custom. Kind Regards Play Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hvilke andre butikker? Jeg har ikke sonefri DVD-spiller, og jeg har ingen intensjoner om å betale for frakt, siden dette har blitt dyrt som svin. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hva om de har gjort så £ prisen er mindre fordi den gjelder folk i landet og € litt dyrere pga dyrere shipping til utlandet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 de har ikke det, £ prisene har altid vært de samme, ble ikke noe forandring i det. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Er BLAH DVD like geniale som play.com med tanke på og sende 1 og 1 film hvis man f.eks bestiller 5 på engagn? Slik at ikke pakken stopper brått i tollen p.g.a at innholdet stiger langt over 200 spenn? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Fra hjelp sidene dems: Regardless of the number of items you order, all items are sent out individually, so it is possible you may not receive all of your order at the same time. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg satt og surfet litt på IMDb, og kom over dette: Titles with certificate: Vietnam:(Banned) 1. "Family Guy" (1999) 2. Full Metal Jacket (1987) 3. Platoon (1986) 4. Xich lo (1995) Hva i all verden gjør Family Guy på en slik liste? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) De har vel kanskje hatt en historie som omhandler vietnam, ikke vet jeg... Edit: Er så glad jeg ikke har fått ut fingern og fått kjøpt de siste 7 sesongene av Mash, når jeg kan få den nye samlingen med alle 11 og orginal filmen til en mye billigere pris Endret 25. september 2006 av Manx Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Er så glad jeg ikke har fått ut fingern og fått kjøpt de siste 7 sesongene av Mash, når jeg kan få den nye samlingen med alle 11 og orginal filmen til en mye billigere pris 6937731[/snapback] Mottok sesong nr 8 i posten i dag, har sett den boksen de viser til (og har lyst på den), men så lenge DDD selger sesongene til under toll-pris, blir det hver sesong enkeltvis for meg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Men du har bare igjen 3 sesonger jeg har 7, så for meg så vil det faktisk bli billigere å kjøpe boksen med moms og gebyr Blir vel ca. en snitt pris på mellom 31 og 33 dollar per sesong med frakt, så vil jeg spare ca. 150 spenn hvis jeg kjøper boksen Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Da har jeg sett Snakes on a Plane. Jeg elsket den før jeg så den, jeg elsket den mens jeg så den, og jeg elsker den fremdeles. Litt teit her og der, men likevel. Det er jo Snakes on a plane! Lenke til kommentar
Madrigal Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Noen som har greie på om versjonen av The Audition/Ôdishon fra play.com er sensurert eller klippet? Har nettopp kjøpt den, og la merke til at filmens spilletid står oppgitt som ca. 111 minutter bakpå coveret, mens på imdb er 115 minutter oppgitt. Noen som vet? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Fra DVDcompare.net R0 United Kingdom - (Tartan) - No Cuts. De minuttene er sikkert en følge av NTSC/PAL-overføring Lenke til kommentar
Njål Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Den britiske Audition er uklipt, og den siste utgivelsen regnes vel som den beste som finnes med forståelige undertekster. Og forskjell i spilletid er nok ganske riktig film>PAL-konvertering: 115X24/25=110.4 minutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg