Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva spør du om?

6924213[/snapback]

Jeg skjønner ikke hva vitsen var med den filmen. Fikk ikke noe ut av å se den. Den var rett og slett bortkastet tid=/

 

Nevnarion: Om du har en del peiling på kommunisme og er interresert i det, tror jeg den sikkert er fin å se. Men for meg var den bare kjedelig. Teit, jeg trodde den kom til å bli bra, med tanke på hvem som spilte i den.

Lenke til kommentar

Så nettopp Inside Man, og må si den var vel verdt pengene. En sånn film som er såpass smart at man sitter og smiler hele siste halvdelen. Synd at det ikke blir laget så mange sånn filmer nå for tiden, Oceans Eleven er den siste jeg kan huske.

Spike Lee har jo dyttet den full av referanser og stil som filmentusiaster kan kjenne igjen, mens han samtidig underholder de som kanskje ikke legger merke til disse referansene mens de flyter forbi. Veldig underholdende.

Lenke til kommentar
Så nettopp Inside Man, og må si den var vel verdt pengene. En sånn film som er såpass smart at man sitter og smiler hele siste halvdelen. Synd at det ikke blir laget så mange sånn filmer nå for tiden, Oceans Eleven er den siste jeg kan huske.

Spike Lee har jo dyttet den full av referanser og stil som filmentusiaster kan kjenne igjen, mens han samtidig underholder de som kanskje ikke legger merke til disse referansene mens de flyter forbi. Veldig underholdende.

6925224[/snapback]

Takk for tipset! Har latt være å bry meg med Inside Man siden den "sikkert er lik alle de andre". Will check it out.

Lenke til kommentar
Firewall.. Se eller ikke se. Det er spørsmålet. En kamerat av meg sa at den var utrolig dårlig..

6925437[/snapback]

 

Hmmm... tenker... den filmen har jeg sett... den er helt grei egentlig. alle filmer bør sees. men tror ikke jeg hadde giddet å sett den om igjen om jeg kjedet meg. selv om jeg ikke mener det negativt. den handler generelt om en familie som får problemer langt over hode. men den er absolutt ikke dårlig. ^^ vanskelig film å si noe om egentlig.

Lenke til kommentar
Firewall.. Se eller ikke se. Det er spørsmålet. En kamerat av meg sa at den var utrolig dårlig..

6925437[/snapback]

 

Firewall er Hollywood-action som du er vant til å se den. Dramatikk og familie. Faktisk en typisk Harrison Ford film. Jeg mener han er et stykke unna det han var i The Fugitive og Patriot Games for å nevne to, men det er på den andre siden fremdeles Harrison. Hvis du vil ha en rett fram action film som faktisk til tider er spennende så kan du med god samvittighet se filmen. Den er slett ikke gærn!

Lenke til kommentar
Så nettopp Inside Man, og må si den var vel verdt pengene. En sånn film som er såpass smart at man sitter og smiler hele siste halvdelen. Synd at det ikke blir laget så mange sånn filmer nå for tiden, Oceans Eleven er den siste jeg kan huske.

Spike Lee har jo dyttet den full av referanser og stil som filmentusiaster kan kjenne igjen, mens han samtidig underholder de som kanskje ikke legger merke til disse referansene mens de flyter forbi. Veldig underholdende.

6925224[/snapback]

Takk for tipset! Har latt være å bry meg med Inside Man siden den "sikkert er lik alle de andre". Will check it out.

6925246[/snapback]

Inside Man er knall. Den er litt for smal til å tenke over spesielt lenger enn den tiden man sitter i sofaen, men god og smart underholdning. Ingen typisk Spike Lee-film.

Lenke til kommentar
Firewall er Hollywood-action som du er vant til å se den. Dramatikk og familie. Faktisk en typisk Harrison Ford film. Jeg mener han er et stykke unna det han var i The Fugitive  og Patriot Games for å nevne to, men det er på den andre siden fremdeles Harrison. Hvis du vil ha en rett fram action film som faktisk til tider er spennende så kan du med god samvittighet se filmen. Den er slett ikke gærn!

6925539[/snapback]

 

Harrison Ford kommer tilbake til heder og ære med Indy IV.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...