Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Hvordan er det mulig å skulke skolen når man skal se film?

 

Hva skal du i dag da?

- Kose meg med konvergente rekker og polynomdivisjon. Enn du?

Skal se Rear Window. ;D

- ¤%#!

6915265[/snapback]

Rear Window er en kul film, faktisk.

 

Har faktisk lest i tre timer på lesesal på Realfagsbygget i dag :love:

 

Det er mulig å skulke film når døgnrytmen ødelegges av usannsynlige søvnløse netter (står opp 06:55, får ikke sove før 03:00).

 

I kveld er det klinfæst! :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, fy faen jeg tror jeg skipper Jackass number two. Tror det blir for smertefult å se den når den kommer på kino...

 

6919668[/snapback]

 

Det eneste den kommer til å skade er vel lattermusklene dine :) Den skal sees på kino, det er helt klart...

 

Edit: Trenger ikke quote bilde...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Det er offisielt:

 

Carl Fredrik Schou Knutsen

 

carl_fredrik_knutse_245274c.jpg

 

Jeg møtte denne personen inne på dassen på Lille London i Trondheim. Jeez. Tidenes mest hissige C-kjendis.

 

"Er ikke du han fra Big Brother?"

 

"JO! KA FAEN ER DET MED DEG?"

 

Og slik fortsatte det. Jeg smilte og rista på huet før jeg gikk ut av dassen. Noen minutter seinere ser jeg ham snuble ned trappa eskortert av en vakt. Tror den uvennlige fylliken ble kasta ut. NEI, Carl Fredrik, du kan IKKE bruke "kjendisstatusen" din til å bli godtatt som et svin ;)

Lenke til kommentar

Tipper han har gått lei av alle tullingene (les: sånne som deg og meg) som maser ang. oppholdet hans i BB-huset.

 

Husker jeg møtte han under Quart-05. Da var han veldig hyggelig og imøtekommende. Nå, litt over et år senere er det sikkert ikke like morsomt å være Carl Fredrik.

 

Dessuten kan alkohol gjøre litt av hvert med gemyttet til en ellers trivelig mann. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...