Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han er litt for stor, litt for mye muskelmasse. Det er det som er tingen. De forrige har vært litt tynnere (Pierce Brosnan).

Det kan være noe der; Bond er en Gentleman Spy, og da skal kroppen være mer sånn enn sånn.

Ja, jeg tror det også. Craig skiller seg ut.

 

Forresten, linken til Pierce sin kropp virket ikke.

 

JamesBondPierceBrosnan.jpg

 

Jeg synes at Pierce likner på Kjell Magne Bondevik. :)

Lenke til kommentar
In the line of fire...

 

 

Er det noen som har fått sett promo traileren til Zack Snyder's 300? Den er blitt fjernet fra de sidene som jeg har funnet :cry:

6907032[/snapback]

 

Er det denne du leter etter? Fy faen som jeg gleder meg til den filmen.

6907653[/snapback]

 

Det var den ene siden som den var fjernet fra når jeg sjekket, men ikke da tydligvis :)

 

Er jo bare en ting å si fy faen i helvete som jeg gleder meg til den filmen, den spratt vel opp på en god første plass over filmer som jeg gleder meg til i 07, foran Spider-Man 3, Transformers og POC3 :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
In the line of fire...

 

 

Er det noen som har fått sett promo traileren til Zack Snyder's 300? Den er blitt fjernet fra de sidene som jeg har funnet :cry:

6907032[/snapback]

 

Er det denne du leter etter? Fy faen som jeg gleder meg til den filmen.

6907653[/snapback]

 

Det var den ene siden som den var fjernet fra når jeg sjekket, men ikke da tydligvis :)

 

Er jo bare en ting å si fy faen i helvete som jeg gleder meg til den filmen, den spratt vel opp på en god første plass over filmer som jeg gleder meg til i 07, foran Spider-Man 3, Transformers og POC3 :yes:

6912601[/snapback]

Herregud, hadde ikke hørt om denne filmen før nå, og nå er det en av de jeg virkelig gleder meg til! Den så jo ultragrom ut.

 

EDIT: en del stygge typos

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar

Flott med litt fornying. Sean Connery er ikke mulig å toppe, selv om de alltid prøver med det. Men Bond har aldri ment å være så fokusert på hvordan Bond opptrer/ser ut, men med en så eminent skuespiller som Connery som definerte rollen så ble det fort slik og også noe man lengtet etter i ettertid. Man prøver desperat å finne en ny Connery.

 

Nå gir de faen, nå snur de ting på hodet og prøver å gi oss en ny start. Tror det er et riktig valg og håper filmen blir knall. Det har vært alt for mye fokus på hvem som spiller Bond at alt annet havner i baksetet. Traileren var nå over middels og hever mine forhåpninger :)

Lenke til kommentar
300 kommer nok til å bli en av 07 beste filmer, men må innrømme at jeg gleder meg mer til Spiderman.

 

6912743[/snapback]

 

300poster1.jpg

 

Ser veldig bra ut 300.

http://mftm.blogspot.com/2006/09/300-2007-...iler-scoop.html

 

Spider-Man III, Shrek III og POTC3 vil nok stjele det meste av rampelyset. I bakgrunnen lusker TMNT, Transformers, Live free or Die Hard, Harry Potter 5, Ratatouille og The Simpsons. Blir nok mye kinobesøk til våren ja :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...