834HF42F242 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Kan dere vennligst bruke spoilertag? Det var ikke noe jeg ønsket å lese, men skal fortsatt gi serien en sjanse videre. Dessuten har folk sagt det samme om Lost, og jeg er totalt uenig med dem. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 De har jo forsåvidt ikke spolert noe som helst. Ingen har sagt noe om hva som skjer, bare hva de syns om det (uten å si hva det faktisk er). Syns ikke det behøver spoiler. Lenke til kommentar
stout Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) 6905849[/snapback] Serien begynte bra. Etterhvert ble den middelmådig, men det er nok elementer som gjør at den aldri blir direkte elendig. Dessverre er det en pengemaskin, og det betyr melking. Husker jeg så første sesong, og håpte de ikke ville lage 2. Så kom slutten på tredje siste episode av sesong 2: (bittebitteliten spoiler, egentlig ikke det engang)Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Next week:There are only two episodes of The 4400 left, and there's still one war to fight. Merkelig nok legger de opp til (og jobber med) en tredje sesong. Får håpe de ikke går helt Robert Jordan på oss. Endret 21. september 2006 av fretex Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Så "What Woman Wants" nylig. Hadde ikke akkurat de støre forventningene og følte jeg egentlig visste hva jeg gikk til. Det stemte forsåvidt, selvom filmen ga meg et par latterkick jeg ikke trodde den skulle klare. Forøvrig erre ikke lurt å kjøpe (dyrt) DVD-skap når du kun har DVD-er nok til å fylle halvparten. Det blir til at du kjøper "for å fylle opp". =/ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Superman I med Christopher Reeve ville tapt seg enormt med CGI. Fantastisk film, løpescenen med den unge Clark ser ut som om den tar til i en Ivo Caprino film. Scenen hvor Supermann slår til for første gang er bare helt suveren og gir meg fortsatt frysninger. Og når man snakker om Supermann, noe som må bestilles; [img.]http://www.supermanhomepage.com/images/chris-reeve-movies/ultimatedvd-region4a.jpg[/img] Beste er utvilsomt Superman II the Donner Cut. I praksis en helt ny film, hvordan oppfølgeren var ment å være (før Donner fikk fyken, Brando ble klippet ut og Hackman trakk seg i protest fordi Brando ble klippet). Mesteparten av filmen består av nye klipp, blir fabelaktig å se klipp av Reeve og Brando som aldri tidligere er vist 6904319[/snapback] Du følger i mine Snakes on a Plane-fotspor og spår resultatet før du har sett det? Den er fin, litt optimisme har aldri skadet noen. Når det gjelder Supermann så hadde den kun tapt på CGI hvis det ble lagt til etterpå (les: Star Wars), for å ødelegge nostalgien. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 I går døde Sven Nykvist. Veldig trist. En av mine favoritter. Persona, Scener ur ett äktenskap. Mannen hadde talent, gitt... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 De har jo forsåvidt ikke spolert noe som helst. Ingen har sagt noe om hva som skjer, bare hva de syns om det (uten å si hva det faktisk er). Syns ikke det behøver spoiler. 6905860[/snapback] Skjønner. Var kanskje dumt av meg å nevne serien, for forventningene mine sank til bunns nå... snufs. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Se lyst på det: Tenk om det går over dine nå bunnsynkne forventninger? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Sett "Life on Mars"? Endret 21. september 2006 av neitakk Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Nå for tiden er det serieslipp i statene. Noe interessant på plakaten? Studio 60 on the Sunset Strip 20 Good Years Shark Day Break Jericho Justice 30 Rock For å nevne noen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Superman I med Christopher Reeve ville tapt seg enormt med CGI. Fantastisk film, løpescenen med den unge Clark ser ut som om den tar til i en Ivo Caprino film. Scenen hvor Supermann slår til for første gang er bare helt suveren og gir meg fortsatt frysninger. Og når man snakker om Supermann, noe som må bestilles; [img.]http://www.supermanhomepage.com/images/chris-reeve-movies/ultimatedvd-region4a.jpg[/img] Beste er utvilsomt Superman II the Donner Cut. I praksis en helt ny film, hvordan oppfølgeren var ment å være (før Donner fikk fyken, Brando ble klippet ut og Hackman trakk seg i protest fordi Brando ble klippet). Mesteparten av filmen består av nye klipp, blir fabelaktig å se klipp av Reeve og Brando som aldri tidligere er vist 6904319[/snapback] Du følger i mine Snakes on a Plane-fotspor og spår resultatet før du har sett det? Den er fin, litt optimisme har aldri skadet noen. Når det gjelder Supermann så hadde den kun tapt på CGI hvis det ble lagt til etterpå (les: Star Wars), for å ødelegge nostalgien. 6905998[/snapback] Njet, for saken er den at jeg har sett flere av scenene fra den "nye" filmen Både med Brando og Reeve. Det var fabelaktig og det kommer til å bli fabelaktig å se enda flere klipp. De tre klippene på rundt 5-6 minutter som jeg har sett vil alene heve filmen fra den heller middelmådige Superman II. Ikke rart den ble middelmådig når den nesten var ferdiginnspilt, Donner får fyken og Lester skriver om,filmer mye nytt og hiver mye eksisterende filmmateriale på dynga fordi han må stå bak 51% for å kunne pryde seg med tittelen "regissør" for filmen. Superman I og II ble stort sett spilt in samtidig. Ville tatt seg ut om Tarantino fikk fyken etter å ha spilt inn 70-80% av Kill Bill 2 for så å bli erstattet av en som klipper vekk i bøtter og spann, skriver om og filmer inn nye scener (med nye skuespillere, da originale trekker seg i protest) for at den nye regissøren rettmessig kan si han regisserte filmen Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg har lyst til å se en bra action/spenningsfilm, har noen noen å anbefale? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 In the line of fire... Er det noen som har fått sett promo traileren til Zack Snyder's 300? Den er blitt fjernet fra de sidene som jeg har funnet Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 In the line of fire... Er det noen som har fått sett promo traileren til Zack Snyder's 300? Den er blitt fjernet fra de sidene som jeg har funnet 6907032[/snapback] Er det denne du leter etter? Fy faen som jeg gleder meg til den filmen. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 The 4400 har ikke tapt seg, syntes det ble bedre etter den middelmådige starten. Spesielt mot slutten av sesong 2. Sesong 3 er sånn midt på treet (sett 2 episoder), men synes den har mange kreative og originale episoder, som er kjennetegnet til alle bra sci-fi-serier. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 ...Får håpe de ikke går helt Robert Jordan på oss. 6905882[/snapback] ...Eller Lost. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hei! Jepp, da tenkte jeg å se Hostel i kveld da. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Gleder meg enormt til Lost begynner igjen... Er det ingen her som har sett Life on Mars? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Studio 60 on the Sunset Strip In the line of fire... Er det noen som har fått sett promo traileren til Zack Snyder's 300? Den er blitt fjernet fra de sidene som jeg har funnet 6907032[/snapback] Er det denne du leter etter? Fy faen som jeg gleder meg til den filmen. 6907653[/snapback] 300 - HD Edit: Var vist en videojournal.. Endret 21. september 2006 av Fez Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Han er uten tvil kul, men er han James Bond? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg