Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

6905849[/snapback]

 

Serien begynte bra. Etterhvert ble den middelmådig, men det er nok elementer som gjør at den aldri blir direkte elendig.

Dessverre er det en pengemaskin, og det betyr melking.

Husker jeg så første sesong, og håpte de ikke ville lage 2.

Så kom slutten på tredje siste episode av sesong 2: (bittebitteliten spoiler, egentlig ikke det engang)Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Next week:

There are only two episodes of The 4400 left,

and there's still one war to fight.

Merkelig nok legger de opp til (og jobber med) en tredje sesong.

Får håpe de ikke går helt Robert Jordan på oss. :nei:

Endret av fretex
Lenke til kommentar

Så "What Woman Wants" nylig. Hadde ikke akkurat de støre forventningene og følte jeg egentlig visste hva jeg gikk til. Det stemte forsåvidt, selvom filmen ga meg et par latterkick jeg ikke trodde den skulle klare. :)

 

Forøvrig erre ikke lurt å kjøpe (dyrt) DVD-skap når du kun har DVD-er nok til å fylle halvparten. Det blir til at du kjøper "for å fylle opp". =/

Lenke til kommentar
Superman I med Christopher Reeve ville tapt seg enormt med CGI. Fantastisk film, løpescenen med den unge Clark ser ut som om den tar til i en Ivo Caprino film. Scenen hvor Supermann slår til for første gang er bare helt suveren og gir meg fortsatt frysninger.

 

Og når man snakker om Supermann, noe som må bestilles;

 

[img.]http://www.supermanhomepage.com/images/chris-reeve-movies/ultimatedvd-region4a.jpg[/img]

 

Beste er utvilsomt Superman II the Donner Cut. I praksis en helt ny film, hvordan oppfølgeren var ment å være (før Donner fikk fyken, Brando ble klippet ut og Hackman trakk seg i protest fordi Brando ble klippet). Mesteparten av filmen består av nye klipp, blir fabelaktig å se klipp av Reeve og Brando som aldri tidligere er vist  :dribble:

6904319[/snapback]

Du følger i mine Snakes on a Plane-fotspor og spår resultatet før du har sett det? Den er fin, litt optimisme har aldri skadet noen. Når det gjelder Supermann så hadde den kun tapt på CGI hvis det ble lagt til etterpå (les: Star Wars), for å ødelegge nostalgien.

Lenke til kommentar
Superman I med Christopher Reeve ville tapt seg enormt med CGI. Fantastisk film, løpescenen med den unge Clark ser ut som om den tar til i en Ivo Caprino film. Scenen hvor Supermann slår til for første gang er bare helt suveren og gir meg fortsatt frysninger.

 

Og når man snakker om Supermann, noe som må bestilles;

 

[img.]http://www.supermanhomepage.com/images/chris-reeve-movies/ultimatedvd-region4a.jpg[/img]

 

Beste er utvilsomt Superman II the Donner Cut. I praksis en helt ny film, hvordan oppfølgeren var ment å være (før Donner fikk fyken, Brando ble klippet ut og Hackman trakk seg i protest fordi Brando ble klippet). Mesteparten av filmen består av nye klipp, blir fabelaktig å se klipp av Reeve og Brando som aldri tidligere er vist  :dribble:

6904319[/snapback]

Du følger i mine Snakes on a Plane-fotspor og spår resultatet før du har sett det? Den er fin, litt optimisme har aldri skadet noen. Når det gjelder Supermann så hadde den kun tapt på CGI hvis det ble lagt til etterpå (les: Star Wars), for å ødelegge nostalgien.

6905998[/snapback]

 

 

Njet, for saken er den at jeg har sett flere av scenene fra den "nye" filmen ;) Både med Brando og Reeve. Det var fabelaktig og det kommer til å bli fabelaktig å se enda flere klipp. De tre klippene på rundt 5-6 minutter som jeg har sett vil alene heve filmen fra den heller middelmådige Superman II. Ikke rart den ble middelmådig når den nesten var ferdiginnspilt, Donner får fyken og Lester skriver om,filmer mye nytt og hiver mye eksisterende filmmateriale på dynga fordi han må stå bak 51% for å kunne pryde seg med tittelen "regissør" for filmen.

 

Superman I og II ble stort sett spilt in samtidig. Ville tatt seg ut om Tarantino fikk fyken etter å ha spilt inn 70-80% av Kill Bill 2 for så å bli erstattet av en som klipper vekk i bøtter og spann, skriver om og filmer inn nye scener (med nye skuespillere, da originale trekker seg i protest) for at den nye regissøren rettmessig kan si han regisserte filmen :)

Lenke til kommentar

Studio 60 on the Sunset Strip :thumbup:

 

 

In the line of fire...

 

 

Er det noen som har fått sett promo traileren til Zack Snyder's 300? Den er blitt fjernet fra de sidene som jeg har funnet :cry:

6907032[/snapback]

 

Er det denne du leter etter? Fy faen som jeg gleder meg til den filmen.

6907653[/snapback]

 

300 - HD

 

Edit: Var vist en videojournal..

Endret av Fez
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...