dvd-jan Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Entrapment er helt grei tidtrøyte, men er stort sett verdt å se pga. C. Z-J. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Det er klart det er mange bra filmer før 1972. Mitt inntrykk er bare at et stort flertall av alle filmer før den tid er så uhorvelig kjedelige og langsomme. Jeg synes Spartacus var trøtte greier. 6873101[/snapback] _Julenissen_ har alltid vært en stemme for fornuft. I tillegg bor han i Trondheim, noe som leder meg til å stole mer på ham Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1460871.ece Fint å se at også bransjen begynner å snuse litt på dette. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Det kan absolutt være noe, ja. Er alltids tøffere med en stor DVD-samling som folk kan se på enn å browse gjennom xboxen Lenke til kommentar
Njål Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Nærmeste man kommer en offisiell bekreftelse av Twin Peaks sesong 2 på DVD innen året er omme (+/-): Angelo Badalamenti's hjemmeside forteller at han i det siste har satt sammen en CD-samler av TP S2-musikken, som skal gis ut samtidig med DVD'ene. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Angelo Badalamenti, en av mine favoritter. David Lynch-verker og En langvarig forlovelse Mannen er en av de beste. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg synes Spartacus var trøtte greier. 6873101[/snapback] _Julenissen_ har alltid vært en stemme for fornuft. I tillegg bor han i Trondheim, noe som leder meg til å stole mer på ham 6873624[/snapback] Suit yourself. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Lurer på om jeg skal se Dogville. God film? Lenke til kommentar
soleil-noir Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Angelo Badalamenti, en av mine favoritter. David Lynch-verker og En langvarig forlovelse Mannen er en av de beste. 6874249[/snapback] Helt enig Han har jo laget soundtracket til nyversjonen av The Wicker Man, som skal komme ut i løpet av høsten/vinteren! Er VELDIG spent på det (selv om soundtracket til originalfilmen er suverent)! Tror ikke plata er å få kjøpt ennå... Nyutgivelse av filmen selv kan jeg dy meg for, den gamle tåler fint tidens tann... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Lurer på om jeg skal se Dogville. God film? Den er orginal, misantropisk og har veldig godt skuespill. Slikt setter jeg pris på, men... Den blir litt for artsy fartsy og kjedelig til tider for min del. Hvis du har sett traileren og er nyskjerrig så bør du prøve den siden man skjønner fort hva slags type film dette er. Selv var den overraskende god etter som jeg hadde lave forventinger. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Sett den og jeg synes den var virkelig bra! Kjedet meg ikke idet hele tatt og ble ikke plaget av "teater-settingen" i det hele tatt. Utrolig godt skuespill var det også, og selfølgelig.. plottet og historien var jo fantastisk. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Twilight går på TV2 0040 i kveld, er den bra? Vurderer å se den. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Suit yourself. 6875989[/snapback] 3 timer med stirring på haken til Kirk Douglas kan bli litt mye. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Saw har den beste slutten en film kan ha. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Da syns jeg du skal se Lost Highway. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Lurer på om jeg skal se Dogville. God film? 6876613[/snapback] Jeg elsket den. Slukte den rått med hud, hår og kjønnsykdommer. Har vist den til flere, og både mor og stemor har faktisk forlatt stua under sluttscenen fordi de fant den for provoserende. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 United 93... for en film. Creepy stemning, spennende og forferdelig trist. Ettersom jeg satt sammen med en kamerat og så filmen, kunne jeg ikke grine (av frykt for represalier). Sterke greier. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) United 93... for en film. Creepy stemning, spennende og forferdelig trist. Ettersom jeg satt sammen med en kamerat og så filmen, kunne jeg ikke grine (av frykt for represalier). Sterke greier. Må få sett denne filmen. I følge hjemmesiden så skal visst DVD'n ha vært ute side 5. september. Traileren ser bra ut også! Edit: Jeg så Brotherhood of War i dag, spennende film og rørende. Anbefales. Endret 17. september 2006 av onyX Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 United 93 ga meg liksom ikke helt den effekten jeg hadde ønsket, men ingen tvil om at det er en god film. Kameraten min (LOZER) sa at han ikke hadde levd seg slik inn i en film siden SW: Revenge. Lenke til kommentar
kjetil_b Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 United 93 var veldig bra, og jeg satt igjen med et bra inntrykk av selve filmen. Var veldig sterke scener ja, og satt å nærmest rista i stolen siste kvateret. Ikke en film du ser mange ganger, fordi det ikke er en underholdningsfilm, men det er en film du bør se. Hadde jeg vært historielærer hadde jeg vist denne i timen. Lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg