Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Basert på flyet som styrtet på åkeren i henhold til angrepene 11.september. Er basert på en fullstendig sann historie og er vel i følge produsent og regissør prøvd å gjort så sannsynlig som mulig.

6872140[/snapback]

Tror kanskje at innlegget til _Julenissen_ var ironisk ment ;)

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
Er det noen som har sett Spartacus? (Den med Kirk Douglas) Er det en bra film eller er den et tre timer langt gjesp (som gamle filmer gjerne er)?

6872471[/snapback]

Jeg syntes den imponerte kraftig. Imho er den langt bedre enn Ben-Hur (som i mine øyne var et gigantisk gjesp). Spartacus er heller ikke så typisk Hollywood-ete som de andre filmene på den tiden. Anbefales.

Lenke til kommentar
1972 er som året da Jesus ble født. Det før er litt BC, aka Last Season aka OLD (gammelt).

1970 er grensen for meg. Da blir filmer gamle, men 60-tallet har jo In the Heat of the Night, 2001: A Space Odyssey, The Good, the Bad and the Ugly, The Dirty Dozen, The Great Escape, The Italian Job, Planet of the Apes, Where Eagles Dare, Butch Cassidy and the Sundance Kid, Django, Dr. No, Goldfinger... Og alle er fantastiske. Så alder har ingenting å si.

Spartacus er også veldig god forresten :)

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
United 93 er en film jeg har lyst til å se, egentlig. Definitivt ikke pga "action", men for å se hvordan de klarer å gjenskildre en slik grusom hendelse. :(

Noen som vet når den nye filmen til Michael Moore kommer?

6872413[/snapback]

Sicko filmes fortsatt, slippes i juni 07. F9/11 2 kommer også i 07.

6872430[/snapback]

Kanskje jeg spør dumt, men er "Sicko" den filmen som tar for seg USA's helsesystem, og hvordan schizofrene (correct my spelling) blir kastet på gata?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...